ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

قبل و بعد از عمل زیبایی بازیگران بالیوود

مایکل جکسون در هالیوود به عنوان شخصی که انواع مختلف جراحی های زیبایی را انجام داده و تغییرات چشمگیری که در وی دیده می شد مشهور شده است ، در تصاویر زیر افراد مشهور بالیوودی را می بینید که آنان نیز ترسی از جراحی های زیبایی نداشته اند:

 SiteRooz.com

 1. چشیلپا شتی  تاکنون نه یک بار بلکه دو بار عمل زیبایی بینی داشته است، شیلپا هرگز زیبایی آنچنان چشمگیری، جراحی پلاستیک او را تغییر داده است.

 SiteRooz.com

 2. راخی ساوانت خیلی از انواع جراحی ها از کاشت های سیلکونی تا عمل بینی و لب را انجام داده ولی متاسفانه نتیجه زیاد مثبت نبوده است.

 SiteRooz.com

 3. پریانکا چوپرا ، دختر شایسته سابق دنیا هرگز درباره قیافه تغییر یافته اش صحبت نکرده است، برای مثال او بینی چاقی داشت و اکنون لاغر شده است.حدس می زنیم این مورد مربوط به لاغرشدن نمی باشد بلکه جراحی پلاستیک است.

 SiteRooz.com

 4. کانگانا رانات  نیز در فیلمی که اخیرا بازی کرده لب هایش پر تر شده است.

 SiteRooz.com

 5. شازان پادامسی به گزارش پرشین وی بعد از بازی در اولین فیلمی که بازی کرد لب هایش خیلی بیشتر از قبل پر تر شد ! واضح است او از قیافه معصوم خود زیاد راضی نبوده و خواسته جذابیت بیشتری به خود بدهد. به هر حال تصویر قبل از عمل او به مراتب دلنشین تر است.

 SiteRooz.com

 6. کوینا میترا ، نتیجه جراحی این خانم از همه شرم آور تر است و احتمالا افرادی که دوستدار جراحی زیبایی هستند با دیدن او پشیمان می شوند.

 SiteRooz.com

 7. پرییتی زینتا عمل زیبایی بینی ، بالا بردن ابرو و کشیدن پوست انجام داده است.

 SiteRooz.com

 8. مینیشا لامبا دیگر قربانی جوانی که در جراحی زیبایی موفق نبوده است. او بینی اش را برای جذاب تر شدن باریک تر کرده است ولی هیچ نتیجه مثبتی برای قیافه و شغلش نداشته و همچنان معدود فیلم هایی است که در کارنامه خود دارد.

عروس به مادر شوهر سابقش «کلیه» اهدا کرد

همچنان که ممکن است در هر جای دنیا، مثال ها و خاطراتی درباره برخورد بد مادرشوهرها با عروس های خود وجود داشته باشد، اتفاقات خوب هم کم رخ نمی دهد و البته هیچ کدام قابل تعمیم به زندگی دیگران نیست. 

"اریکا ارسنالت" زن 42 ساله آمریکایی از جمله این عروس هاست که قطعا رفتارها و برخوردهایش تا مدتها جزء مثال های خوب رفتار یک عروس با مادر شوهر حساب خواهد شد چرا که وی کلیه خود را به مادر شوهرش اهدا کرده است.

وی در تشریح علت این رفتار خود گفته است که برای جبران درد جدایی که مادر شوهرش از طلاق او و همسرش متحمل شده این کار را انجام داده است. این زوج در سال 1993 ازدواج کرده و سال پیش از هم جدا شده بودند؛ ثمره ازدواج این زوج دو فرزند 17 و 18 ساله است که با پدر خود زندگی می کنند.


پس از مشخص شدن مشکل این مادر، پزشکان متوجه شدند که روند انتقال و جذب عضو با فاکتورهای مد نظر تطابق دارد و بعد از یک عمل جراحی موفقیت آمیز کلیه عروس را به مادر شوهر پیوند زدند.

عروس سابق خانواده گفته است که یکی از سخت ترین قسمت های طلاق برای او، دور شدن از مادر شوهرش بوده است، آنها پس از طلاق نیز با یکدیگر ارتباط داشته اند و حتی اریکا با دو خواهر شوهر خود نیز رفت و آمد داشته است.

این حجاب واقعا خجالت آور است

یکی از بحث‌های اصلی فصل تابستان نوع پوشش است و به همین دلیل حساسیت‌های زیادی مشاهده می‌شود و البته راه کارهایی هم برای جلوگیری از پدیده‌ای که به آن بد حجابی می‌گویند، پیش بینی می‌کنند.


شیخ جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز و عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران ، در گفت و گو با عصر ایران می گوید: «در سال‌های دور پسر و دختر در سنین مناسبی تشکیل زندگی می‌دادند و بر همین اساس خیلی از مشکلات فعلی دیده نمی‌شد. اما امروز همه دنبال این هستند تا دانشگاه بروند و مدرک تحصیلی خود را روز به روز ارتقاء دهند.» و به همین اصرار دارد که باید نگاهی جدی تری به بحث ازدواج انداخت.

درباره حرف و حدیث‌هایی که درمورد حجاب رایج در جامعه شنیده می‌شود، چه نظری دارید؟
چه نظری می‌توانم داشته باشم، واقعا خجالت آور است که در خیابان‌های کشوری که اسلامی‌ترین کشور دنیا است، حجاب تا به این حد تنزل پیدا کرده است. بی‌حجاب‌ها در حالی به بی‌حجابی اصرار دارند که خودشان هم می‌دانند با این رفتار ، امنیت اجتماعی را زیر سوال می‌برند و خود و مردم دیگر را هم با خطرات زیادی مواجه می‌کنند.

خب! یا این توضیح به جز احساس شرمساری و خجالت احساس دیگری می‌توان داشت؟!
در اسلام دو چیز غیرقابل تحمل عنوان شده است. شراب و بی‌حجابی، به همین دلیل است که بنده معتقدم تحت هیچ شرایطی نباید از کنار این مساله به سادگی گذشت و بی‌حجاب‌ها نباید احساس آرامش کنند.

علت این شرایط را در چه چیزی می‌بینید؟
خب! روشن است که بی‌تقوایی و بی‌دینی دلیل اصلی بی‌بندوباری عده‌ای از هموطنان است. من واقعا نمی‌دانم برخی از خانواده‌ها چطور راضی می‌شوند تا دخترانشان با این شکل به خیابان‌ها بیایند و خطرات زیادی را متوجه خود کنند.

بی‌تقوایی و بی‌دینی تنها دلیل شرایطی است که به آن اعتراض دارید؟
البته این را نباید فراموش کرد که دختران ایرانی دنبال این هستند که شریک زندگی خود را هر چه زود‌تر انتخاب کنند و به اشتباه فکر می‌کنند اگر به خودشان به طور غیرطبیعی برسند، مورد توجه پسران قرار می‌گیرند. این در حالی است که هیچ کس نسبت به یک دختر بی‌حجاب چنین ذهنیتی نخواهد داشت و فقط به این فکر می‌کند که به نوعی ضربه‌ای را وارد کند.

چه تعریف مشخصی از «حجاب کامل» دارید؟
اگر خانمی آرایش نکند و لباس‌هایی مناسب بر تن کند، می‌تواند نمونه‌ای کامل از حجاب را به نمایش بگذارد.

پس به برخورد با کسانی که رعایت نمی‌کنند، اصرار دارید؟
نه تنها من، بلکه شما و هر ایرانی مسلمان دیگری هم باید بیشترین حساسیت ممکن را نسبت به کسانی که طبق آموزه‌های دینی رفتار نمی‌کنند، نشان بدهند. یعنی چه که خانمی با آرایش غلیظ صدمه‌های زیادی به جنس‌های مخالف خود بزنند که برای کارهای عمومی خود به خیابان‌ها می‌آیند؟ اسلام تاکید دارد که قبل از هر رفتاری باید سعی کرد تا با نصیحت و سفارش اشتباه کنندگان را متوجه اشتباه خود کرد. اما اگر این راه نتیجه نداد، باید شدید‌ترین رفتار‌ها را نشان داد تا درس عبرتی برای دیگران باشد؟

گفتید «باید شدید‌ترین رفتار‌ها را نشان داد»، مثلا چه رفتارهایی؟
ببینید! کسی که با لباس نامناسب به خیابان می‌آید، هدفش این است که ایمان و آبروی جوانان مرز و بوم اسلامی را آتش بکشد. پس لازم است که هر تنبیهی را برای این قبیل افراد در نظر گفت و این را هم در نظر داشت که در این راه هیچ کوتاهی نمی‌تواند توجیه پذیر باشد.

عملکرد دستگاه نظارتی را در قبال این پدیده چطور می‌بینید؟
به نظر من باید برخوردهای بیشتری صورت بگیرد. اگر از‌‌ همان اول می‌دانستیم که چطور و با چه شیوه‌ای جلوی رفتارهای این چنینی را بگیریم، حالا اوضاع به وخامت فعلی نبود.


البته نمی‌توان هر واکنشی را به مردم نشان داد.
مردم به کسانی تلقی می‌شود باید‌ها و نبایدهای دینی و اجتماعی را رعایت کنند. اینکه هر کسی با این ذهنیت که چون جزیی از «مردم» است می‌تواند هر کاری را انجام بدهد، نتیجه‌اش سنگ را روی سنگ بند نمی‌کند.

بهتر نیست به جای برخوردهای آنچنانی برای حل این مساله بسترسازی کرد؟
وقتی دختران اصرار دارند که خودشان را با شکل و شمایلی عجیب به مردم نشان بدهند، چه بسترسازی می‌توان، انجام داد؟ مشکل این است که متاسفانه خانواده‌ها آنطور که باید، حساسیت نشان نمی‌دهند و دقیقا به همین دلیل است که چنین مشکلی در ایرانی که الگوی کشورهای اسلامی است، مشاهده می‌شود.

واقعاً خوش پوشی و تلاش برای زیبایی را می‌توان به این صراحت اصرار برای خودنمایی دانست؟
جواب سوال شما را با یک سوال می‌دهم. قبول دارید که بی‌حجاب‌ها به این مساله واقف هستند که نوع پوششان موجب انحراف دیگران می‌شود؟ پس می‌توان به این نتیجه رسید که آن‌ها دنبال این هستند تا مردم حاضر در جامعه را به انحراف بکشند.

طبیعی است که گرایش جوانان به جنس مخالف را نمی‌توان انکار کرد. به همین دلیل هیچ کس نمی‌تواند و البته نباید بتواند که طبق دلخواه خود عمل کند. مخصوصا در شرایطی که سن ازدواج بالا رفته است.

چرایی بالا رفتن سن ازدواج را در چه مسایلی می‌بینید؟
در سال‌های دور پسر و دختر در سنین مناسبی تشکیل زندگی می‌دادند و بر همین اساس خیلی از مشکلات فعلی دیده نمی‌شد. اما امروز همه دنبال این هستند تا دانشگاه بروند و مدرک تحصیلی خود را روز به روز ارتقاء دهند. همین موجب شده تا سن ازدواج متاسفانه به شکل واضحی به بالا‌ترین حد ممکن خود برسد.

یعنی دانشگاه تنها دلیل عدم تشکیل خانواده توسط جوانان است؟
این را دیگر همه می‌دانند که ایرانی‌ها به شدت مدرک گرا شده‌اند. لیسانسه‌ها دنبال فوق لیسانس هستند و فوق لیسانسه‌ها تلاش می‌کنند تا دکترای خود را بگیرند. همین باعث شده تا نتوانند در زمان مناسب انگیزه‌ای برای پیدا کردن همسری مناسب با شرایط خود داشته باشند. دلیل‌های دیگری هم برای این وضعیت وجود دارد.

همه مشکلات از رفتارهای غیرمنطقی خانواده‌ها نشات می‌گیرد. وقتی مهریه به چند هزار سکه طلارسیده است، کمتر جوانی جرات می‌کندت تا به فکر ازدواج باشد. در حال حاضر ۲۵۰۰ زندانی به این دلیل زندانی شده‌اند که در پرداخت مهریه‌ای که در هر شرایطی عندالمطالبه است، عاجز هستند. اگر مهریه‌ها به این سنگینی نبود، سن ازدواج تا به این حد بالا نمی‌رفت.

 

اما بی‌کاری در این پدیده تاثیری به مراتب بیشتر از دانشگاه رفتن و بالا بودن مهریه می‌تواند باشد.
نمی‌توانم این نظر شما را قبول کنم. اگر قرار بر ازدواج جدی باشد مشکلات مالی به راحتی برطرف می‌شود.

یعنی بیکاری و شرایط نامطلوب اقتصادی در تردید جوانان برای تشکیل خانواده دخالتی ندارد؟!
البته نمی‌توان نسبت به این معضل که گریبان خیلی از جوانان را گرفته است، بی‌تفاوت بود. با این حال اصرار دارم که دانشگاه و مهریه سنگین اصلی ترین دلیل‌هایی هستند که تشکیل خانواده را به عنوان غولی بی‌شاخ و دم در ذهن جوان ایرانی تبدیل کرده است.

با این حال نمی‌توان نسبت به موانع اقتصادی ازدواج بی‌تفاوت بود.
هیچ کس نمی‌تواند سرنوشت جوانان را نادیده بگیرد و هر چه زود‌تر باید برای به حداقل رسیدن موانع ازدواج چاره اندیشی کرد. با این حال تاکید می‌کنم که اگر کسی تقوای مسلمانی را در خود رشد بدهد و دینداری دغدغه اصلی‌اش باشد، تحت هیچ شرایطی دست به گناه نمی‌زند.

اما این دلیل نمی‌شود که با انتظار تقوی داشتن، فکری برای از میان برداشتن موانع ازدواج برای جوانهایی که سن شان بالا رفته است، نکرد.
من هم قبول دارم که ایجاد شرایط لازم برای ازدواج باید نسبت به خیلی از مسایل اولویت داده شود. اما اینکه کسی مجرد است، دلیل نمی‌شود تا از حد و حدود شرعی تجاوز کند و دست به کارهایی بزند که عفت عمومی را زیر سوال می‌برد. به‌‌ همان اندازه که از متاهل‌ها انتظار می‌رود، انتظارات شرع را رعایت کنند، مجرد‌ها هم باید مرز رفتارهای اسلامی و غیراسلامی را مورد توجه قرار دهند.

آقای شجونی! حرف نگفته‌ای مانده است؟
باید با بی حجابی مبارزه کرد ، پیرمرد 90 ساله که به خیابان می رود و این ها را می بیند یک جوری می شود ، چه برسد به جوانان. وقتی آمار مجرد‌ها تا به این حد زیاد شده است، باید وسواس بیشتری نسبت به مساله حجاب نشان داد. البته مجرد‌ها باید این را در نظر بگیرند که با تجرد نمی‌توانند گناه خود را توجیه کنند.

وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

بچه ها اینماشین عروسا رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تصــــاویر جالــــب از حیــوانـــــات

ســـلام دوســتای خوبــــــــم 

 ببخشیـــــد که چد وقته که پستی نذاشتم راستش حســــــــابی گرفتار بودم.  راستی حسابـــــــی دلــــم  براتون و روزای مدرسه و جلفــــــبازیامـــون تنـــــــگ شده 

 

 اینــــا عکسایین از حیوانات که بنظــرم جالب اومدن امیــــدوارم شمام ازشون خوشتون بیــــاد 

 

 

به به!!!! چـــه محبــــت گــرمی!!!!!  

 

 

 

ارشـــــد خانـــــواده!! یک مرد با چنــــــــدین همســـر!!!!  

 

  

وااااااااای خدا!!!!! عکســـای حموم این گربه نازنازی رو ببین!!!! 

 

 

 

 

 

 

تصویــــر واژگــون!!!!!  

 

 

وااااااااااای به این میگـــــن یه بی محلــــی حسابـــــــــــی!!!!!!!!  

 

 

 

واااااااااای چه سگ مهربـــــونی!!!!!!!  

 

 

بدون شـــــــــرح!!!!!!! 

کلیپ خنده دار

اینم یه کلیپ جیگر دیگه

فقط ببینین گربه چقدر پرروئه




دانلود


کلیپ

بهتون پیشنهاد میکنم اونایی که میتونن حتما حتما اینو دانلود کنن

خیلی قشنگه

واقعا این زن هنرمنده

دانلود

بچه ها پست پایینی اخرین پستمه اگه دیگه نیاین.... 

تا وقتی ک هر هشتاتون حداقل یه پست نزارین دیگه منم نمیزارم! 

بچه های بامرام!اینا رو هم گذاشتم ک نگین مرام ندارم....

نقاش کوشولو

 

اینو هم من کشیدم! 

این دختر کوشولوءه s.s.t یه و منم اون جوجه ام!

نقاش کوشولو

 اینا نقاشیای s.s.t هستن! 

چ خوشگلن....نه؟ 

 

 

  

 

اینا رو واسه من کشیدن!سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووز به دلتون

نقاش کوچولو

 

این پری کوشولو s.stیه...اونی هم ک داره نگاش منم!

نقاش کوچولو

 

اینم من کشیدم! 

محافظ شخضیمه! نشد واسش تبلت بکشم گوشی کشیدم

خانم   s.s.t

نقاش کوچولو

 

اینو از رو کتاب s.s.t کشیدم! 

ذاشتیم اون موقع درس میخوندیم...خیر سرمون!

نقاش کوچولو

ژ 

بچه ها اینو s.s.t برام کشیده! 

خودشو کشیده برام......

تبریک

 

 

عید فطر مبارک


یک روز بوش و اوباما نشسته بودن.
یک نفر میرسه و میپرسه : چیکار دارین می کنین؟ بوش جواب می ده: " داریم نقشه جنگ جهانی سوم رو تنظیم می کنیم. "
یارو می پرسه: "چه اتفاقی قراره بیافته ؟!"
بوش میگه: " قراره ما 140 میلیون مسلمان، و آنجلینا جولی رو بکشیم! "
یارو با تعجب میگه: " آنجلینا جولی !؟! چرا می خواین آنجلینا جولی رو بکشید؟! "
بوش رو می کنه به اوباما و میگه:
" دیدی گفتم ! هیچکس تو دنیا نگران 140 میلیون مسلمان نیست!!!!! "

***


چه تو حرم امام حسین بمبگذاری بشه، چه تو یه دیسکو تو ارمنستان، تعدادی از کشته شده ها ایرانی هستن! مملکته داریم؟

***


وقتی کسی ناراحتت می کنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی!
اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه که دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش

***


موضوع انشاء(سال ١٣٤٥):در آینده می خواهید چه کاره شوید؟ دانش آموزان:دکتر-مهندس-معلم-خلبان...
موضوع انشاء(سال 1391):در آینده می خواهید چه کاره شوید؟ دانش آموزان:شغل آزاد-دیپلمات!!!


***



تو این مملکت فقط یه چیز درست کار میکنه، اونم قلب جنتیه !!

***


قابل توجه خانوم هایی که می خوان از شر درخواست های دوستی آقایون خلاص شوند



v

v

v

v

v

v

v


فقط کافی یه عکس بدون آرایش خودتونو بزارین پروفایلتون...!

***


نمی دونم چه حکمتیه، اینا که میرن بدنسازی اصرار دارن که اصلا سردشون نمی شه!!!

***

روایت داریم:
دوست دختر باید لاغر باشه تا در موقع ضروری تو کمد جا بشه!!!!!!



***

ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺎﻙ ﻭ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺭﻭ ﻧﺸﻜﻦ ﻭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺪﺭﻓﺘﺎﺭﻱ ﻧﻜﻦ ﭼﻮﻥ:
ﻣﻴﺮﻩ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﺭﻭ ﻋﻤﻞ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺑﻌﺪ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﺤﻞ ﺳﮓ ﻫﻢ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻩ

***

بچه ها بخدا نمی‌خوام از خودم تعریف کنمااا

اما باور کنین تو هر بانکی که پا میذارم , درش خود به خود وا میشه واسم !!!
یه همچین آدم مهمی هستم من !!

***

بابام خیلی مرده . سر ناهار دستم خورد به بطری آب همش ریخت تو غذاش.
هر کی بود یه چک میخوابوند زیرگوش بچه‌ش. ولی بابام نزد.
بشقابشو باهام عوض کرد!

***

تقلید کار میمونه...میمون جزو حیوونه !
مثلا اگه نمیگفتیم میمون جزو حیوونه فکر میکردن جزو حبوباته ؟؟؟
چه اُسکلایی بودیما :))


***

با اینکه خیلی دلم میخواد امسال در میهمانی خدا باشم ولی خوب شرمنده ...یه جا دیگه دعوتیم ...

***

نیمه گمشده من باید یه آدم خیلی ولگردی باشه که تا الان پیداش نشده !
یه همچین آدمی به درد زندگی نمیخوره ! اصلا بره بمیره!



***

یعنی از 100تا فیلم ترسناک هم بدتره ها
.
.
.
.
.
تا حالا شده بری کیسه زباله رو بندازی تو این سطلهای شهرداری؟!!!
بعد همون موقع یه گربه بپره بیرون

***

این‌طور که لیلا فروهر داره پیش میره ربّنای ماه رمضون مال خودش میشه!!

***

مقطع کاردانی مداحی درکشور آماده شد،قراراست اولین دانشگاه مداحی درایران تاسیس شود:لیست دروس ارائه شده:خودزنی درهنگام مداحی، باس وتکنوبادهنِ دی‌جی،مداحی باارگ، پیانووساکسیفون،مداحی بدون میکروفن*دست ول*اصول تبدیل آخرین آهنگ لیدی‌گاگا به مداحی‌های لیدی‌آغا،مصرف دُرست ترامادول بین دونیمه وچرخیدن هلی‌کوپتری ،راه های تهدیدبه تروروقتل،سبک‌شناسی: مداحیِ پاپ،راک،جاز،متال ،هوی‌متال،

***

با بابام رفتیم بیرون بعد تو خیابون ترافیک بود بابام اومد وسطه خیابون دور بزنه یهو از اونور یه ماشین با سرعت اومد توو شکمه ماشین ترمز کرد دستشو گذاشت رو بوووووق....
بابامم هول شد شیشه رو داد پایین کلی فحش داد آخرشم گفت " fu...... me "
یارو زد زیره خنده گفت باشه امشب وقتتو خالی کن بذار واسه من. بابام گفت ایول چه پایه و با جنبه بود :(
منم چون میدونستم اگه به بابام بگم چه سوتی داده با حرفی که یارو زده حتما دعوا میشه بش نگفتم. این راز تا الان تو دلم مونده بود :D

***

دقت کردین برای اوقات مختلف روز چه اصطلاحات قشنگی داریم؟
کله سحر
لنگه ظهر
تنگه غروب
بوق سگ
خروس خون
خوبه نمی گیم لنگ سحر!!!

***

میخوام بدونم واقعا این چه صیغه ایه ای که تا مسج واست میاد یا از خواب پا میشی با تمام سرعت میپری رو موبایلت که ببینی از کی واست مسج اومده..

اخه 1ی نیست بگه لعنتی تو که نه دوست پسر داری نه دوست دختر چرا اینقدر هول میفتی و جوگیر میشی:D

***

پسر داییم مو کاشته بینیشو عمل کرده بوتاکسم کرده ابرو هاشم که از ابرو زنا نازکتره.فک کنم امروز فردا پروتز هم بکنه.فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه.میگه مرد باید سیبیل داشته باشه. :D

***

تازه ماهواره اومده بود بابا بزرگم هیچ جور راضی نمیشد ماهواره بگیرن میگفت بی ناموسیه!!! بالاخره دایی با هزار تا خواهش تمنا راضیش کرد ولی بهش گفته بود من پولم رو حروم اینا نمیکنم خودت پولشو بده ،میگفت اون روز که داشتیم راش مینداختیم همینکه دیش رو چرخوندیم اد اومد رو یه صحنه ناجور دیگه اینقد هل شدم نتونستم عوضش کنم خودم رفتم جلو تلویزیون وایسادم،همون موقع بابا بزرگم رفت بیرون از اتاق 10 دقیقه بعد برگشت و یه بسته پول پرت کرد جلو داییم گفت: اینجوری نمیشه هر کی باید تو اتاق خودش یه ماهواره داشته باشه !!!

***

اینایی که با موبایل بهشون زنگ میزنی و یهو قطع میشه وسطش... بعد دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله، میفهمی اون داره تو رو میگیره...بعد یه کم صبر میکنی اون زنگ بزنه هیچ خبری نمیشه،
میفهمی اون زنگ زده دیده اشغاله فهمیده تو داری زنگ میزنی صبر کرده تو زنگ بزنی...

بعد تو دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله...
میفهمی صبرش تموم شده و تصمیم گرفته خودش زنگ بزنه....دوباره صبر میکنی و همین طوری این داستان ادامه داره....
خو لامصب میبینی که من زنگ زدم از اول! قطع شد صبر کن خودم میگیرم چرا رو اعصاب خودت و خودم رژه میری ؟؟

دلم میخواد ب همه فحش بدم!

.

.

.

دوستم میگه: هر شب که اخبار شبانگاهی قیمت سکه رو اعلام میکنه زنم میپره بالا و با خوشحالی دست میزنه بعد لم میده رو مبل و با لبخند نیگام میکنه ؟!؟!
کسی میدونه چرا؟

.

.

.


رفتم جیگرکی یارو برگشته میگه نونم میخای؟ میگم قبلنا سوال نمیکردی، میذاشتی، میگه نه الان وضع فرق کرده نون جدا، دونه ای ۵۰۰ تومن! خوب شد بازم کرایه سیخ و ازم نگرفت

.

.

.

یکی از دوستام تو شمال امشب منو برد استخر، با یه صحنه عجیب روبرو شدم: دیدم دمپاییها لنگه های راست آبی رنگن، لنگه های چپ سفید! پرسیدم چرا اینطوریه؟! گفت: واسه اینه که کسی نتونه دمپایی بدزده !!!!
البته ظاهرا دلیل اصلیش اینه که بتونی راحت چپ و راست پیدا کنی، لازم نباشه همه دمپایی ها رو بگردی که یه جفت چپ/راست پیدا کنی
حالا این که چیزی نی. من استخری دیدم که کلا همه ی لنگه هاش مالِ یه پا بود و مثلاً مجبور بودی هر دو تا پاتو توی لنگه ی راست بکنی

.

.

.

بعد ۳۰ سال هنوز نتونستن آب پاش ماشین رو یه جوری درست کنن که ۵ تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آب پاشی نکنه! شیشه پاک کن ماشین رو که میزنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی کنی
فراموش نشه که تکنولوژی ما در پراید نهفته است
من یه بار آب پاش رو زدم دیدم صدای داد و هوار میاد. یه موتوری اومد کنارم سه تا پسر بودن بیچاره ها دوش گرفته بودن! گفت آقا حداقل یه حوله بده صورتمونو خشک کنیم

.

.

.

امروز دوباره ریختند تو مجتمع مسکونی ما برای جمع کردن دیش های ماهواره. بعد یکی از همسایه هامون که یه خانم پیر و تنهایی هست رفته به مافوق اون مأمورایی که داشتند دیش ها رو جمع می کردند گفته: آخه جناب سروان، من پیرزن ِ تنها بدون ماهواره چی کار کنم؟ جناب سروان هم خیلی جدی برگشته به مامورای زیر دستش گفته: نمیخواد دیش ماهواره خونه این خانم رو جمع کنید. بقیه دیش ها رو جمع کنید و بیارید با خودتون پائین! بعله، هنوز هم همچین جناب سروان های با انصاف و بامرامی پیدا میشه
تو شهر ما یکی پیت نفت آورده بود گفته بود خودمو آتیش میزنم اگه دیش ما رو بگیرید ، من یه شب "ماری چی" نبینم سکته میکنم !!!! (واقعا اتفاق افتاده ها)

.

.

.

مردی تو یک فروشگاه بزرگ به یه دختر زیبا میرسه و میگه: خانم، من زنمو اینجا گم کردم ناراحت نمی شید اگه کمی با شما صحبت کنم؟ دختر: چرا؟!! مرد: چون هر بار که با یه زن خوشگل صحبت می کنم زنم یهو پیداش می شه!!

.

.

.

اینطوری که با روزه خوارها برخورد میکنن با مال مردم خورا برخورد می کردن، الان خاوری کانادا نبود!
[ستاد کـــژ دادن حماسه اختلاس - واحد ماه رمضان]

.

.

.

آدم حـسـاب کـردن بـعـضـیـــــا خـیـانـت بـه عـالـم بـشـریـتـه

.

.

.

طرف سحری میخوره میگیره میخوابه تا 6 غروب، اون 2-3 ساعت تا افطارم دراز کشیده چرت میزنه! بعد اومده استاتوس گذاشته احساس نزدیکی به خدا میکنم وقتی روزه دار هستم!! خوب لامصب تو میری تو کما بسکه میخوابی،‌ معلومه که روحت اینقدر تو کائنات ول میچرخه خدا خودش وارد عمل میشه !!!

.

.

.

تو پیام بازرگانی نشون میده پیره زنه تنها و خسته نشسته، بعد نوه‌ش بهش اس‌ام‌اس میده، از تنهایی در میاد و خوشحال و خندون میشه. بعد میگه: هیچ کس تنها نیست. "همراه اول"
پشت سرش تبلیغ نشون میده یارو تولدشه، همه بهش اس‌ام‌اس میدن، ولی داره از تنهایی می‌پکه! بعد میگه: پیامک‌ها جای خالی شما را پر نمی‌کنند. "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"
آخه چی بگیم؟

.

.

.

اینقد که قرائتی از قرآن نکته تستی و کنکوری در میاره ، مدرسان شریف با اون عظمتش از کتاب درسی نمی تونست در بیاره ...!!
یه صلوات بفرستید :)

.

.

.

الان هم و غم زن عموم اینه که نکنه تا ماه رمضون تموم نشده نتونه کل قرآن رو ختم کنه و تمام دغدغه دخترش اینه که چجوری میتونه بازم مرخصی بگیره و بره کیش تا برنزه تر شه و بزرگترین چالش پسر عموم اینه که چجوری از دلستر و مخمر بتونه الکل 14,2 درصد بگیره..عموم هم مشوق همشونه :|

.

.

.

من اگه یه لباس یا شلوارو یه هفته نپوشم
مامانم لامصــب به دستمال یا دستگیره تبدیلش میکنه

.

.

.

مطابق اخبار صدا و سیما انگلیس به شدت در بحران اقتصادی و سوتغذیه هست. این المپیک رو هم که می بینید، ملکه انگلیس النگوهاش رو فروخت،پولش رو داد..!

.

.

.

ین آپارتمان نشینیم خیلی عذابه ها !!
رفتم زیر دوش دارم آهنگ می خونم، بعد از پنج دیقه مادرم اومده دمه حموم می گه : دختر همسایه اومد گفت: ما از آهنگای داریوش خوشمون نمیاد ، محسن یگانه بخون !!!

.

.

.

ما همون نسلی هستیم که وقتی بمیریم هم، باید از اون دنیا به مامانمون زنگ بزنیم بگیم "رسیدیم"!!!!!

.

.

.

میگن تو روز قیامت گوگل به حرف میاد؛
همه جست و جوها و عکسایی که سرچ کردی رو لو میده... در جـــــــــریان باشید


.

.

.

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی پخش کرده

به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟

گف آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن !

.

.

.

مشکلات از جایی شروع شد که

به هر کی گفتیم نوکرتیم فکر کرد واقعاً اربابه !

.

.

.

همیشه پدرها به پسرشون به عنوان یه فرصت دوباره نگاه می کنن

برای جبران کارایی که خودشون نتونستن بکنن !

.

.

.

بنی آدم ابزار یکدیگرند / در اسگل کردن ز هم برترند

چو عضوی به درد اورد روزگار / دگر عضوها را خنده و هار هار . . .

شاعر معاصر

.

.

.

طرز تهیه کوکو سبزی

گردن خود را مقادیری کج می نمایید

با نگاه گربه شرک وار به خواهر خود مینگرید و میگویید دلم کوکو سبزی میخواد!

یه ساعت بعد حاضر و محیاست !

نوش جان

.

.

.

یک مرد مجرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمی کنه

میره ۲۰۱۲ PES بازی می کنه !

زن واسه هضم دلتنگی هاش گریه نمیکنه

خریـــــــــد میکنه !!! D:

.

.

.

یه قانونی هست که میگه :

شما هیچوقت به چیز غیر ضروری احتیاج پیدا نمیکنید

مگر اینکه اونو داده باشین به یه نفر دیگه ..  

.

.

.

خدایا یعنی میشه یه روز یه کیبوردی اختراع بشه

که خودش بفهمه کی باید فارسی تایپ کنه کی انگلیسی؟

حروم شد نسلمون از بس به جاه گوگل زدیم لخخلمث !

.

.

.

به دوستم مسیج دادم : تولـــدت مبـــارک

جواب داده : پیامک ها جای خالی شما را پر نمیکنند ..!

من   
مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال =)))))

همـراه اول ~~>  

.

.

.

یکی از مشغله های فکری من تو اینترنت اینه که

وقتی یکی جمله “بی خیال باو” رو مینویسه منظورش از “باو” چی هست !؟

ینی چی آخه ؟ میخواد بگه بی خیال بابا ؟ ینی میخواد محاوره ای بنویسه ؟

چه ربطی به باو داره !؟

خواهشن اساتید ادبیات فارسی بیان پاسخگو باشن  

.

.

.

یکی از آشناها تلوزیون ال سی دی خریده بود

بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟

گفت برو بابا ال جیه الجـــــــــــــــــی !

.

.

.

وضعیتی شده که

هر کی نیکی می‌کنه پای لرزش هم می‌شینه!

.

.

.

امروز فهمیدم چرا دیوار چین جز عجایب هفتگانه ست

آخه تنها محصول چین هست که بیشتر از ۳ روز دووم آورده !

.

.

.

مامانم صبح اومده میگه پاشو یه گله مهمون داره میاد

میگم کیا هستن؟ میگه عمه هات!

.

.

.

همت کنید همه فوتبالیست های به درد نخورُ که میلیادری پول میگیرن

بریزیم تو یه DVD بدیم احسان حدادی پرتش کنه وسط بیابون   :)

.

.

.

از این بوگیرهای توالت که اسانس کاپوچینو و یا قهوه داره اصلا نخرید

چون وقتی که میرید کافی شاپ تا براتون قهوه و یا نسکافه میارن، خاطرات زنده می شه!

.

.

.

بنده خدا برای اولین بار می خواست خرید اینترنتی بکنه

الان دو روزه کارت اعتباری اش گیر کرده توی سی دی رام!

.

.

.

بعضی ها رو در جوب باید شست …

تا لجن ها همه خوشحال شوند که

کثیف تر از خودشان هم هست ..!!!

.

.

.

همین ضرب المثل آشپز که دوتا شد آش یا شور می شه یا بی نمک

برای درک پیشینه تاریخی ایرانیان در گند زدن به Team Work کافیه!

.

.

.

خیلی دوست دارم به یکی بگم این دروغایی که میگی راستن !؟

.

.

.

ما به جمله همیشه حق با «مشتری» است اعتراض داریم !

(امضا : جمعی از سیارات منظومه شمسی)

.

.

.

فروشنده ی محتــــــــــــرم من بقیه پولمو می خوام  

نه چسب زخم

نه شکلات

نه آدامس شیکـــــــــ

اه اعصاب نمیذارن واسه آدم  

.

.

.

اگه کسی رو دوس دارین، رهاش نکنین

بگیرین بندازینش تو زیرزمین انقد با کمربند بزنین سیاهش کنین

تا اعتراف کنه عاشقتونه !

.

.

.

مامانم سیم کارتشو در آورده میگه فک کنم داره میسوزه

نیگا رنگشم داره عوض میشه!!!!  

.

.

.

مامانم اس ام اس زده:

ما خونه داییت اینا هستیم بعد از شام میایم!

همه چی تو یخچال هست فقط بپر سر کوچه سوسیس و نون و تخم مرغ بگیر

سوسیس تخم مرغ واسه خودت بپز!  

.

.

.

هـــــــــی فلانــــــــی؛

تــو را مـن “تــــــــو” کـــردم، وگرنــه کــلمه ی “هوی” هــم زیــادت بــود

واســه مــن “شــما شــما” نــکـن  

.

.

.

خــــــــدایا ! ! !

یا خیــلی برگردون عقبــــ یا بــزن بره جــلو!

اینــجای فیلم زنــدگیم خیــــــلی خش داره …

.

.

.

دوست بابام, بچه ی ۲ سالشُ صدا میکنه “حاج سیّد مَـــهدی” …

۲۲ ساله هستم, منزل “مـَـــــرتیکه” صدام می زنن!!! :دی

.

.

.

زیر آوار آخرین حرفت جا مانده ام

لعــــــــــــــــــنتی

نمی دانی *خداحافظت * چند ریشتر بود !!!

.

.

.

کثیف بودنِ بعضی آدم ها اذیتم نمیکنه !

اما بعضیا خیلی پاکن؛

این که قراره اینا گیره اون کثیفا بیُفتن, اعصابم رو خورد میکنه…!

.

.

.

رفیق:!

منفی در منفی نمیشه مثبت,می‌شه کثافت…!!!

همین!

.

.

.

بد بیاری مال وقتیه که, بــــد بی یــــــاری … !!!

.

.

.

من آخرشم نفهمیدم ما مردا ” هممون مثل همیم” یا “یکی از یکی بدتریم”!!  

.

.

.

مامانم اومده میگه : به نظرت افطار چی بخوریم ؟

میگم : سبزی پلو ماهی

میگه : گمشو بابا میخوام استانبولی درست کنم!!  

خب مادر من اینکه میگی “به نظرت” دقیقاً منظورت چیه ؟؟  

.

.

.

” ناغافل خوابم برد . وقتی بیدار شدم قوم و خویش دورم جمع شده بودند

و فقط حرفهای خوب خوب درباره ام میزدند .اون وقت بود که فهمیدم مردم.

فیلم “بهشت میتواند صبر کند (۱۹۴۳-Heaven Can Wait)”

.

.

.

یکی ازسخت ترین کارا تو ایران اینه که

وقتی داری از جلوی یه خونه رد میشی که درش بازه ، تو رو نگاه نکنی!

.

.

.

المپیک تموم شد ، دانلود افتتاحیه اش هنوز برا من تموم نشده!

.

.

.

هـَپـَلبـُلـِت مـُمالـَک چیست؟

عبارتی که دخترا روز تولد دوستشون به هم اس ام اس میدن یا کامنت میذارن !

.

.

.

قاضی: چرا دوست دخترت رو کشتی؟

پسر: اس ام اس ۲۵۰ کلمه ای واسش فرستادم اون فقط جواب داد ok!

قاضی: شما تبرئه شدی میتونی بری

خانم ایرانی در قیامت

یک خانم ایرانی در روز قیامت
خانم

.
.
.
.
.
.
.
.

خانم من فقط مامورم. به من گفتند بشمار، حالا هم شمردم. شما کلا ۱۱۰۳۰۵ رکعت دارید.

ولی من همه را خوندم. نمی شه یه کاریش بکنی.

دست ما نیست به خدا. ولی چشم؛ روندش می کنم. ۱۱۰۵۰۰ خوبه؟

عجب گرفتاری شدیم. من می گم همه را خوندم. گرد نمی خواد بکنی. همان هایی که خواندم را بهم بده.

عرض کردم. مبلتان چرمی بوده. یارو یافت آبادیه مبل ساز، چرمش را از چین وارد کرده..
اینها ذبح شرعی نمی کنند. چرم حکم مردار را داشته و نجس بوده. شما می نشستی روش؛ حواستان نبوده دستتان عرق..

من این هایی که می گی اصلا حالیم نیست. من همه اش را خوندم. یک جایی اشتباه کردی. از جام تکان نمی خورم تا درستش کنی
.

ببینید خانم فیلمش هست. ما از لحظه لحظه اعمالتان فیلم گرفتیم. ببینید.

_ ای خدا مرگم بده. این چیه؟

_ بگذارید رد کنم اینجاش را. خب. همین جا. ببین خانم اینجا که زوم کردم رو مبل نشستید و ..

_ این منم؟

بله خانم. این هم همان مبلیه که..

چقدر چاق افتادم اینجا.

چه عرض کنم؟ می توانم کمی کنتراستش را بیشتر کنم ولی نرم افزارم قفل شکسته است، اسکیل را عوض نمی کند.

_ آقا میشه این عکس را برام بریزی؟ خدا از حسابرسی کمت نکنه.

_ فلش دارید همراتان؟

چه حرفی می زنی. من تازه یک ساعت پیش از قبر درآمدم. فلشم کجا بود؟ نمی شه بریزی رو سی دی.

_ سی دی خام ندارم. بریزم ته این سی دی؟ طوریش نیست؟ اعمال یک بابایی است که در جنینی تلف شد. باقی سی دی خالیه.

_ جا میشه؟

_ آره بابا. هر سی دی جهان آخرت ۷۰۰۰ گیگ جا دارد

_ پس قربون دستت یک موزیکی چیزی هم بریز ته اش.


باشه. یک تکنوازی صور اسرافیل دارم، جدید. حالشو ببر
های ایرانی اون دنیا هم از چونه زدن دست بر نمی دارن. می گی نه، نگاه کن

آهنگ غمگین گوش میکنم مامانم میگه چته؟ چی شده؟ کی گذاشته رفته؟ چرا تو خودتی؟ آخ بمیری که بچمو اینطوری کردی!
آهنگ شاد گوش میکنم میگه خبرمرگش برگشت؟ الان باهاته؟ کیه طرف؟ چه شکلیه؟ دوسش داری؟ چند بار دیدیش؟
دیگه زدم تو فاز اذان !!

.

.

.

هر چی فک میکنم این مورچه بالدار چیزی نمیتونه باشه جز حاصل رابطه نامشروع بین پشه و مورچه.. واقعا خجالت آوره

.

.

.



این امتحان زندگی
بزرگترین عیبش اینه که :
اگر چیزی ام بلد نباشی
تا آخرجلسه باید بشینی ....

بی عنوان

میگن تو روز قیامت گوگل به حرف میاد؛
همه جست و جوها و عکسایی که سرچ کردی رو لو میده... در جـــــــــریان باشید
.
.
.
.

ادامه مطلب ...

 


چون نامه جرم ما به هم پیچیدند * بردند به دیوان عمل سنجیدند * بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.  

لیالی قدر تسلیت 

.التماس دعا