ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

اعتراف من...

اول از همه سلاااااااااام!!

خوبین؟؟؟خوشین؟سلامتین؟ابتدا باید سال نورو تبریک بگم...و امیدوارم سال فوق العاده ای رو داشته باشین...

دوم اینکه تو شروع سال جدید باید یه چیزاییو اعتراف کنم که سال قبل انجام دادم...اینجوری شاید یکم خالی شم...


1- اعتراف می کنم که امسال نتونستم دوست خوبی واسه دوستام یا به عبارتی خواهر خوبی واسه آبجیام باشم...


2-اعتراف می کنم که امسال اصلا درس نخوندم و هرچی نمره گرفتم از همون چیزایی بودکه سرکلاس فهمیدم:-2-27-:


3-اعتراف می کنم که امسال فراموش کرده بودم که یه نفر اون بالاهست و من هر غلطی دلم خواست کردم:-2-39-:


4-اعتراف می کنم که امسال این و اون تا تونستن دلم رو شکوندن و من فقط تونستم بهشون یه لبخند تلخ بزنم...


5-اعتراف می کنم که امسال به فکر خودکشی افتاده بودم...:-2-15-:


6-اعتراف می کنم که شبا دو ساعت وقتمو میذاشتم پای کامپیوتر تا هرچی عکس پارسال داشتیمو ببینم


7-اعتراف می کنم که پارسال دلم میخواست مامانم یه نی نی واسم بیاره ولی بهش نگفتم....البته هنوزم دلم میخوادا....:-2-40-:


8-اعتراف می کنم که بچه های سمپاد اکثرشون خودخواهن و چیزی از دوستی سرشون نمیشه:-119-:


9-اعتراف میکنم که معلمای امسالمون افتضاح ترین معلمای عمرم بودن...:-2-36-:


10-اعتراف می کنم که رابین خیلی بی معرفته


11-اعتراف میکنم که پاقدم بدی دارم و تا وقتی رفتم مدرسه رابین معاوناشون کلاسشونو همون روز گشتن تا موبایل پیدا کنن:-2-15-:


12-اعتراف می کنم که امسال نزدیک سال نو بهش اس دادم و ج نداد


13-اعتراف می کنم که یکی از فامیلای عزیزموتا قبل از اینکه دل بشکنه خیلی دوست داشتم...


14-اعتراف می کنم که امسال از یه جنس مذکر خوشم اومده که فکر کنم حتی منو نمیشناسه:-2-35-:


15-اعتراف میکنم که مامانم دیگه نمیتونه دوست خوبی واسم باشه...


16-اعتراف می کنم که امسال تموم حرفای دل شکسته اموبا نقاشی زدم...:-2-28-:


17-اعتراف می کنم...که اعترافای بیشتری داشتم ولی نمیتونم بنویسم...چون نظرتون راجبم عوض میشه


18-اعتراف میکنم که ....


ممنون رابین ام که فکر اعتراف کردنو تو ذهنم انداخت....:-118-:

یکم خالی شدم....

امیدوارم سال بهتریو پشت سر بذارم...

نظرات 5 + ارسال نظر
s.s.t شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 http://dokhi-luti.blogsky.com

رابین دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

اعتراف میکنم که...
یه عالمه اعتراف دارم که ازشون خجالت میکشم...
یه روزی اعتراف میکنمشون

اعتراف سخته....منم خیلیاشو ننوشتم

فاطمه پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:29

به کی اس دادی؟

فضولوبردن جهنم....

الیا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:41


سال نو مبارک

همچنین

احسان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:26 http://eyebrine.ir

سلام
اعتراف ؟واقعا به دل سوخته ی آدم آب مبپاشه
لطفا به من هم سر بزنید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد