ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

فیلتر

من قول داده بودم راجب اسمشو نبر(۲۵بهمن) بنویسم میترسم اسمشو بیارم وبلاگ مارم فیلتر کنن برداشتن تمام سایت های مربوط به این موضوع رو فیلتر کردن اخه این چه کاریه؟؟ 

قرار بود بگید که شما تو این روز چه هدیه ای واسه کسایی که دوسشون دارید میخرید ودوست دارید چه هدیه ای بگیرید خواهشا این دفعه رو دیگه جواب بدید 

منم میلاد باسعادت خاتم النبین حضرت محمد مصطفی(ص) رو به همه ی مسلمانان جهان تبریک میگم 

بین شیعه و سنیم فرق قائل نمیشم یه وقت فیلتر نکنید

نظرات 3 + ارسال نظر
Robin جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:59

گفتی اسمشو نبر توهم ولدمورت زدم!!تو خودت به من چی کادو میدی؟

تو مگه از من کادو میخوای پررو؟؟؟؟؟؟؟
تو حالا به من چی کادو میدی؟؟؟

S.S.t جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:06

هرکس هدیه می خواد بگه تا یه بــــــــــــــــــــــــــــــــوس گنده بهش بدم!!
الیا خانم نکنه تو هدیه می خوای ؟؟؟؟
یکشنبه تو مدرسه هدیتو بهت می دم

میخوای بوس بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

emma جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:23

بچه ها ولنتاینو بیخیال
سپندارمزدو بچسبید اون روز چی میخرید
فرهنگ ایرانی رو پاس بدارید

خسته نشدی این قدر گفتی سپندار مزد؟؟؟؟؟؟؟؟
اه بابا تو ایرانی اصیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد