ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

درس چیست؟

اما هم زرنگه ها! همه چی رو نوشت پای من! ولی خودش درسخونتره.

اشکال نداره، خودم براتون میگم درس چیه. اگه از لغتنامه ببینید فقط دروغ نوشتن. با اینکه من هم از بچه‌ها شنیدم. روزای امتحان ازم میپرسن: درس خوندی؟ من نخوندم. یا وقتی برگه دستشونه: خانم، اینو درس ندادین! 

تو ادامه مطلب بخونین، اگه نوشتم ناقص یا غلط بود تو نظرات بگین.




درس مخفف 3 کلمه‌ی دردسر، روزتلف کنی و سوسکه.


دردسر: این که کاملاً واضحه مثلاً پدرو مادرا همه چی رو به درس ربط میدنع معلما امتحان میگیرن(خوب اگه درس نباشه ، امتحانی هم وجود نداره.)


روز تلف کنی: کسی که روزشو با درس خوندن، میگذرونه، فقط روزشو تلف میکنه.

کسی هم که شبشو با درس میگذرونه، شبشو تلف میکنه(بهتره بگم "دشس" به جای درس)

کسی هم که روزو شبشو با درس میگذرونه، روزوشبشو تلف میکنه.(بهتره بگم "دشرس")

این همه آدم درس خوندن، به کجا رسیدن؟؟؟؟

نگین من روزمو تلف میکنم، من آهنگ گوش میدم، برای این که نگن چرا بیکار نشستی، کتابی، دفتری، یه چیزی میگیرم دستم. ولی در هفته یه2 ساعتی رو تلف میکنم، به هرحال خوبه یکم آدم وقتشو تلف کنه! به شما هم پیشنهاد میکنم!


سوسک: چه ربطی داره؟ من هم نمیدونم، گفتم همین طوری ربطش بدم.

سوسک و درس خیلی شباهتها دارن:

1-همه از سوسک متنفرن، از درس هم همین طور.

2-سوسک حالتو میگیره، درس هم همین طور.

حیف! سوسکو زیر پات له میکنی، راحت میشی(ولی من تا حالا اینکارو نکردم)؛ ولی درسو هر کاری کنی، از دستش راحت نمیشی!


میگن مدرسه محل درس خوندنه، شما باور نکنید. ما که هر کاری میکنیم، غیر از درس خوندن! البته به غیر از روزای امتحان، اون روزو باید یه چی بخونیم که بهم برسونیم، مگه نه؟؟

   امتحاناشونم سخته، آخه!


ولی بعضی از معلما خیلی سعی میکنن بهمون یاد بدن.


ولی بعضیاشون فقط میخوان بهشون کار ارایه بدیم، نمیگن خسته میشیم.


ولی من عاشششق مدرسه‌ام، میخوام دوستامو ببینم. چرا سه روز پشت سرهم تعتیله؟؟


 خوش بگذره!

نظرات 5 + ارسال نظر
behshad شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam ghashang bodesh dost dashti behem sar bezan mamnon behshad bye

ممنون که سر زدین.
به وبتون سر میزنم.

emma شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32

عزیزم
فکر کنم تعطیل رو اینجوری مینویسن نه تعتیل
بعدشم: من از مدرسه دیگه خیلی خوشم نمیاد
نمیدونم شما ها به چی مدرسه دلتونو خوش کردین...

به دیدن تو، عزیزم!

الیا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:49 http://25farary.blogsky.com

چه تفاهمی منم از مدرسه خوشم نمیاد وقتی دوستای ادم این باشن معلومه دیگه

من که عاششششششششق مدرسه ام، شماها قدرشو نمیدونید!

محیا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 18:06

منم عاشقه مدرسه ام ولی جلسه های امتحانو دوس ندارم بالاخره کلاسو میشه پیچوند اما امتحانو ن

بله بله :)))

شاخ شدی جق بزن و میر بکن یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 19:50

دروغ میگه درس خوبه ولی به اندازه کافی هرمی این مطلب رو نوشته کصش خل هست و خودش درد نخونده و میخواد ما بدبخت کنه

ممنون از تعریفاتون واقعا!!!!
اتفاقا کسی که نوشته یکی از ممتازهای کلاس بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد