ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

دقت

در اولین ساعت درس کلاس تشریح و کالبد شکافی‌ یک دانشکده پزشکی‌ استاد به دانشجویان سال اول میگوید: 


به شما تبریک میگویم که در کنکور قبول شده و الان رسما دانشجوی پزشکی‌ هستید. ولی‌ برای فارغ التحصیل شدن و پزشک شدن هم باید "دقت عمل" داشته باشید و هم "رقت عمل".

همه شما باید این کار که من الان می‌کنم را انجام بدهید اگر نه به درد این رشته نمی خورید و اخراج هستید!! سپس یک جسد وارد کلاس می‌کند و ناگهان انگشتش را تا ته در چشم جسد فرو می‌کند می گذارد توی دهانش.

و می گوید حالا شما هم باید همین کار را بکنید!! 


دانشجوها شوکه می شوند و اعتراض می کنند ولی‌ استاد می گوید الا و بلا باید بکنید و گرنه اخراج هستید. 

چند تا دخترها غش می کنند، پسرها بالا می اورند، ولی‌ با هر بدبختی هست همه دانشجوها آخرش انگشت در چشم جسد می کنند و می گذارند در دهنشان .


استاد میگوید: 

هان. شما همه رقت عمل تان خوب بود ولی‌ دقت عمل نداشتید. شما همگی‌ انگشت اشاره را در چشم جسد کردید و مکیدید ولی‌ من انگشت اشاره را در چشم جسد کردم و انگشت وسط را مکیدم. سعی‌ کنید بیشتر  دقت کنید !!!


دانشجویان:     

استاد:

جسد:

پزشکی:

دقت:

من:

نظرات 8 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:31

رابین پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:57

چه خفن

آره واقعاً!

مرتضی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 http://kooris-6.blgsky.com

سلام!
خیلی قشنگ و بود خواندنی...
دعوتید به وبلاگم...
موفق باشید

سلام
خیلی ممنون
اومــــــــــــــــدم!

فاطمه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:23

اگه من بودم دستمو تو دو تا چشاش میکردم

چه دانشجو های لوسی

ایــــــــــــــــــــــــــــــش!

فاطمه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:27

خودت ایش

اصلا همه ی رشته های مربوط به ریاضی ایش

من که به زیست توهین نکردم!

s.s.t پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:24

تو روح استاده

abby جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:43

فرشته کیه؟
من دل و رودشو می کشیدم بیرون تاب می دادم بعدش به جای بخیه به بیمارستانا می فروختم!
مغزشم می کشیدم بیرون و باهاش ساندویچ مغز درست می کردم می دادم آبجیم. آخه مغز خییییلی دوست داره!
من نه ها!آبجیمو گفتم!!!

نمیدونم کیه
من همین جا وصیت میکنم اگه مردم نذارید جسدم دست ابی بیفته!

فاطمه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:25

خوب ببخشید

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد