ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

مبارک باد

سلام دوستان

دیگه داره سال جدید داره شروع میشه و ...

فضولی من گل کرده!

بهترین اتفاقی که تو یه این یه سال براتون اتفاق افتاد چی بود؟


میدونم اگه بگم سال نو مبارک حالتون از شنیدن این جمله ی کلیشه ای بهم میخوره...

پس سال نو مبارک!

نظرات 8 + ارسال نظر
hamidreza دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:39 http://thelife7.blogsky.com

سلام مهمترین اتفاقی که امسال برام افتاد یک تغییر اساسی بود که فکر می کردم باید اتفاق بیافته ...
و خوشبختانه این اتفاق افتاد و به واسطه ی این اتفاق من کلا عوض شدم ... طوری که شاید اگر همین حالا بیاید وبلاگمو ببینید اصلاً منو یادتون نمیاد ....
و همچنین به واسطه ی این تغییر تونستم دوستای خوبی پیدا کنم و تونستم بعد از 17 سال خواب بیدار بشم و شروع کنم به زندگی کردن ...

ممنون از این سوال خوبتون
امیدوارم سالی که پیش رو دارید سرشار از اتفاقاتی باشه که دوستشون دارید ... موفق باشید .
JOZEF

سلام
یکم عجیب غریب!
بهتون تبریک میگم خیلی مهمه آدم واقعاً زندگی کنه!
سال خوبی داشته باشید!

emma دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:36

قشنگ ترین اتفاق امسال همون جشن چاهارشنبه سوری تو مدرسه بود...چون انگار بچه های سمپاد هم باهامون دوست تر شده بودن هم تاحالا تو مدرسه از این جشنا نداشتیم....

چاهار نه و چهار!
مث اینکه خیلی بهت خوش گذشته!!!!!
روز خوبی بود به جز قسمت آخرش!

abby سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:47

بهترین اتفاق...؟!
اوم... بذار فکر کنم...اوم...
اولیش موفقیت های پی در پی تو دو و میدانی(آخه پدیده ی دانش آموزی نام گرفتم!!!)
دومیشم دوستی دوباره با خانمx!
ولی بدترینش جدا شدن مدرسه هامون بود.بچه های مدرسه ما روهم رفته خیییییلی بیب هستن.

از این به بعد صدات میکنم پدیده!
با y دوست میشدی اتفاق به یاد موندنی تری برات میشد!!
جداییمون وقعاً خیلی بد بود!

emma سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:31

حالا چه فرقی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟
قسمت آخرش دقیقا کجاش بد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی فرق میکنه! خیلی مهمه که آدم درست نوشتن بلد باشه!
قسمت آخرش یعنی خداحافظی!

یگانه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:01 http://astandoost.loxblog.com

بهترین اتفاق زندگیم که نیس ولی یکی ازبهترین اتفاقایی بود که امسال برام افتاد واین ااونه که...........تومدرسه ای کهخیییلی دوسش داشتم قبول شدم!

خیلیا از این بابت خوشحال بودند, خوشحالم که شماهم یکی از اونا هستید.

رابین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:10

یکی پیدا شد و زندگیمو تغییر داد و رفت

کلش اتفاق خوبی بود؟؟؟

s.s.t چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:40 http://dokhi-luti.blogsky.com

انگاری بهترین اتفاق سال تو این بود که تونستی شکلک بذاری, نه؟؟!!!

فاطمه پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:34

بهترین اتفاق پارسالم:
عاشق شدم
بدترین اتفاق پارسالم:
عاشق شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد