ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

اولین پست سال نودو دو

اولین پست نودو دو:

یچه ها رفتم کلی گشتم اولین پست 91همه پیدا کردم :

اولین پست 91 مال خودم بوده

(سال نو همتون مبارک امیدوارم امسال سال خوبی برای همه باشه  

و دیگه از اینکه به رابین سال نو رو  تبریک بگیمو مشت بخوریم نترسیم s.s.t عزیزم ادم بشه  

امابه راه راست هدایت بشه و به تمام ارزوهاش برسه 

 پرفسورعزیزم هم به تمام چیزایی که تا الان خواسته اما خدابهش نداده  برسه  

وهمه مردم جهان  امسال شادباشن وهرخلاءی رو که پارسال احساس کردن امسال احساس نکن وبه تمامی رویاهاشون دست پیداکنن و سایه پدر مادرشون بالای سرشون باشه

از جمله خودم)

پ.ن:ببخشید که امسال نذاشتم واقعا نتونستم اما اینا ارزوهای امسالمم واسه همتون هست

مال بقیتونم تو ادامه مطلب گذاشتم


اولین پست نودو دو:

یچه ها رفتم کلی گشتم اولین پست 91همه پیدا کردم :

اولین پست 91 مال خودم بوده

(سال نو همتون مبارک امیدوارم امسال سال خوبی برای همه باشه  

و دیگه از اینکه به رابین سال نو رو  تبریک بگیمو مشت بخوریم نترسیم s.s.t عزیزم ادم بشه  

امابه راه راست هدایت بشه و به تمام ارزوهاش برسه 

 پرفسورعزیزم هم به تمام چیزایی که تا الان خواسته اما خدابهش نداده  برسه  

وهمه مردم جهان  امسال شادباشن وهرخلاءی رو که پارسال احساس کردن امسال احساس نکن وبه تمامی رویاهاشون دست پیداکنن و سایه پدر مادرشون بالای سرشون باشه

از جمله خودم)

پ.ن:ببخشید که امسال نذاشتم واقعا نتونستم اما اینا ارزوهای امسالمم واسه همتون هست

مال بقیتونم تو ادامه مطلب گذاشتم

اینم نظرایی که واسه من دادید

اااااااا مثل اینکه من بازم با emma قهر بودم اما سر چیشو یادم نیست

سه شنبه 1 فروردین ماه سال 1391 ساعت 11:20 PM
پاسخ:
حالا این یعنی چی؟
emma
چهارشنبه 2 فروردین ماه سال 1391 ساعت 00:39 AM
از من اسم نبردی..... پاسخ:
چرا اون که بعد ازS.S.T بود اما نبود اما بود
پروفسور
چهارشنبه 2 فروردین ماه سال 1391 ساعت 09:42 AM
مرسی، عزیزم!
منم برات چیزای خیلی خوب دعاکردم.
شاد باشی! پاسخ:
مرسی امیدوارم سرسفره هفتسین منو یادتون نرفته باشه
Robin
چهارشنبه 2 فروردین ماه سال 1391 ساعت 12:27 PM
امتحانش بی ضرر بود مشت من رو چهاردهم میخوری!
پاسخ:
جرات داری بزن(اخرش نزدی مشتو)
دومیش مال پرفسور عزیزم بود:
خلو چل اولین پستش سوال ریاضیه:

کسی نمیخواد چیزی بنویسه؟

یه سوال ریاضی گذاشتم، حلش کنین.


یک شکارچی میخواست اسلحه‌ی یک تکه‌اش رو بدرون قطار ببرد ولی مسئول قطار اجازه‌ی بردن آن را به درون کوپه نمیداد. زیرا متصدی حمل بارها نمیتوانست هیچ شی‌ای را که ابعاد آن از 1متر بیشتر باشد را حمل نماید.طول اسلحه 1/7 متر بود.شکارچی چه کار میتوانست بکند؟(حالا کسی حلش کرد؟)


حلش کردید؟؟

حالا نظراتش

یکشنبه 6 فروردین ماه سال 1391 ساعت 12:16 PM
ایشالا خودم بعد از عید میام تو وبلاگ کلی مطلب می زارم پاسخ:
اگه مث دفه های پیش نباشه!
messi
دوشنبه 7 فروردین ماه سال 1391 ساعت 9:50 PM
نخیرم این دفعه جدیه پاسخ:
امیدوارم!
سومیش مال emma بود

خدا:بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است. 

بنده: خدایا خسته ام نمی توانم. 

بنده من، دو رکعت نماز شفع و یک نماز ر بخوان. 

خدایا خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم. 

بنده من، قبل از خواب این سه رکعت را بخوان. 

خدایا سه رکعت زیاد است. 

بنده من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان. 

خدایا خیلی خسته ام. راه دیگری ندارد؟ 

بنده من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله 

خدای امن در رختخواب هستم . اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد. 

بنده من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله. 

خدایا هوا سرد است نمی توانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم. 

بنده من در دلت بگو یا الله ما برایت نماز شب حساب میکنیم. 

بنده اعتنایی نمی کند و میخوابد... 

ملائکه من ببینید من آنقدر ساده گرفته ام ، اما او خوابیده است. 

چیزی به اذان صبح نمانده  

او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده. 

خداوندا دو بار او را بیدار کردیم اما باز خوابید. 

ملائکه من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست. 

پروردگارا باز هم بیدار نمی شود. 

اذان صبح را میگویند. 

هنگام طلوع آفتاب است.ای بنده من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود. 

ملائکه: خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟ 

او جز من کسی ندارد ... شاید توبه کند. 

بنده من تو هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا می دهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری.

ااااااا این مال وبلاگ خودش بود که فکر میکنم در این زمان بسته شد emma مطالب قشنگشو کپی کرد تو 25فراری
بعدیش مال رابینه که فکر کنم چندش تر از این پست پیدا نکرده
s.s.t لطف کنه اینو نخونه چون حالش بهم میخوره...! 

کسایی که دل ندارن نخونن...

این حقیقت قرن 21، شرم بر این انسانها، یه داستان واقعیه از یه مقاله علمی تکان دهنده ای که تو چین منتشر شده، به همراه این خبر چند عکس نیز آمده است.

تو ایالت کانتون چین (یا تو کشور چین)، سوپ گیاهی به همراه گوشت نوزاد سرو میشه که تبلیغ زیادی کردند که سلامتی و میل جنسی رو به طرز عجیبی بهبود می بخشه

قیمت سوپ 4000 دلاره حدودا و یک کارخونه دار تو مصاحبه ای که کرده گفته تاثیر این سوپ خوشمزه رو به عینه دیده!

این سوپ ترکیبی از مغذی ترین گیاهان، گوشت مرغ و جنین سالم انسانه که 8 ساعت آب پز یا بخارپز میشه!

این کارخونه دار 62 ساله با همسر دومش که 19 سالش بود بعد دو هفته باز واسه سرو سوپ اومده بود و راضی بود


یه روز زن و شوهری که دو دختر داشتند وبچه سومشون که جنین 5 ماهه بود و دختر تشخیص داده شده بود رو سقط کرده بودن اومده بودن واسه فروش!

قیمت این جنین 2000 دلاره، اگه کسی حاضر به فروش جنین مرده نشه، جفت جنین (اونایی که کمی مطالعه دارن، میدونن جفت جنین چیه) هم خریداری میشه، اما فقط 200 دلار

توضیح : این سوپ تندرستی در واقع یه هشدار جدی و یه پشت پا به بشریته

خواستگاه فعلی این حادثه چینه، عامل اصلی اینجور پدیده ها قانون تک فرزندیه، پولداراشون بچه پسر دوست دارن و فقیراشون دوست دارن حالا که دخترشون رو مجبورن سقط کنن به یه پولی برسن 

عکساشو فقط به خاطر messi میزارم!

حالا هی جنس چینی بخر و به پیشرفت وحشیت و حیوانیت چینی ها

کمک کن. (من دیگه عکساشو نذاشتم)

اینم نظرات:

پروفسور

دوشنبه 7 فروردین ماه سال 1391 ساعت 11:42 PM
حالم بهمید! پاسخ:
عزیزم گفتم دل ندارید نخونید!
الیا
دوشنبه 7 فروردین ماه سال 1391 ساعت 11:45 PM
واقعا اشغالن ادمای کثیفو بیشعورو...بمیرن
وای خدانمیدونم چی باید بگم الهی بمیرن پاسخ:
امیدوارم به وحشتناک ترین حالت ممکن بمیرن!
دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو
سه شنبه 8 فروردین ماه سال 1391 ساعت 00:05 AM
سلام .ممنونم از شما ..چشم از این به بعد سعی میکنم بیشتر خدمت برسم .ببخشید که نتونستم بموقع جواب بدم.منتظر حضور مجدد شما هستم زنده و پاینده باشید
messi
سه شنبه 8 فروردین ماه سال 1391 ساعت 10:25 AM
راس میگی ؟اینا چقدربییییییییییییییییییییییییب ان       
جون من عکس هاشم بذار پاسخ:
فقط واسه تو میزارم
(اسم نداره ولی فکر کنمemmaبوده)
سه شنبه 8 فروردین ماه سال 1391 ساعت 8:20 PM
واااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی افتضاح بود
خیلی بد بود
البته باید بدونین علاوه بر جنین یه سری چیزای افتضاح دیگه هم میخورن
پاسخ:
چرا کسایی که دل ندارن می خونن آخه؟
S.S.T
یکشنبه 13 فروردین ماه سال 1391 ساعت 9:16 PM
عالی بود
مرسی پاسخ:
S.S.T
یکشنبه 13 فروردین ماه سال 1391 ساعت 9:22 PM
درضمن....اونقدرهایی که شما فکر می کنید تیتیش نیستم که حالم بد بشه...
جدا خوشم اومد پاسخ:
سجاد
یکشنبه 11 تیر ماه سال 1391 ساعت 3:31 PM
ایولا خوشم اومد پاسخ:

اینم مال s.s.t پست جالبی بود.

معلم فلسفه یک صندلی می گذاره وسط کلاس

و به شاگردانش میگه : شما باید یک مقاله بنویسید

و در آن ثابت کنید که این صندلی وجود ندارد !

یکی از شاگردان دو کلمه می نویسه و ورقه شو می ذاره رو میزش

و بعد از اینکه معلم ورقه ها را تصحیح می کنه اون بهترین نمره رو می گیره!

می دونید چی نوشته بوده ؟



نوشته بوده : کدوم صندلی ؟!!!


با عرض پوزش از نمکدون.الی.ابی.ومسی که اون موقع ها عضو وبلاگ نبودن
حالا به این سوام جوا بدید از پارسال تا حالا چه تغیراتی کردید چیا تو زندگیتون عوض شده؟؟
اول خودم:
1-جای خالی خیلیا تو زندگیم هست یکیش دوست صمیمیم که مدرسش ازمون جدا شد یکی دیگش مادر بزرگم که فوت کرد
2-احساس میکنم نسبت به پارسال بزرگتر شدم به علاوه بی حوصله تر :-2-28-:
3-درسم که به طور کامل گذاشتم کنار هر کاری میکنم حسش نمیاد:-2-27-:
4-زبون دراز ترشدم و به شدت قرتی تر
5-و اخریش اینکه کلی به مسئولیتام اضافه شده که سعی در خالی کردن شانه ام از زیرشون دارم:-2-36-:

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:11

من دیگه مسی نیسم فاطمه شدم

امسال کلی عوض شدم ولی رفتارام هیچ تغییری نکردن

تازه کلی دلم براتون تنگیده

جدی؟؟؟؟
ما هم همینطور عزیزم

abby یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:23

سلام.قضیه چیه؟!؟!

قضیه چی؟؟؟خب بخون ببین قضیه چیه

abby یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:04

خیلی پیچ تو پیچ بود.من نفهمیدم اصلا می خواستی چی بگی!
سفر خوش گذشت؟

میسی عزیزم اره
هیچی اولین پست پارسال هرکدوممونه باید فرقاییم که از پارسال تا امسال کردی رو بگی

s.s.t چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:36 http://shas.blogsky.com

tnx nkbat
omidvaram sale khubi bashe...vase hamatun

خواهش نکبت.....
منم امیدوارم سال خوبی باشه واسه همه ممنون

emma جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:19

مرسی جالب بود!ایده نویی بود که اولین پستای 91 رو گذاشتی
خوب...تغییر خیلی کردم...تغییرات خوبی نبود....ولی انگار دست خودمم نبود...تو که بیشتردرجریانی!!!!
درضمن امسال شروعش افتضاح بود....دعا کنین خدا بقیه اشو بخیر بگذرونه واقعا میترسم

خواهش میکنم
اره....
خداکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد