ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

TE AMO D.L

 TE AMO 

یکی از آهنگای قدیمی ریحانا... 

که خوشگلترینشه! 

 

D.L

 give you what you like 

    

 یه آهنگ متفاوت از   Avril Lavigne 

 

اوریل

اهم...!

 واسه همتون!

سبزه هفت سین!


عیدتون مبارک

ﻫﻔﺖ ﺳﯿﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﯾﺎﺿﯽ


ﺍﯾﻨﻢ ﻫﻔﺖ ﺳﯿﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﯾﺎﺿﯽ 
ﺳﺮﯼ
ﺳﯿﻨﻮﺱ
ﺳﮑﺎﻧﺖ
ﺳﺎﯾﻦ
ﺳﻬﻤﯽ
ﺳﺎﺭﻭﺱ
ﺳﯿﮕﻤﺎ
 پیشاپیش سال نو مبارک 

شیطان حق داشت

خدایا لج نکن..‏!‏قبول کن حق با شیطان بود‏!‏‏!‏‏!‏..آدمیانت قابل پرستش نبودند...

GOD


دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .


راه آسمان باز است ،

پر بکش

او همیشه آغوشش باز است ،

نگفته تو را میخواند. ..


اینم از یه متن خوشگل:d

eliya باز میگردد!!!!

سلام...

کلی گشتم تا بعد از مدت ها که دارم این جا پست میذار براتون یه مطلب قشنگ پیدا کنم...اما خب پیدا نکردم نمیدونم چرا نوشته ها به دلم نمیشینه...

راستی مثل اینکه عضوهای جدید اضافه شدن...وبلاگی شدنتون مبارک بچه هافقط اومدم حال و احوال همین!

بازم پست میذارم!راستی بچه ها تو نظرا از حالو روزتون بگید زندگی بر وفق مراده؟؟؟؟

10 پردرامد ترین بازیگران مرد هالیوودی

۱۰. Tom Hanks

Tom Hanks

9. Will Smith

Will-Smith

8. Tom Cruise

Tom Cruise

.

7. Bradley Cooper

Bradley-Cooper

6. Robert Pattinson

Robert-Pattinson

5. Jude Law

Jude-Law

4. Matt Damon

3. Brad Pitt

2. Johnny Depp

Johnny-Depp

1. Leonardo DiCaprio

Leonardo-DiCaprio

10پر درامدترین خواننده های زن هالیوودی

 

 اینم لیست پر درامد ترین خواننده های زن هالیوود

10.SHAKIRA  

 9.CHERYL COLE 

8.JENNIFER LOPEZ 

7.KATY PERRY 

6.NICKI MINAJ 

5.BEYONCE 

4.LADY GAGA 

3.TAYLOR SWIFT 

2.ADELE  

 و شماره 1 .  

RIHANNA 

  

DL

rihanna ft shakira  

 

اینم یه آهنگ جدید ازین دوتا! 

ب نظر من که اصن ترکیب جالبی نیست صداشون بهم نمیخوره! 

 

لینک اصلاح شده...

سلام

سلام دوستان

امیدوارم ساز دلتون کوک کوک باشه...

من نویسنده ی جدیدم و امیدوارم لحظات خوشی رو با هم بگذرونیم...

بیخیال


چایـت را بنوش


نگران فردا نبـاش


از گـندمـزار من و تو


مشـتی کاه میمـاند برای بادها

"نیمـا یوشیـج"

درود بر شما

سلاااااااااااااام دوستان عزیز

من نیکی هستم یکی از اعضای جدید



امیدوارم همیشه خوش و پیروز باشید