ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

توآیلایت

اینم از کتابای توآیلایت


کتاب توآیلایت (قسمت اول)

کتاب توآیلایت (قسمت دوم)

کتاب توِآیلایت (قسمت سوم)

کتاب توآیلایت (قسمت چهارم)


این پست بیشتر برای الیا و رابین  s.s.t جونه

کتاباش به زبان اصلیه و فکر کنم برای اینکه بخونید باید برید کلاس زبانتونو قوی کنید

از دوستان عزیزی که به وبلاگ ما سر میزنن درخواست میکنم اگر لینک فارسی کتابهای توآیلایتو میدونید بهم هم بگید یا تو قسمت نظرات یا تو صندوق پستیمون    ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:35 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام
پست میلادتون را دقیقا با همین شکل و شمایل توی یه وبلاگ دیگه که الان متاسفانه اسمش یادم نیست دیده بودم

ببخشید ولی من عکسشو از گوگل گرفتم و مطلبشو تو یه کتاب خوندم.........
امیدوارم سوء تفاهم نشه ولی من دزد نیستم

Robin جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:46

باهات قهرم برو فیلماشو از همون الیا وs.s.t بگیر

خیلی نامردی...
تو که هرچی خواستی بهت دادم
من کی از اونا توآیلایتو خواستم؟؟؟؟ s.s.t گفت رابینو راضی میکنه...
بی انصاف

S.S.t جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:15

تو فقط بلدی کار خراب کنی...
گفتم دو روز تحمل کن.... اگه می تونی چند روز تحمل کن
رابین جون.... عزیزم...بهش می دی؟؟؟به خاطر من..؟؟

ببخشید؟
ولی من هنوز نمیدونم چی کار کردم که شماها اینجوری ریختین سرم..

الیا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:30

نکنه توإم بااسم الیاوs.s.tأولش اومده مخالفی؟

من اولش اسم رابینو ننوشته بودم چون یادم رفته بود
رابین جون معذرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد