ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

هان؟هان؟مگه چیه؟؟؟؟؟این اهنگ عرفانو دوستدارم!!! 

من این همه دردو نخواستم
وقتی لب رو لب هات گذاشتم
با تو تنها ترسی نداشتم
ترسم ترک و از تو گذشتن
چون من همونی ام میگفتم
هیچ وقت نمیبینم بیفتم
گفتی توی شب هام تو با من تو آخر
شستی روحو دستامو از عالم
 
من میشم عاشق ساده آخر
میشم خامت آره , آخر
بیا بالت وا شه وا شه با من
میشه دام دائم آره آخر
این آب اومد و هر چی که بود برد
من خواب ...جوونه ام از ریشه زود مرد
سایه چند ساله باهامه هر کام افکار خامه
تن داد از خواسته هام به همراه امواج آبش
همواره از راه ساحل دور تر انگار یک خوابه
رنگارنگ ولی یک سرابه با یک کام از دور آغاز پایان واسم بیداره بالا
بکش پودر از دماغت برو بالا
با یک قرص کامل حالا بیخواب تا صبح بیداره
صد سیگار شده سرفه کارش
هنو بیداره و بد خماره
یک چایی با یه قرص خواب که
پایین بیاد این مرده ساکت
این روزگاره همه هم سنام میسوزن تو این کوره عاشقی
من میشم عاشق ساده آخر
میشم خامت آره , آخر
بیا بالت وا شه وا شه با من
میشه دام دائم آره آخر
توی دامتم سال هاست توی رد پاهای گنگ عمرم من ثابتم گرفتی ازم زندگیمو ولی عاشقم
گفتی...ببین دنیا چه خوبه.زنده است حتی رنگ غروبش
ساقی توی شعر ها چه خوبه  

اینجا کارم قتل عمومه هجومه تمومه
توی دامتم...سال هاست توی رد پاهای گنگ عمرم من ثابتم گرفتی ازم زندگیمو ولی عاشقم

نظرات 3 + ارسال نظر
fars4 جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:37 http://www.fars4.760.ir

۵۱۶۱۹۸۸۸۸۷بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars4.760.ir

فاطمه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:39

تو از آهنگای فارسی متنفر بودی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط این یدونه رو از دیروز دوست دارم

div0one دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:18

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد