ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

اختصاص 7 درصد از ترافیک اینترنتی آمر کیا به تبلت و تلفن هوشمند

تلفنهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای قابل

حمل در حال حاضر سهم قابل توجهی از ترافیک

اینترنتی در آمریکا را به خود اختصاص داده اند .

ادامه مطلب ...

معرفی تبلت آندرویدی 10e) ViewPad)

من فقط از اهنگ و تبلت و کامپیوتر براتون مطلب می زارم چون از چیزای دیگه (مثل داستان های عاشقانه و ..) چیزی سردر نمیارم!!

ادامه مطلب ...

لنوو دومین تولیدکننده ی بزرگ رایانه ی جهان شد

لنوو با اشاره با آمارهای منتشره از سوی کورپوراسیون آمار بی نالمللی(IDC )

اعلام کرد که این شرکت تولیدکننده رایانه و لوازم الکترونیکی که سهام آن هم

در بورس هنگ کنگ و هم در بورس نیویورک عرضه می شود، در حال حاضر

دومین تولیدکننده بزرگ رایانه شخصی در جهان است.

آمارهای منتشره از آن حکایت دارند که لنوو طی 15 ماه گذشته بی شترین رشد

را در تولید رایان ههای شخصی داشته و اکنون توانسته سهم 13.7 درصدی از

بازار رایانه های شخصی جهان را به خود اختصاص دهد.

لنوو در سه ماهه گذشته 12.6 میلیون دستگاه رایانه شخصی تولید کرده است

و مدیر این شرکت م یگوید: ما طی شش ماه توانستیم از دو رقیب خود پیشی

گرفته و به جایگاه دوم جهان برسیم.

tablet

من عاششششششششششق تبلتها هستم!!! 

مقایسه و بررسی هفت تبلت مهم جهان از نظر فنی...

ادامه مطلب ...

کتاب سرنوشت

گفته بودم بگم کدوم تغییرو تو دفتر سرنوشت زندگیم بدم.

تغییر؟ فقط می دونم می خوام بر گردم به اون روزی که دیدمش. اولین بار که چشماش سحرم کرد اون روزی که احساس کردم این بنده ایو که خدا آفریده چقدر دوست دارم روزی که عاشق شدم و عشقو تجربه کردم....

می خوام برم اون روز تا دلمو سنگ کنم. می خوام کاری کنم که هیچ وقت مزه ی عشقو نچشم هیچ وقت نفهمم اصلا عشق چیه عاشق کیه   

عشق یعنی چی؟ می خوای بدونی؟ یعنی زندگیت فقط اون یعنی حاضری حتی اگه شد جونتم براش بدی. با یه قطره اشکش بمیریو زنده بشی دلت آتیش بگیره و خاکستر بشه تنها یه لبخندش حتی اگه به تو نباشه تمام شادی دنیارو بهت می دن احساس می کنی وقتی اون شاده تو دیگه هیچ مشکلی نداری.

ای کاش...

آهنگ only you

آهنگ only you واقعا قشنگه خیلی زیاد حتما دانلودش کنید پشیمون نمیشیدالبته برا کسایی خوبه که ملایم دوست دارن.

آهنگ

جناب پروفسور گفتند آهنگ قشنگ از انریکه بذاریم منم می خوام بذارم آهنگdirty dancer من که دوستش دارم


کتاب سرنوشت

کتاب سرنوشت جلوی رویم باز است و قلمی در دستم.

شاخه گلی رز کنار آن روی میزم است الآن زندگی به من فقط یه فرصت داده تا یک صفحه فقط یک صفحه به اختیار خودم بنویسم. یک صفحه برای من بسیار کم است کدام را بنویسم ؟؟؟

کدام تغییرو تو سرنوشتم بدم که برام مهم تره؟؟؟

شما هم اگه جای من بودید چه می نوشتید؟؟؟ تو قسمت نظرات منتظرتونم

بگید تا منم بگم

فراموشی

آدم ها خیلی زود فراموش می کنن اونم فکر می کنه من فراموشش کردم اما نمی دونه من با همه فرق دارم نمی دونه هنوز در انتظارش نشسته ام و هنوز عاشقشم....

ادامه مطلب ...

جدایی نادر از سیمین

حال کردین ایران جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلاب رو برد   

نه خداییش حال کردین هی این میترا نشست گفت نمیبره  

ولی لهجه اصغر فرهادی افتضاح بود 

خیلیییییییییییییییییییییی خوشحالم 

به امید گرفتن جایزه اسکار 

ایران ایرانه 

خود ایرانه 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

ولی خیلی بد شد لیلاحاتمی و شهاب حسینی تو برنامه گلدن گلاب نبودن 

واقعا شهاب حسینی خوش تیپ تره یا جانی دپ به اون بی ریختی 

معلومه شهاب حسینی

پدر نه فقر سهراب را کشت

 
پدر نه فقر سهراب را کشت
سهراب،آخرین امتحان را می دهد و خوشحال راهی خانه می شود، به مادرش می گوید:تو چه جایزه ای بهم می دی؟ سرخی گونه های مادر پسرک را از سوالی که کرده شرمگین می کند و پشیمان به مادر می گوید:شوخی کردم جایزه نمی خوام.
مادر می گوید اگر با معدل خوب قبول شی برات گوشت می پزم.
-گوشت! گوشت! الهی فدات بشم مادر! پسرک از ته دل می خندد.
پسرک کارنامه را به مادرش می دهد،شاید مادر تا آن روز فکر نکرده بود که روزی از معدل 20 هم می شود نفرت داشت.
زن لحظه ای بعد با گوشتی که بوی خانه همسایه را می دهد از راه می رسد... مرد وقتی به خانه می آید دچار تردید می شود؛ بوی گوشت نکنه اشتباه اومدم!
مرد بوی غذا را بهانه می کند و جواب می شنود.مرد خیره می شود . غرورش را میبیند که که له شده و خانه اش راکه بوی خانه همسایه راگرفته،از خودش و از زمانه بیزار می شود . بغض رها شده زن نمی تواند آتشی خشمی را که از غرور پایمال شده مرد زبانه می کشد خاموش کند...
سهراب هم می رسد کارنامه را چنگ می زند خودش را در آغوش پدر می اندازد پدر هنوز در آتش می سوزد.سهراب ده ساله را از خود میراند و به سویی پرتاب می کند.پس سر پسرک بی دریغ،سرخی خون خود را به لبه تاقچه می دهد.سهراب از پدر قهر می کند و به خانه دیگر می رود ،می برندش.
این حرف ها خیال نیست.قصه شاه و پری هم نیست.همین جا، این خانه و خیابان، توی همین شهر،کنار همین ساختمان ها،کنار همین برج های سفید،کنار همین قلب های سیاه. 
خیلی داستان غم انگیزی بود خودم بعد از خوندنش یک ساعت گریه میکردم.
ادامه مطلب ...

توجه

دلم میخوا از این به بعد بچه هایی که کامنت میذارن و اگر از ما دلگیری دارنو نمیتونن رو در رو به خودمون بگنو تو کامنت بگن البته من پرفسورو اما رو نمیدونم از طرف خودم گفتم  

الیا

خواسته

آهنگ be with you از انریکه هم قشنگه.

اگه آهنگای دیگه اش رو دارید، بذارید ممنون میشم.

قشنگاشو بذارید ها.


نوشته اش رو تو ادامه مطلب گذاشتم.

ادامه مطلب ...

سپاس

سپاس از کسانیکه از من متنفرند، آنها مرا قویتر میکنند.

ممنون از کسانیکه مرا دوست دارند، آنان قلب مرا بزرگتر میکنند.

تشکر از کسانیکه مرا ترک می کنند، آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.

تشکر از کسانیکه با من می مانند، آنان به من معنای دوست داشتن واقعی را نشان می دهند.

آهنگ

من آهنگ {یکی هست} از پاشایی رو خیلی دوست دارم.


دانلود این آهنگ


شما چه طور؟

جوک

بیاید یکم چیزای خنده دار بذاریم.

جوک و طنز بذارید حتی اگه قدیمی بودن.

به خدا خسته شدم از این همه غصه.

ادامه مطلب ...

خبر

سلام به برو بچه های 3/3 بچه ها دیشب تو اخبار یه خبری شنیدم که حسابی کفری و نگرانتون شدم خبر از این قراره:

ادامه مطلب ...

به خاطر عشق یا بهتر بگم دوستی

به خاطر عشق
یا بهتر بگم دوستی
یه روز بهم گفت: «می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی

تنهام». بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی تنهام».

یه روز دیگه بهم گفت«می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی

 تنهام».بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی تنهام

یه روزدیگه گفت: «می‌خوام برم یه جای دور، جایی که هیچ مزاحمی نباشه.بعد

 که همه چیز روبراه شد تو هم بیا. آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام».بهش

لبخندزدم وگفتم«آره می‌دونم.فکر خوبیه.من هم خیلی تنهام».یه روزتو نامه ش

 نوشت: «من اینجا یه دوست پیدا کردم. آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام ».

براش یه لبخندکشیدم وزیرش نوشتم: «آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی

تنهام».  یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت: «من قراره اینجا با این دوستم تا ابد

 زندگی کنم. آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام».

براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم: «آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی

تنهام».حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم و چیزی که

بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه من هنوز هم خیلی تنهام
دقیقا عین همه ی ادمای توی دنیا 

تو ادامه مطلبم یه دل نوشته گذاشتم و متن شعر مورد علاقم بد نیست نظر بدیدا

ادامه مطلب ...