ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

تولد تولد تولدش مبارک

بچه ها تولد وبلاگمون مبــــــــــــــــــــــــــــــارک




اخی یادش بخیر پارسال که واسه این وبلاگ اسم انتخاب میکردیم
پ.ن: باعرض پوزش اما که عکستو کش رفتم

نظرات 6 + ارسال نظر
Elias جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:02 http://dastanik.blogfa.com

سلام.
داشتم وبگردی میکردم که با وبت آشنا شدم
وب زیبایی داری.
خیلی از وبت خوشم اومده.
به منم سر بزن، داستان های جالبی هست.
امیدوارم خوشت بیاد[گل]

ممنون وبلاگمون کلاسیه حتما به وبتم سر میزنم

emma جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:15

وای آره خیلی باحال بود ولی نظر منم بد نبودا....رای دومو آورد برای انتخاب اسم وبلاگ
وبلاگ عزیزم تولد یکسالگیت مبارک!!!!!

اسم فراریش نظرمن بود
تومگه چی گفتی؟؟؟؟؟؟

Eli یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:00

آره درسته .... وبلاگ خوبمون تولد یک سالگیت مبارک کوچولو موچولو
بچه هاتولد منم تقریبا با تولد وبلاگمون تو یه زمانه... 5دی بود
تازه امسال تولد من دقیقا شب کریسمس بود

تولدت مبارک الهام جونمممممممممممممم
خداکنه تو وبلاگ تا 120 سال دیگه پابرجا باشید

emma چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

من گفتم شیاطین در مدرسه اتفاقا توهم موافق بودی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من یادم نی میاد خو

فاطمه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03

شما کدوم فاطمه ای؟؟؟؟

div0one جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:47

yadesh gerami

بله فقط شما؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد