ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییب

سلام.... یه مدتی نبودم این روزا داستانی دارم با خودم.خلاصه ببخشید....

 

یکم از مدرسه و معلما و دوستای جدیدتون بگین. 

اول خودم....

از معلمامون شرو میکنم 

 

معلم دینی:عجیب،گیر،باحجاب در حد لالیگا چشاشو بزور میتونیم ببینیم.هر وقت میبینیمش فورا موهامونو میدیم تو اگه ببینه موهامون حتی یه ذره بیرونه بدبختمون میکنه،قراره تا سال چهارم باهامون باشه،میگه باید سال سوم هممون ازدواج کنیم....

 

اجتماعی:خیلی باحاله خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیاد همه ی حرکاتش خنده داره خیلییییییییییییییییییییی دوسش داریم کلی سر کلاسش میخندیم.... 

 

ریاضی:باحاله باهاش حال میکنیم................ 

 

شیمی:باحاله ولی جدی همیشه هم خندونه،وقتی امتحان میگیره باید نمرمونو حدس بزنیم و بالای برگه امتحان بنویسیم من یه بار نوشتم 10چنان نگاهی بهم کرد که تا 5روز کابوسشو میدیدم.... 

 

زیست:عشقه منه خیلییییییی مهربونه،وقتی میبینیمش آرامش میگیریم ولی امتحاناش خیلی سخته نامرد..... 

 

پرورشی:فک کرده ما بچه ایم کارایه پیش دبستانی ها رو بهمون میگه 

 

عربی:همش بهمون یه چیزایی میگه و میگه باید پارسال خونده باشین و ما میگیم نخوندیمو..... 

 

زبان:لهجش افتضاحهه .................. 

 

ادبیات:خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سخت گیره همش ازمون میپرسه تا حالا چار پنج تا 0ازش گرفتم 

 

مدیر:داستانی باهاش داشتیم یه دفعه وایساده بود دم در مدرسه داشت چادرا رو چک میکرد من بدبخت که اصلا چادر نبرده بودم نمره انضباتم کم شد ولی عجب داستانی داشت یه کلیپ باحال میشد ازش ساخت..... 

 

ناظم:همش گیر میده مخصوصا به من حتی به کتونی هامم گیر میده.......... 

 

خوب دیگه خسته شدم.یادتون نره از مدرستون بنویسینا. 

راستی کارنامتونو که گرفتین معدلاتونو بگین من که گندیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدم رفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
پروفسور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:37 http://happy.iran.sc

معدلت چند شد؟
به ما که هنوز کارنامه ندادن و حرفیم ازش نزدن! ولی من مطمئنم بالای 19 میشم ان شاء الله!

چون خیلییییییییییییییییییییییییی بیییییییییییییییییییییییییییییییییییب بعدا بهت اس میزنم!

abby سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:24

واسه همینه می خوای منم بیام اونجا که بدبخت شم؟معلمای ما که ماهن

باشه دیگه رفیق نامرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد