ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

قطار مشهد....

حلال کنید.....

بچه ها داریم میریم مشهد......

جای پروفسور... رابین و s.s.tجونم خالی... اما قول با سوغاتی برگردیم

همتونو دوست دارم

کسایی که فکر میکنن با اما رضا حرف دارن تو برگه A4 بنویسن بهم بدن

قول که نخونم....راست میگم....میبرم میندازم تو ضریحش

روح؟؟؟؟

این عکس معروف در سپتامبر 1936 توسط "Captain Provand" و "Indre Shira" دو عکاسی که مامور گرفتن عکس از "Raynham Hall" برای مجله ی "Country Life" بودند، گرفته شده است. عکس گرفته شده ی زیر با نام "The Brown Lady" معروف ترین و معتبرترین عکس گرفته شده از یک خانم روح در دنیاست.

 

 

 

 

تصویر روح مربوط به یک خانم انگلیسی به نام "Lady Dorothy Townshend" است. این خانم همسر آقای "Charles Townshend" در نورفلوک انگلستان، در اوایل سال 1700 بود. مرگ او مربوط به سال 1726 میلادی است. روح او یک بار در اوایل سال 1800 توسط شاه "George IV" انگلستان و بار دیگر در سال 1835 توسط "Colonel Loftus" که برای تعطیلات کریسمس به آن منطقه رفته بود دیده شد.

ادامه مطلب ...

دعا به جون خانم طاهریان!

شنبه:خداکنه آنقدر باران بیاید که سقف خانه ی آقای طاهری  چکه کند و نتواند به مدرسه بیاید آنوقت ناظم کلاس را تعطیل میکند ما میریم دنبال فوتبال.

یکشنبه:خدا کنه آقای طاهری پادردش عود کنه.آنوقت آقای ناظم کلاس را تعطیل میکند ما میریم دنبال فوتبال.

دوشنبه:خدا کنه برای آقای طاهری صد تا مهمون برسه آنوقت آقای ناظم کلاسو تعطیل میکنه ما میریم دنبال فوتبال.

سه شنبه:خدا کنه آقای طاهری دستش رو با چاقو ببرد آنوقت آقای ناظم کلاسو تعطیل میکنه ما میریم دنبال فوتبال. 

چهارشنبه:خدا کنه آقای طاهری در خیابان با صاحبخانه مشغول صحبت بشه آنوقت آقای ناظم کلاسو تعطیل میکنه میریم دنبال فوتبال.

پنجشنبه:خدا کنه اقای طاهری سرما بخوره ونتواند به مدرسه بیاید و ما بریم دنبال فوتبال.

جمعه:انقدر باران آمده که سقف خانه ی آقای طاهری چکه میکند؛پادردش هم عود کرده وصدتا مهمون براش رسیده و دستش هم با چاقو بریده و موقعی که برای پانسمان دستش به درمانگاه میرفته در خیابان با آقای صاحبخانه رو به رو شده و آنقدر ایستاده و صحبت کرده که سرما خورده و بستری شده.حالا ما باید فوتبال روز جمعه رو تعطیل کنیم و دسته جمعی همراه آقای ناظم بریم عیادت آقای طاهری!

وحشتناک هوس کردم به جون خانم طاهریان دعا کنم که بریم دنبال اینترنت

 ولی میترسم!!

برای شما

 این جا کلیک کنید!


یه صحفه سیاهی میاد با موس خطوطی روی صحفه بکشید،هرچی اومد مال شما!

پند دوستانه

از 3 نفر هرگز متنفر نباش:

فروردینی ها، مهری‌ها، اسفندی ها

چـون بهتـرینن


سه نفر رو هرگز نرجون:

اردیبهشتی ها ، تیری ها ، دی ـی ها

چـون صادقن

 

 سه نفر رو هیچوقت نذار از زندگیت برن:

شهریوری‌ ها ، آذری‌ ها ،آبانی ها  

چون به درد دلت گوش میدن

 

 سه نفر رو هرگز از دست نده"

مرداد ـی ها ، خرداد ـی ها ، بهمن ـی ها

 چون دوست واقعی ان

مادر زن

مادر زن


زنى سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند.

یکروز تصمیم گرفت میزان علاقه‌اى که دامادهایش به او دارند را ارزیابى کند.

یکى از دامادها را به خانه‌اش دعوت کرد و در حالى که در کنار استخر قدم مى‌زدند از قصد وانمود کرد که پایش لیز خورده و خود را درون استخر انداخت.

دامادش فوراً شیرجه رفت توى آب و او را نجات داد.

فردا صبح یک ماشین پژو ٢٠٦ نو جلوى پارکینگ خانه داماد بود و روى شیشه‌اش نوشته بود: "متشکرم! از طرف مادر زنت"

زن همین کار را با داماد دومش هم کرد و این بار هم داماد فوراً شیرجه رفت توى آب وجان زن را نجات داد.

داماد دوم هم فرداى آن روز یک ماشین پژو ٢٠٦ نو هدیه گرفت که روى شیشه‌اش نوشته بود: "متشکرم! از طرف مادر زنت"

نوبت به داماد آخرى رسید.

زن باز هم همان صحنه را تکرار کرد و خود را به داخل استخر انداخت.

امّا داماد از جایش تکان نخورد.

او پیش خود فکر کرد وقتش رسیده که این پیرزن از دنیا برود پس چرا من خودم را به خطر بیاندازم.

همین طور ایستاد تا مادر زنش درآب غرق شد و مرد.

فردا صبح یک ماشین بى‌ام‌و کورسى آخرین مدل جلوى پارکینگ خانه داماد سوم بود که روى شیشه‌اش نوشته بود: "متشکرم! از طرف پدر زنت"

تولدت م.ب.ا.ر.ک !!!

بیا شمع هارو فوت کن اما قول بده ۱۰۰ سال زنده نباشی... ۳۰ سال خوبه دیگه.... اصلا ۴۰ سال .... اگه بیشتر از ۴۰ سال عمر کنی خودم می کشمت... 

اخه اگه ۱۰۰ سال عمر کنی دنیارو هم نابود می کنی ؛  

کل کره ی زمینو به زمین تنیس تبدیل می کنی... 

در همه ی مدرسه های اسلامی رو تخته می کنی.... 

و کارهایی دیگه ای که اگه بگم وبلاگو فیلتر می کنن.. 

 

کیک های تولد زیبا (20 عکس) 

 

کیک های تولد زیبا (20 عکس) 

 

کیک های تولد زیبا (20 عکس) 

 

همه ی این کیک ها تقدیمت ولی اگه کیک تولدتو بدون من بخوری ، انشا الله کوفتت بشه و خفه بشی ؛

رمان

می خوام گریه کنم ولی دلم از سنگه و اشکام نمیان...

ادامه مطلب ...

چرا؟؟؟؟

چرا؟؟؟

چرا نیومدی؟؟؟؟   واقعا میخوام بدونم.... بهم بگو چرا نیومدی؟؟

اگر میومدی الآن اینجوری نمیشد....

اگر میومدی من تو تنهایی خودم میموندم نه اینکه دوباره امیدوار شم اما پس از مدتی بفهمم دوباره دارم تنهام میشم

خسته ام. خودم کم مشکلات داشتم؟؟؟تو هم بهشون اضافه شدی...

باشه عیب نداره. نمیدونی اینجا دارم داغون میشم. تو کجا و من کجا...

یه چیزیو بدون: اینجا یه نفره که داره برات زجه میزنه. ای کاش میفهمیدی...

فکرشو نمیکردم از این بی مراما باشی که بری و از یاد ببری...

مطمئن باش یه روز باهم حرف میزنیم اینو مطمئن باش. و اون روز کار نا تمومو به پایان میرسونم و بعد میرم. فقط یک دیدار و یک صحبت... امیدوارم اون روز حرفامو جدی بگیری ....

اون روز یه حقیقت برات روشن میشه که تا حالا نشده بود......

اگر حرفامو جدی بگیری منم میبخشمت... برای این بی تفاوتیت... برای این بی مرامیت

منتظرم باش با یه قلبی که ناخواسته شکوندیش.....

ادامه مطلب ...

25 نفر

سلام!

تا حالا دقت کردین اسم این وبلاگ 25 فراریه اما ما فقط 5 نفریم؟؟؟

خوب برای اینکه این وبلاگ متعلق به کلاسمونه ولی چون ما 5 نفر بیشتر تو خط اینترنتیم ماها مطلب میذاریم

میخوام بچه های کلاسمونو بهتون معرفی کنم البته با خصوصیتشون کسایی که لقب دارنو فقط لقب میگم: 

ادامه مطلب ...

آزمون

این یه آزمون هماهنگ سوم راهنماییه

برای علاقه مندان به درس میتونید دانلودش کنید البته سوالاش زیاد سخت نیست...


دانلود

چت

:"آهای بچه های دنیا؟من تنها هستم.هرکس پیام مرا می گیرد،به من جواب بدهد." 

"سلام من پیام تو را گرفتم .حالا میخواهم به تو جواب بدهم.حالت چطور است؟" 

"حال من خوب است.حال تو چطور است؟" 

"من خیلی تنها هستم." 

من هم خیلی تنها هستم." 

"تو بچه ای؟" 

"نه من بزرگ هستم .هشت سالم است." 

"تو زبان مرا میفهمی؟" 

"من زبان تو را میفهمم" 

"من هم زبان تو را میفهمم.: 

"تو کجا زندگی میکنی؟" 

"من اینجا زندگی میکنم توی اتاقم." 

"من هم اینجا زندگی میکنم توی اتاقم." 

"اتاق تو کجاست؟" 

"اتاق من اینجاست توی یک آپارتمان بزرگ،یک محله ی بزرگ ،یک شهر بزرگ." 

"اتاق من  هم اینجاست توی یک آپارتمان بزرگ،یک محله ی بزرگ ،یک شهر بزرگ."  

"اسم شهرتو بنویس." 

"نوشتم.تو هم بنویس." 

"من هم نوشتم اسم محله ات را بنویس." 

"نوشتم تو هم بنویس." 

"نوشتم.تو هم نشانی آپارتمانت را بنویس." 

"نوشتم.تو در طبقه ی چندم زندگی میکنی؟" 

 "من در طبقه ی دوم زندگی میکنم." 

"من در طبقه ی سوم زندگی میکنم.اتاق تو بالای اتاق من است. من صدای گریه ی تو را می شنوم." 

"من گریه نمیکنم.من از خوشحالی اشک میریزم." 

"من هم از خوشحالی اشک میرییزم." 

"کاش میتوانستیم همدیگر را ببینیم." 

"من نمیتوانم .مامان و بابای من در را قفل کرده اند."

"من نمیتوانم .مامان و بابای من در را قفل کرده اند.نمی توانم از اتاقم بیرون بیایم." 

"در اتاق راه برو.به کف اتاق پا بکوب.من صدای پایت را میشنوم.پا بکوب پابکوب.بازهم.بهزهم."

درس چیست؟

اما هم زرنگه ها! همه چی رو نوشت پای من! ولی خودش درسخونتره.

اشکال نداره، خودم براتون میگم درس چیه. اگه از لغتنامه ببینید فقط دروغ نوشتن. با اینکه من هم از بچه‌ها شنیدم. روزای امتحان ازم میپرسن: درس خوندی؟ من نخوندم. یا وقتی برگه دستشونه: خانم، اینو درس ندادین! 

تو ادامه مطلب بخونین، اگه نوشتم ناقص یا غلط بود تو نظرات بگین.




ادامه مطلب ...

grammy music awards

بیدار میشم میبینمش من دیوونه وار منتظر اینم که بفهمم کیا امسال بهترین مرد و بهترین زن  

 

خواننده میشن؟ و کی جایزه ی بهترین آلبومو میگیره؟کدوم آهنگ بهترین آهنگ میشه؟

 فکرنکنم بتونم تا دوشنبه ساعت۱۶صبر کنم !! ا 

احتمالا ساعت۴:۳۰ صبح بیدار میشم میبینمش! 

تکرار جوایزgrammy رو ساعت۲۳ روز دوشنبه میده از دستش ندین!! 

وگرنه خودم خفتون میکنم

توآیلایت

اینم از کتابای توآیلایت


کتاب توآیلایت (قسمت اول)

کتاب توآیلایت (قسمت دوم)

کتاب توِآیلایت (قسمت سوم)

کتاب توآیلایت (قسمت چهارم)


این پست بیشتر برای الیا و رابین  s.s.t جونه

کتاباش به زبان اصلیه و فکر کنم برای اینکه بخونید باید برید کلاس زبانتونو قوی کنید

از دوستان عزیزی که به وبلاگ ما سر میزنن درخواست میکنم اگر لینک فارسی کتابهای توآیلایتو میدونید بهم هم بگید یا تو قسمت نظرات یا تو صندوق پستیمون    ممنون

فیلتر

من قول داده بودم راجب اسمشو نبر(۲۵بهمن) بنویسم میترسم اسمشو بیارم وبلاگ مارم فیلتر کنن برداشتن تمام سایت های مربوط به این موضوع رو فیلتر کردن اخه این چه کاریه؟؟ 

قرار بود بگید که شما تو این روز چه هدیه ای واسه کسایی که دوسشون دارید میخرید ودوست دارید چه هدیه ای بگیرید خواهشا این دفعه رو دیگه جواب بدید 

منم میلاد باسعادت خاتم النبین حضرت محمد مصطفی(ص) رو به همه ی مسلمانان جهان تبریک میگم 

بین شیعه و سنیم فرق قائل نمیشم یه وقت فیلتر نکنید

برنامه درسی...

خاطره (خواهرم ) برای دوتا دانش اموز ، دوتا برنامه درسی مدرن نوشته....

من فقط برنامه ی یک روز تعطیله اونارو می زارم...

ادامه مطلب ...

ماه یا خورشید

داستان ماه بهتر است
روزی شخصی از ملا پرسید: ماه بهتر است یا خورشید!؟
ملا گفت ای نادان این چه سوالی است که از من می پرسی؟ خوب معلوم است, خورشید روزها بیرون می آید که هوا روشن است و نیازی به وجودش نیست!
ولی ماه شبهای تاریک را ورشن می کند, به همین جهت نفعش خیلی بیشتر از ضررش است

میلاد

خدایا!

من پیامبرت را ندیده ام اما به او ایمان آوردم پس خدایا خودت کاری کن در اون دنیا همنشین او در بهشت شوم.

                                                                                                                            آمین

میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را به همه دوستان گلم و مسلمانان جهان تبریک عرض میکنم