ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سال منه...

امسال سال ماااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررره

تشویق تشویق هوووووووررررررررررررررررراااااااااااااااااااااا 

منم که مار دوسدارم   02000000

 

 

 

 

 

امسال سال خوبیه میدونم!!  

از اسمش معلومه دیگه...

نظرات 9 + ارسال نظر
پشت دیوار قلبم سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:56 http://femenist.blogsky.com

پروفسور سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

که چی!!
میخوای پز بدی که تو سال داری ما ندارم؟؟!!

تو اول بگو ببینم مار من چیشد؟هان؟

abby چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:37

من روز اول فروردین در یخچالمون رو کندم،روز سوم شارژر گوشی آبجیم رو سوزوندم،و روز چهارم هم رفته بودیم دربند داداشم رو از رو یه صخره کوچولو برای خنده هل دادم پایین که زانوش جرواجر شد
قطعا سال پر برکتی واسه من،فقط مواظب خودتون باشید بعد از تعطیلات نخورمتون

تو رو باید ببرم یه مدت با چندتا از معلما بچرخی بلکه نفلشون کنی راحت شیم...
مخصوصا معلم ورزشه..
هاها

الیا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:36

اتفاقا همه میگن سال مار سال بدیه از همین اول سالش معلومه

برا من خوبه.

فاطمه پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:37

مار دیگه کیه؟؟؟؟؟؟؟؟

هان؟

abby پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

منو با اون تنها نذاری؟ منو می خوره

بهش کمک میکنم...

سام جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:18 http://havayetora.blogsky.com/

خو تو که کلا چیزای عجیب غریب دوس داری
آره خب امسال یکی از بهترین سال هاست

اینطوری نکن...
بهه خودم شک میکنم

فاطمه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:39

آها مار.همون که بوآ هم داره

خااااااااااک.
نومودونی مار چیه؟؟؟

سام چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:54


میدونی از چی خوووووووووووووووشحااااالم
ازینکه اینقده قشنگه عکسام که تو فکر میکنی کار عکاسمه
یوهووووووووووووووووووووووووووو ب خدا با گوشی آی 9000 که 5 مگا پیکسله عکسا رو گرفتم و عکاسشم یه پسر بچه 14 ساله فقط حجمو کیفیتشو آوردم پایین که ساده بالا بیاد تو وبلاگ
اما اون عکسه پرتره که شعر دورو برشه رو شفافیتشو بردم بالا ...
هه هه البته مهم نیس که باور کنی یا نه
اما ازت دلخور شدم در هر صورت و تا اطلاعه ثانوی دورو بر وبلاگم نپلکی

منم گوش میکنم حتماااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد