ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

برنامه درسی...

خاطره (خواهرم ) برای دوتا دانش اموز ، دوتا برنامه درسی مدرن نوشته....

من فقط برنامه ی یک روز تعطیله اونارو می زارم...

دانش اموز A :

جمعه : از 4.5 صبح تا 8.5 صبح نماز و دعا ، از 9 تا 11 دعای عرفه ، از 11 تا 12 ورزش صبح گاهی ، از 12 تا 2 نماز ظهر ، از 2 تا 3 یه چرت پنج دقیقه ای ، از 3 تا 4 دوش اب گرم ، از 4 تا 5 search در اشپزخانه ، از 5 تا 7 search در شبکه جهانی اینترنت ، از 7 تا8  نماز مغرب ، از 8 تا 9 انجام واجبات شخصی از جمله احترام به والدین . کمک به والدین . بوسیدن والدین. چاپیدن والدین . حال گیری والدین و.... ، از 9 تا 10 دنبال مداد و خودکار و کتاب های درسی ، از 10 تا 11 استراحت برای داشتن تمرکز درس خواندن ، ساعت 11 هم می بینه که خوابش میاد و می گه «فردا تو مدرسه می خونم»

دانش اموز B :

جمعه : از 6 تا 7 ورزش ، از 7 تا 8 تست ریاضی ، از 8 تا 9 تست دیف ، از 9 تا 10 تست حسابان ، از 10 تا 11 تست هندسه فضایی ، از 11 تا 12 تست هندسه تحلیلی ، از 12 تا 1 تست نجوم و ستارگان ، از 1 تا 5 ازمایش و پژوهش ، از 5 تا 8 رسیدگی به ادامه ی کار اختراعات ، از 8 تا 9 کار کردن روی طرح نقشه ی ساخت اولین برج بر روی بزرگترین گودال مریخ ، از 9 تا 10 کار کردن بر روی سفینه ای که قرار است به قعر خورشید صعود کند ، از 10 تا 11 کمک به کبری برای گرفتن تصمیم بزرگتر (تصمیم کبری) ، از 11 تا 12 فکر کردن برای فرار از دست ماموران امین اباد....

 

حالا شما کدوم دانش اموز هستید؟؟؟ 

منو که خودتون می دونید، هیچ کدوم نیستم...

درضمن ؛ میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را به همتون تبریک می کم!!

نظرات 8 + ارسال نظر
Robin جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:44

منم که هیچکدوم نیستم ما دانش آموزcهستیم

دانش اموز c :
از صبح تا شب تو اینترنته و همزمان به دوستاش S هم می ده!!
درس هم نمی دونه یعنی چی ....
درس یعنی چی؟؟؟
روبین،تو می دونی؟؟؟؟

الیا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:56

اااا چه تفاهمی منم همین طوریم
البته به دیوار خیره شدن فکرکردنو تلفن زدنم بهش اضافه کن

پس تو می شی دانش اموز D

Robin جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:57

نه بزار برم تو لغتنامه SEARCHکنم

زود باش ....

Robin جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:44

ببخشید وسط راه یادم افتاد برم آهنگ گوش کنم اصلا فکر کنم همچین کلمه ای وجود نداره تو از کجا آوردیش؟

هی از دهن پروفسور و اما و الیا می شنوم

پروفسور جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:30 http://atlaseno.samenblog.com

من دانش آموز z هستم, به من میگن نخبه. خودتون بفهمید برنامه ام چیه!

از ۴.۵ صبح تا ۴.۵ صبح روز بعد از روی کتاباش بلند نمی شه

emma جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:28

عزیزم لغت درس رو هم من از پروفسور شنیدم اون میگفت منم گفتم کم نیارم می گفتم
فهمیدی به ما بگو
رابین! هنوز نمیدی؟...من دنبال 3 توآیلایتم

اگه پروفسور بفهمه می گه از یکی دیگه شنیده...
تو هم مثل اما عجولانه عمل می کنیا.... روبین جونم روی منو زمین نمی ندازه...

نغمه ی دوستی ما.... دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://razieschool-tahghigh.blogfa.com

سلام علیکم.خوبی؟؟
من الآن دقیقا مخاطبم کیه؟!؟!؟!
من لینکت کردم.


سلام من emma هستم که تو نغمه دوستی ما نظر میدم
تو وبت با من حرف زدی
اگر مهدیه گودرزی هستی منو میشناسی
اسمم معصومه است
شناختی؟؟؟

گلی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:26

سلام.خب معصومه چی؟؟؟
معصومه حسین پور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونی که به اسم ؛من؛ نظر میزاره فاطمه خانی ه.
راستی دوست صمیمی کورشلی کیه؟؟

اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد