ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

25فراری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پوففففففففففففففففففف.....


25فراریییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من که دیگه یدونه فراریم اینجا نمی بینم...


دیگه گذشت اونروزا که روزی چند تا نقشه فرار طراحی میکردیم...هی روزگار...یادش آبنباتی........

سلام بچه ها

سلاممممممممممم چطورییییییییییییین؟؟؟؟؟؟

شاید باورتون نشه ولی بالاخره رمزمو پیدا کردم همین چند دقیقه پیش.........وای چه حس خوبی داره...داشتم میمردم...


کلییییییییییییییی دلم واسه همتون تنگیده..واسه 3ـ3 واسه اونروزامون واسه رقص کلاس،سالن اجتماعات،دوربینا،اون گوشه پشت دستشوییا،شعرامون،زنگ ناهارا ک من میزدم رو ظرف غذام و نگار میخوند،بارون بارون نمکدون،تندیسی ک حق ما بود کلش باس ما بود ولی ندادن بهمون،واسه عاشق شدنامون،واسه زنگای خانوم خزایی،قاطی کردنای s.s.t واسه نمایش،قهر کردنای مریم،پینگ پنگ بازی کردن با زی زی،والیبالای زنگ ورزش،امشب شب مهتابه،قاضی اکبر قلی،بچه بازی های میتی،الهام مهتاب،نمایشی ک توش گوسفند بودیم،افروز و چراغ،بچه بازی های معصومه...فاطمه حامی کتلتو محدثه،حتی واسه تنها بچه مثبت کلاس پیمان..........هییییییییییی چنقده دلم تنگ شده.....


چند مین پاشین بیاین ی سری ب وبلاگ بزنین زمین نمیره آسموناااااااا...بابا پاشین بیاین دیگه إهههههههههه


این آهنگ Selena رو هم دان کنین...عاشقشم