ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

وحشتناک ترین جراحی!

قول داده بودم چندتا عکس وحشتناک بذارم

چون خودم تجربی میخونم این عکسای وحشتناک ترین عمل های جراحی رو گذاشتم


از دستشون ندید(emmaجان تو اصلا نگا نکن...خب؟! من گفتما!) 

این عکس متعلق به خانم هانگ میوکو کره ای تا چند سال پیش مدل بودن،اما الآن...


قبل از عمل...

عمل جراحی که این خانم رو وحشتناک کرد !! + تصاویر

 عمل جراحی که این خانم رو وحشتناک کرد !! + تصاویر


بعد از عمل...

عمل جراحی که این خانم رو وحشتناک کرد !! + تصاویر



عمل جراحی که این خانم رو وحشتناک کرد !! + تصاویر




یک کارگر چینی در حالی که در برجی مشغول کار بود، به علت نقص فنی دستگاه دچار سانحه شده و در این حادثه چند میله آهنی از ناحیه کتف در بدنش فرو می رود. ژنگ که کارگر ساختمانی است، در حالی‌که در ساخت یک پل جدید مشغول به کار بود، بر اثر این حادثه با انبوهی از میله‌‌های فلزی برخورد کرده و این میله ها در بدنش فرو می رود.

جراحی عجیب و وحشتناک کارگری با دستگاه فرز !!+ تصاویر www.taknaz.ir


جراحی عجیب و وحشتناک کارگری با دستگاه فرز !!+ تصاویر www.taknaz.ir




از من میشنوین دماغتون همین طوری خیلی خوشگله،اصن دس بهش نزنید!!!


اگرم دوس داری که هیچی دیگه...اینطوریت میکنن!!!


18819 عکسهای فوق العاده ترسناک از عمل جراحی زیبایی بینی (+20)


18820 عکسهای فوق العاده ترسناک از عمل جراحی زیبایی بینی (+20)


18821 عکسهای فوق العاده ترسناک از عمل جراحی زیبایی بینی (+20)


18822 عکسهای فوق العاده ترسناک از عمل جراحی زیبایی بینی (+20)


18824 عکسهای فوق العاده ترسناک از عمل جراحی زیبایی بینی (+20)



18830 عکسهای فوق العاده ترسناک از عمل جراحی زیبایی بینی (+20)



اینا رو هم نمی دونم دقیقا چطوری لباشونو اینجوری کردن...ولی جالبه!


عکس / وحشتناک ترین لب های دنیا




این خانم دنیس انر هم علاقه شدیدی به ببر داشته،و این بلا رو سر خودش آورده و شده وحشتناک ترین و زشت ترین زن جهان!

زشت ترین و وحشتناک ترین زن جهان! + عکس




و تصاویر وحشتناک از اعمال جراحی و کالبدشکافی!


عکس جراحی پا


عکس کالبد شکافی بدن


عکس کالبد شکافی بدن


عکس کالبد شکافی بدن




اینا رو هم نمیدونم دقیقا چرا اینجوری شدن! 



عکس ترسناک بدن و سر یک جنازه سوخته و تجزیه شده

عکس ترسناک بدن و سر یک جنازه سوخته و تجزیه شده

عکس ترسناک جنازه یک مرد
عکس ترسناک جنازه یک مرد

عکس ترسناک سر له شده یک مرد در تصادف رانندگی
عکس ترسناک سر له شده یک مرد در تصادف رانندگی

عکس ترسناک صورت پوست کنده شده
عکس ترسناک صورت پوست کنده شده



عکس تصادف
عکس تصادف

عکس تصادف - قطع شدن سر
عکس تصادف - قطع شدن سر

عکس خودکشی با قطار - قطع شدن سر
عکس خودکشی با قطار - قطع شدن سر

عکس تصادف ترسناک - قطع شدن سر و دست
عکس تصادف ترسناک - قطع شدن سر و دست

عکس شکسته شدن زانو
عکس شکسته شدن زانو در فوتبال!!!(خدایا به من رحم کن!)


عکس تصادف - نصف شدن بدن
عکس تصادف - نصف شدن بدن


عکس وحشتناک جنازه سوخته، ساختگی


عکس صورت تجزیه شده و کرم خورده یک زن ، ساختگی

این دوتا ساختگیه ولی خعلی جیگره!



نظرات 16 + ارسال نظر
پروفسور پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 http://happy.iran.sc

بذار دوروبرم خلوت شه, بعد میزنم ادامه ...

آره؟

پروفسور جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:13

چی آره؟

واااای من اصن غلط کردم دیدم!!

خیلی خوجگله که!

مرضیه جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:21 http://parvaz650.iran.sc

وای عالی بود همشون خوب بودن راستی عمل کردن دماغ واقعا اینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پ نه پ!

رابین دراکولا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:35

عوی ننه اینا عملن یا سکانس فیلم ترسناک؟؟؟؟؟؟

من باباتم بچه...عملن

مهتاب یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:13

سلااااام!خوفی؟
عکسای جالبی بود !ولی یه کوچولو ترسیدم!

سلام
تو کدوم مهتابی؟!

sarina دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

همشون توپ بودن.جیگر بود.ولی من از عمل بینی وحشت دارم.

وای ساری کجا بودی؟
چرا دیر به دیر میای؟
مرسی عززززززیـــــــــــــــــــــــــــزمـــــــــــــــــــــــ

مهتاب سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:58

کدوم مهتابم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به این زودی منو یادت رفت؟
مهتاب دوست الی !نیمکت جلوییت تو راضیه!

یادم نرفت...آخه نیستی...
گفتم شاید یه نفر دیگه باشم...میخواستم مطمئن شم
خوش اومدی عزیزم

sarina سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:01

وای ینی میشه منم یه جسدو کالبد شکافی کنم؟من کالبد شکافی میخوام...

آره...هروقت فرشته رو کشتم میدمش تو کالبدشکافیش کنی

sarina چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:35

ترجیحا اون نباشه.

چیه؟ خیلی وحشتناکه؟!
هه هه هه

sarina چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:13

إ به بچه مردم چیکار داری تو؟؟

b.f خودمه

sarina چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:40

Boy shode?!?

آخه دقیقا رفتارش یه جوریه!
میفهمی...روی منو کم کرده

sarina چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:00

خوبه که ما b.f هامونم دخترن!!!

هه هه هه هه
اسمش پرهامه..آراد و رهام هم هست
کدوم اسمش قشنگه صداش کنم؟

sarina چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:29

No one!!!

من چون PaRhAm joon سیوش کردم،همون پرهام صداش میکنم

مهتاب چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:05

ممنون!
یه مدت اینترنتم قطع بود،واسه همین نمیتونستم بیام!

خوش اومدی آبجی
منم ماهانم

ریحانه پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:26

این چی بود دیگه قلبم ریخت

خواهر عکسه دیگه مگه چشه به این خوشگلی

مائده شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:00

خیلی قشنگ بودن لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد