ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

فقط یکم

سلام!


خوبین؟ منم فکر کنم خوب باشم!


امتحانات چطور بود؟ من هی دیگه بالا شدم! اصلا شرمنده خودم شدم که معدلم اینقدر بالا شده!


Emma هستم با معدل 18/70 در خدمت شما! بله.... زود تند سریع هم معدلاتونو تو قسمت نظرات بگین! نظر هم ندین تو که خوب شدی و فلان! گند زدم!!!!!


اوضاع درساتون چطوره؟؟؟؟ خوبه؟؟؟؟ مال منکه گنده!!!!! سخته!!! طاقت فرسا!!!! اما خوب چاره چیه؟؟؟ باید خوند!!! تا یه دیپلم بگیریم دیگه مگه نه؟؟؟؟ بدون دیپلم که نمیشه!!!!!


اوضاع مدرسه هم بد نیست!!!! به امید خدا مدیرو عوض میکنن سال دیگه!!! امیدوارم یکی بدتر جاش نیاد!!! با بچه ها امسال یکم تو کلاسای جانبی شرکت کردیم شاید درس خوندن شیرین بشه یکم!!!! فقط دو سال تا کنکور مونده و من هنوز هیچ کاری نکردم !!! احساس میکنم باید کلاهمو بندازم هوا واسه اینکه دانشگاه بوشهر هم قبول شم اونم آزاد!

 

راستش نیومدم حرف بزنم خیلی!!!! دیدین که حتی از این اسمایلی ها هم نذاشتم!!!! فقط حال و احوال اومدم بپرسم!!


آخر صحبت هامو با یه جمله از معلم هندسم تمام میکنم!

امروز معلم هندسه که مدیونید اگه فکر کنید یه ذره هندسه بلد باشه اومد سرکلاس گفت من اگر پدر و مادرای شما و معلمای به این خوبی داشتما حتما رتبه 1 و 2 کنکور میبودم!!!!!


داشتین؟؟؟؟ معلمای به این خوبی!!!! میخواستم بهش بگم آخه آدم احمق ابله من با این اوضاع معلما دیپلم ردی نشم واقعا مغزم! بیا برو گم شو زنیکه دهن گشاد!!!!


دهن آدمو وا میکنن!


تو قسمت نظرات لطقا معدل و حالو احوالتونو بگین! منتظرم!

بخون حتما !

بهـــ جونــــ مامانمــــ الانـــــ نظر میذارمــــ...
.

.

.

.

خوب دیگه قسم خوردی زود باش دیگه یالا...

بخند


نگشتتون رو بکنید تو گوشاتون قشنگ بچرخونید
حالا بذارید تو دهنتون !
شکلات تلخ سوییسی همچین مزه ای داره !
تازه ۹۴/٠٠٠ تومن هم صرفه جویی کردین :))




ادامه مطلب ...

imagine dragon radioactive dl

 imagine dragons radioactive 

 

این آهنگه هم خوشگله... 

فقط برا اونایی که راک دوس دارن!!!!!!

ﺍﺗـﻞ ﻣـﺘـﻞ ﯾـﻪ ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ، ﻗـﺪﻡ ﻣـﯿـﺰﺩ ﺗـﻮ ﮐـﻮﭼـﻪ
ﺍﻭﻣـﺪ ﯾـﻪ ﮐـﻔـﺶ ﻭﻟـﮕـﺮﺩ ، ﭘـﺎﯼ ﺍﻭﻧـﻮ ﻟـﮕـﺪ ﮐـﺮﺩ
ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ﭘـﺎﺷـﮑـﺴـﺘـﻪ ، ﺑـﺎ ﺑـﺮﮔـﯽ ﭘـﺎﺷﻮ ﺑـﺴﺘـﻪ
ﻧـﻤـﯿـﺘـﻮﻧـﻪ ﮐـﺎﺭ ﮐـﻨـﻪ ، ﺩﻭﻧـﻪ ﻫـﺎﺭﻭ ﺑـﺎﺭ ﮐـﻨـﻪ،
ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ﺟـﻮﻧـﻢ ﺗـﻮ ﻣـﺎﻫـﯽ ، ﻋـﯿـﺐ ﻧـﺪﺍﺭﻩ ﺳـﯿـﺎﻫـﯽ ،
ﺧـﻮﺏ ﺑـﺸـﻪ ﭘـﺎﺕ ﺍﻟـﻬـﯽ!!!!

ﺁﻓـﺮﯾـﻦ ﮐـﻮﭼـﻮﻟـﻮ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﺧـﻮﺏ ﺧـﻮﻧـﺪﯼ ، ﺣـﺎﻟـﺎ ﺣـﻔـﻈـﺶ ﮐـﻦ
ﻓـﺮﺩﺍ ﺍﺯﺕ ﻣـﯽ ﭘـﺮﺳـﻢ!!!