ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

رابین کوچولو!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام! 

ببخشید که نبودم!! 

مسافرت تشریف داشتم! همون همدانی که همتون پیچوندین!! 

نامردا!! 

من بدبخت چه گناهی کرده بئدم... 

ولی سوز ب دل همتون خیلی خوش گذشت... 

از مدرسه ی ما نرگس رضاییسارا عظیم اف خودم(الهی فدای خودم بشم!!)و این دختره چراغ هم بود...  

رفتیم ارامگاه باباطاهر عریان (تخلصشه)! جاتون خالی چشم ننه بابامونو دور دیدیم هر کار خواستیم کردیم... 

رفتیم تپه های هگمتانه رو دیدیم انقدر چرت بود خودمونم شکل اثار باستانی شدیم! 

رفتیم پارک عباس اباد! 

از ساعت هفت تا دوازده تنهایی اون تو میگشتیم!!  

هیچکس کاری بهمون نداشت... من جزئیاتو نمیگم!!

رفتیمِ غار...قار قار کردیم! قایق هم سوار شدیم!!!!دو ساعت قایق سواری کردیم... در عمق ۱۳متری!!! 

رفتیم بازار... 

هه هه..بازار..........بهتون نمیگم چیکار کردیم دلتون کباب شه!!! 

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!! 

اینم سوغاتیتون بود...البته فقط واسه اونایی که واسم از مشهد سوغاتی آوردن 

راستی کسی منو یادش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

من اشتباهی راه گم کردم اومدم اینجا!!

نظرات 2 + ارسال نظر
emma پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49

اینکه یه عالمه سانسور داشت.....خاک بر سرت نکنن چه گوهی خوردی اونجا؟؟؟؟خجالتم نمکیکشی؟؟؟
سوغاتی من کوووووووووووووووووووووو؟؟
تازه باید دوبل بهم بدی.... من سوغاتیمو میخوام بدو بدو بدو بدو من سوغاتیمو میخوام سوغاتیمو ندی میام سوغاتیو کادومو ازت پس میگیرم بچه پرروووووووووووووو

من یه سوسک پلاستیکی خریدم دلت میخواد جای سوغاتی بهت بدمش؟؟؟؟
در ضمن ب تو چه اونجا چیکار کردم؟
از آذریا همه چی برمیاد!!

الیا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:03

الهی بگم اونایی که مسخره بازی در اوردنو نیومدن چی بشن منم خیـــــــــــــــــــــــــلی دلم میخواست بیام تازه فکرکنم اردو اینطوری دیگه نتونیم بریم
الی کاش به بقیه اهمیت نمیدادیم خودمون دوتایی میرفتیم
رابین هواش چطوری بود خنک بودنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما داشتیم یخ میبستیم....
خب تو چرا انقدر تحت تاثیر دبگرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد