ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سلام

خوبین؟ خوشین؟

خیلی دلم براتون تنگ شده! خییییییلی زیاد!

خیلیا رو تو خواب میبینم ولی دلم میخواد الان ببینمشون. مخصوصا fateme_s رو زیاد تو خواب میبینم. آخ که چه قدر دلم تنگ شده برای اینکه یه بار دیگه هم که شده باهم فوتبال بزنیم. البته من دیگه نفسم میگیره و مثل قبل نیستم.

بعضی وقتا یهویی یاد یکیتون میفتم و اگر اسمتون یادم نیاد انقدر به این مغز فشار میارم تا یادش بیاد (و معمولا یادم میاد).

خیلی دوست دارم بدونم خوبید یا نه. از دست این کرونا جان سالم به در بردید یا نه. ایشالا که سالم باشید و هیچی مهمتر از این سلامتیه نیست.

دلم براتون تنگه.

fateme_s جان، ممنون از پیامی که برام گذاشتی.

خوش باشید :)


+ کسی هم رفته اون ور آب یا نه؟

+ کیا ازدواج کردن؟ من فقط میدونم مریم ازدواج کرد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
کوهستان عشق سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 13:12

چیه پروفسور فک کردی فقط خودت میای خاطراتو مرور کنی

گفتم اسما رو یادم میاد، ولی دیگه اسم مستعارو نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد