ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بی رحم


آنقدر به مردم این زمانه

بی اعتمادم

که می ترسم هر گاه از شادی به هوا بپرم

زمین را از زیر پایم بکشند...


نظرات 4 + ارسال نظر
پروفسور جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:18

اونوقت کجا میفتی؟؟؟

تو یه چاله ی فضایی...عمیق...خیلی عمیق...تا بی نهایت...

پروفسور جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:57

چه جالب!
من میخوام!
میشه زمین زیرپامو برداری؟؟
اونجا که کسی نیست, نه؟

من هستم که...تنها نیستی

پروفسور شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:35

به این زودی زمین زیرپاتو کشیدن؟؟
بابا چه سرعتی دارن, هنوز یه روز نگذشته!!!!
اگه تو الآن تو چاله ی فضایی باشی که باید بگم یکی دیگه زمینو برای من بکشه!
بگم زود بکشن, بهت برسم, گروهی بیشتر حال میده!!!

بله...یادت نره من زیرانداز نیاوردم با خودم،تو بیار

پروفسور شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:08

راستی داداشی, عروسکمو هم بیارم که اشکال نداره؟؟

نه بیار...منم توپمو میارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد