ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

حوصلم سریده

 

 

 

این سه دختر نامزد برترین دختران از لحاظ جذب مردها هستند... 

مبارکشون باشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
سام چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:57 http://havayetora.blogsky.com/

بنده همیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن الان با کمال افتخار اعلام میکنم جذب دومیه شدم و به دلیل در دسترس نبودن این دختر خانوووم بسیـــــــــــــــــــــــــار زیبا خودمو از روی میز کامپیوتر بر کف زمین خواه انداخت جهت خودکشی

اصلا هم زیبا نیست...من زیباترم!!
یکی پیدا بشه واسه ما خودکشی کنه!

سام چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:58

حوصـــــــــــــــــــــــــله منم سریــــــــــــــــــــــده

خب پس حوصلمون سریده...

سام چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00

البته من مجدد اعتراف میکنم که با دیدن دومین عکس حوصله سریدم به حوصله نسریده تبدیل شد

اخ...این دومیه چشمتو گرفته ها

سام چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07

ولی خب بازم از هر چه بگذریم سخن دوووووووووست(اون عکسه ) از همه خوش تر است ... فقط گردنش چقد درازه
نه پشیمون شدم این گردنش درازه 500 تا گردنبند واسش بخرم پرش نمیکنه ورشکست میشم میفتم زندون اونوقت هی خیلی بعدی میشه

حالا کی خواست اینو بده به تو بده واسش گردنبند بخری آخه؟؟؟

سام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:55

هه هه خو گفتم شاید هــــــــــــــــــــــــــــی یه هویی دادش به من

خو باشه تو ناراحت نباش من همین الان به خاطر تو خووووووووووووووودمو میککککککککککککککککککککککککشم راااااااااااااااابین بعدش پز بده پیشه دوستات بگو این سام خودشو ب خاطر من کشــــــــــــــــــــــت
البیته الان گشنمه فعلا برم غذا بخورم که گشنه از دنیا نـــــــــــرم

بزار فیلم هندیش کنم....
نه...نه...سام....تورو خدا نمیر!!

کوروش دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:44

اولیه که مینیاتوریه.دومیه هم که مال منه.سومیه هم که داره دیوارو نگاه میکنه و اصلا حواسش به من نیست.

اوه...چه پررو!!!!!
یوقت زیادیتون نمیشه...
دومیه مال شماست؟؟؟؟

messi سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:06

هر کدومشون بشن مهم نیس
دلم براتون تنگیده

خالی بند...
پس چرا خبری ازت نیس ؟هان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد