ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

هیچی نمی تونم بگم!

به سلامتی پنگوئن که نیم وجب قد داره ولی لاتی راه می ره،به سلامتی سندباد که بچه کرمانشاه نبود ولی همه ی دنیا رو با شلوار کردی گشت،به سلامتی مادر که اگه غذا سرسفره کم بیاد اولین کسی که اشتها نداره اونه،و به سلامتی رفقایی که نه دنیا عوضشون می کنه نه من با دنیا عوضشون می کنم.دوستون دارم هوارتا

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:41 http://www.9jok9.mihanblog.com

سلام دوست خوبم این مطلبت واقعا قشنگ بود فقط کم بود
لگه تونستی یکم مطالبتو زیاد کن

راستی به وبلاگ من هم یه سری بزن
منتظرتمااا

خداوند نگهدارت

ممنونم.تازه اومدم.بزار برسم

پروفسور سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:46

سلام رفیق
خوش اومدی!

سلام.ببخشید وقت نکردم بیام درسا سنگینه

الیا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:22

واییییییییییییییییییییییییییییی خوش اومدی عجب کارخوبی کردی

آره می دونم.دلم واسه همتون قده یه گونجیشک شده بود.مخصوصا واسه تو خانمی

فاطمه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:39

بیشور من باید آخر همه بفهمم که اومدی

خب تو که همش در مورد خانم x با من صحبت می کنی.امون نمیدی من یه اس در مورد خودم بدم که

div0one جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:05

Wlc
b taqlid az ina bet khoshamad migam

بله.مرسی دیوونه جان

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:13

خوب اون همه فکرمه

بله حق با شماست
ولی یادت نره دیشب چی واست بلغور کردم(گفتم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد