ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

از یک جایی به بعد

اَز یــکـــ جـــایـــی بــهـ بـعـــد...

نـهـ بـال بــال مـیــزَنـــی

نـهـ دِل دِل مـیـکـنــــی
نـهـ دادُ و بــیـداد مـیـکـنــی
نـهـ گـِـریــهـ مـیکــنـــی
نـهـ مُـشـتـتــــو مـیـکـــوبـــی تـــو دیــــوار... 

نــهـ ...

اَز یــهـ جــایــی بـهـ بـعــد فـقـط سـکــوت مـیـکـنـی!!!

بـیــــخــیـــال مـیــــشـــی !!!
مَـــن ایـنـجـــامـ .... تــو کـجـــایـــی؟


شام غریبان

امشب که شب شام غریبان حسین است                با فاطمه هم ناله یتیمان حسین است

از خیمه رود سوی شما شعله آتش                            سوزان دل طفلان پریشان حسین است

یا رب به سر سید سجاد چه آمد                             در خیمه سرا آن گل بوستان حسین است

گلها شده پرپر زدم نیزه و خنجر                                بر روی زمین پیکر عریان حسین است

در آن صحرا چه کند زینب کبری                                بی یار و معین خواهر گریان حسین است

ای کرببلا اهل حرم را تو خبر کن                              زهرا ز جنان آمده میهمان حسین است




 
ادامه مطلب ...

.....

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشید

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است راحت باشید



آرامم...

آرام آرامم …

مثل مزرعه ای که

 تمام محصولاتش را ملخ ها خورده اند …

دیگر نگران داس ها نیستم...


سلامی دوباره

سلاااااام به همه ی دوستای خوبم....


حال شما؟؟؟{-102-}خوب هستین؟؟؟؟؟بعد از مدتها من تونستم بالاخره بیام پست بذارم

دلم برای اینجا تنگ شده بود حساااابی....{-110-}


بریم ادامه مطلب تا من با همتون یه حال و احوال کنم  ادامه مطلب ...

2farary

میخوام اسم وبلاگو بزارم دوفراری چون فقط دو نفر از شما نکبتا میاین این تو!!!!!!!!!!!!!!! جمع فراریا از مدرسه کم شده...