ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بابا گوش بدید!

قابل توجه نویسندگان وبلاگ

1-آقا جون مادرتون بیاید این 8تا نظرو جواب بدید بره پی کارش...دیگه چشام دراومد از دیدمشون

2-اگه یه نگاه به تقویم هاتون بندازید میفهمید الآن 2ماه از تابستون گذشته و 21تا پست بیشتر نذاشتیم،9نفرم هستیم...واقعا خجالت داره...نچ نچ نچ نچ


خلاصه یه تجدیدنظری بکنید

(این پست تا زمانی که نویسندگان 25فراری یه تکونی به خودشون ندن حذف نمیشه)


یه تشکرم از نویسنده های برتر داشته باشیم

بدو ادامه مطلب... 

 


 رابین دراکولا!!          142پست


اما                          138پست


پروفسور                  122پست


الیا                         117پست


سید   !                   60پست


ماهان                     51پست(من خجالت کشیدم!)


نمکدون                   47پست


الی                        21پست


سارینا                     15پست


نیکی                       3پست


با تشکر از 4نویسنده برترمون...دوستشون داریم هوارتا


نظرات 4 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

رابین شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

حس رییس جمهوری دارم که با اختلاف یه رای اول شده
جایزم کوووووووووووووو؟؟؟؟؟

به مامانت بگو بهت بده
من آه در بساط ندارم الآن

پروفسور سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:05

جذبه ای داریا!!! از 8تا شدن 2تا.

بالاخره ماهان خانت باید یه جایی به درد بخوره دیگه!!!!
هه هه هه

Emma پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:30

خواهش میکنم
منم دوست دارم

وای emma جونم !
چه عجب از این ورا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد