ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سوسکا مشکل دارن

- فک کنم این سوسکا مشکل مثانه دارن، یه سره تو دستشویین!!!!!


خجالتم نمیکشن مثلا امروز خواستم برم دستشویی....یکیشون دستشویی بود معلوم نبود چه موقع رفته بود اون تو چراغم خاموش بود نفهمیدم دستشویی پره حداقل نرم...

روم به دیوار رفتم تو اقا سوسکه هم دستشویی بود ... اینقدر هول کردم که نفهمیدم درو بستم میخوام برگردم برم بیرون باید درو باز کنم.... با دماغ رفتم تو در......


من هنوز نفهمیدم چرا سوسک ها یا حمومن یا دستشویی.....

نظرات 2 + ارسال نظر
Eli چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59

شاید بخاطر اینه که یا زیادی تمیزن یازیادی کثیف....

souri چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25

حالا از کجا میدونی سوسکه خانوم نبوده اقا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب دیگه اینقدر بهشون ارادت دارم مونث مذکرشونو تشخیص میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد