ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

رو مخ بودن!!!

1-روز اول دانشگاه یونیفرم مدرسه بپوشیم و کوله پشتی عروسکی بندازیم و روی جزوه هامون روی برچسب های انگیری برد و جومونگ اسممونو بنویسیم!
2-روز اول دم در دانشگاه وایسیمو گریه کنیم بگیم مامانمونو میخوایم!
3-بریم در یکی از کلاسای تخصصیو بزنیم بعد بگیم آقا/خانم فلانی بیاید بیرون لطفا خانواده اش واسش شیر کاکائو و کیک آوردن !

4-تو سمینار ها و سخرانی ها واسه سخنران شکلک در بیاریم !

 5-بابابزرگ 90سالتون رو همیشه به اسم کوچیک و با پسوند ناناس، عسیس، جیگیل و... صدا بزنید =)) =))
6-تو سوراخ قفل در خونه همسایتون رو پر از چسب دوقولو کنید!
 =))
7- تو نمایشگاه سنگ های قیمتی، غرفه سنگ پا و سنگ قبر بزنید! =))
8-. تو اداره برگه های ارباب رجوع رو با مداد شمعی قرمز امضا کنید!
 :-w
9-در میهمانی ، به بچه های فامیل بگویید ، هرکی بتونه انگوشتشو ببره توی پریز برق ، جایزه داره !

10- خیلی رندوم تو خیابون مردمو بغل کنین.

11- با بچه کوچولوهای فامیل بازی فکری کنین و ازشون ببرین! ;D ;D ;D

12- وقتی با برادر یا دوست پسر یا هر پسری کلا رفتین بیرون، کیف دستی تون (زنونه باشه حتما) رو بدین دستش و بگین یه دقیقه نگهش داره، بعد خودتونو یه جا گم و گور کنین! ;D

13-وقتی یه بچه با شوق و ذوق میاد بهت میگه "یه شعر برات بخونم؟! ;;)" بش بگو نه :-
14-وقتی ملّت نشستن دارن با شوق و ذوق یه فیلم نگاه میکنن ،سریع آخرِ فیلمو تعریف کن :-
15-هر جا دیدی که میتونی از جایی غیر از پله و اینا بری بالا، از اونجا برو 

16-روی چشمی در خونه همسایتون آدامس بچسبونین

17-تو آبسردکن شربت سنیچ بریزین 


اقااااا دیوانه هم خودتونید


یه چنتا شما بگید!!

سوگند_بلیت یک طرفه

دفعه ی دیگه که چشامو میبندم نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه ی دیگه که دارم من میخندم نمیخوام بکنم یاد تورو
من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی توی قلبمو نمیری بزار که بمیرم پاشو برو

لینک دانلود:

http://dl.nex1music.com/Nex1Music/1393/02/14/Sogand%20-%20Bilite%20Yektarafe.mp3

خاطرات بچگی

  شما هم یادتون هست ؟؟؟؟؟!!!!!!!


لطفا برید ادامه مطلب ... 

  ادامه مطلب ...

پروفسور جونم

سلام دوستان 

امروز پروفسور المپیاد داشت فردا هم داره .

امیدوارم قبول بشه و مطمئنم که قبوله .

شما هم دعا کنید.

بچه پیکه

پسرشون خدایی خیلی زشته... پیکه که خودش محشره همش بخاطر این شکیرای بی ریخته بچه این شکلی شده



  ادامه مطلب ...

مخ ریاضی

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی حلش کرد



  ادامه مطلب ...

جنگ جنگ تا پیروزی!

با شعار جنگ جنگ تا پیروزی میخوایم بریم نمایشگاه کتاب این شکلی

  ادامه مطلب ...

دم عیدی

امسال قرار گذاشتیم این کارو بکنیم! و خدا رو شکر 2 نفر بیشتر نیومدن که یکیشون بدجور نخود بازی در آورد گفت نمیام و اومد!

باز فندوق گفت من نمیام!


  ادامه مطلب ...

مو

مو است دیگر؟؟؟؟



  ادامه مطلب ...


امتحانات نزدیکه! گفتم کمکی کرده باشم 


  ادامه مطلب ...

لباس خاص

بزنیم بادکنک ها رو بترکونیم


  ادامه مطلب ...

ناکار

اومد ثواب کنه زد طرفو کباب کرد


میم مثل مادر ... 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه 

مـــــــــــــــادر ... 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم 

مـــــــــــــــادر ... 

لالایی ...

لالایی ...



دانلود 




  یهو حس این اهنگه اومد....

cycloid

واسه من که جالب بود! نظرشمارو نمیدونم...



دانلود