ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

 


چون نامه جرم ما به هم پیچیدند * بردند به دیوان عمل سنجیدند * بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.  

لیالی قدر تسلیت 

.التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
thelife7 دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 http://thelife7.blogsky.com

سلام بچه ها
من دنبال sky-tab یا همون آبجی سایه خودمون میگردم. من هر ششب باهاش چت می کردم اما الان خیلی وقته نیومده . راستش هم یه کم نگرانش شدم هم .دلتنگش هیچوقت انقدر دیرر نمیومد . لطفا اگه دیدینش بهش بگید که خیلی وقته آفلاین نکردم و منتظرشم . الان 2 هفته هست که نیومده چت روم . لطفا خبرشو بهم بدید دوستان . به ایمیلم بفرستید یا تو مسنجر برام تکس بزارید.
ممنونم

با عرض پوزش من خبری ندارم بهتره ازemmaیا رابین بپرسید

n.ch چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21

سلام خوبی؟چرایه مطلب جدید برای وبتون نمیذارین دیگه؟؟

بقیه رو نمیدونم اما من این چند وقت خیلی درگیر بودم بعدا جبران میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد