ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

« اندوه پرست .. فروغ فرخزاد »

کاش چون پائیز بودم ... کاش چون پائیز بودم
کاش چون پائیز خاموش و ملال انگیز بودم
برگ های آرزوهایم یکایک زرد می شد
آفتاب دیدگانم سرد می شد

آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان توفان اندوهی به جانم چنگ می زد
اشگ هایم همچو باران
دامنم را رنگ می زد

وه ... چه زیبا بود اگر پائیز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم
شاعری در چشم من می خواند ... شعری آسمانی
در کنارم قلب عاشق شعله می زد

در شرار آتش دردی نهانی
نغمه من ...
همچو آوای نسیم پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دل های خسته
پیش رویم:
چهره تلخ زمستان جوانی
پشت سر:
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام:
منزلگه اندوه و درد و بدگمانی
کاش چون پائیز بودم ... کاش چون پائیز بودم

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:32

سلام،خوبی؟؟!!من میدونم غریب اشناکیه ولی تو بمون توخماریش:-)

چیز مهمی نیست که ذهنمو مشغول کنم....

n.ch جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:28

سلام عزیزم.خوبی؟چه خبر؟مدرسه خوبه؟!منم میدونم غریب اشناکیه.

به به شما کجا این جا کجا؟؟؟؟؟؟چه عجب!!!!
فهمیدم منم
مدرسه بد نیست البته اگر فرصت نفس کشیدن بدن
تو چه خبر؟کم پیدایی....

n.ch پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:06

hechi,migzaroonim.ma ke hamisheh sar mizanim.vali nazar nemizaram.

خوش باشی بازم سر بزن و نظر بذار

div0one جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:45

نفهمیدی میدونم عیب نداره واسه تو سنگینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد