ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

روزی که تو آمدی

روزها نوشتم...

چه نوشتم....؟؟

نوشتم که دوستت دارم....بیش از آنکه فکر کنی....


تولد ستاره های ماه آذر الیا و رابین جونم مبارک باشه

مقدمتان را به 16 سالگی خوش آمد میگم(نمکم نیستم)

امیدوارم همیشه خوش باشین

ببخشید دیر شد...

اینم کادوی من

راستی بگم الیا18 آذره

رابینم17 آذر

وایی ببخشید بازم میگم دیرشد


نظرات 2 + ارسال نظر
الیا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:01

مرسی اما جان
پ.ن:فقط من ایا نیستم(خودم درستش کردم)
ااااااا میگم حالا تو کادو چی هست؟؟؟؟؟

چشاتو درویش کن
دوتاش مال خودمه
یه گل رز مال توئه یه گل رزم ماله رابین
بقیه ی گلاهم مال خودمه

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:30

وا واه میترسم ترشت کنه که...
درسته من گل خیلی دوست دارم ولی توام خیلی پر رویی فکر کردی با رابین میریزیم سرت ازت میگیرمشون

یه تنه دو تاتونو حریفم!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد