ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ســـــــــــــــــلامـــــــــــــــــ

اول سالی خواستم متفاوت باشم.

یه چند تا عکس باحال گذاشتم تو ادامه مطلب مخصوص همه به جز emma(من گفتم بعد نری یواشکی نگا کنی ها)

چندتاش واقعا بد بود دلم نیومد بذارم!


به نطرت خوشگل نیستن؟!







نظرات 6 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 http://ashteroh.mihanblog.com/

عجیب بود!

yes

پروفسور سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:48





الیا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:09

اخه این چی بود؟؟؟؟
غیر از emma تمام بچه هایی که نمیخوان برن تجربیم نگاه نکنن
پرفسور....

خیلی هم قشنگ بود.
من از اینا دوس دارم. تازه تو کامل همه اونایی که من دارم رو ندیدی. یه چیزایی دارم که حال خودمم بد میشه چه برسه به تو!

HRG چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 http://thelife7.blogsky.com

خیلی عکسا ی قشنگی بود ...

ممنونم

فاطمه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

چند تا قلب در اومده خونی وحشت ناک جیگر هم بذار

emma جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:06

مرده شور ترکیبتو نبرن....نصفه اولیه رو که دیدم صفحه رو بستم!!!!

مگه نگفتم تو نبین
اول گفتم که حالت بد نشه،دیگه تقصیر خودته فضولی کردی.
عزیزم ناراحت نشیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد