ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

یک زنگ یک خاطره

خدایا چکار کنم.....دیگه طاقت ندارم.....بیخیالش زنگ میزنم...ناراحت شد که شد....باید بفهمم که...

گوشیوبرداشتم....شمارشو گرفتم.....بوق خورد.....یک.....دو.....سه.....گوشی برداشته شد..

_بله؟

سکوت کردم...وای انگار خودش بود....نه مطمئن بودم خودشه.....دوباره گفت :بله؟

صدام لرزید آروم گفتم الو...سلام...

جواب داد : سلام ..... بفرمایین

گفتم:وای ___ خودتی؟؟؟

اونم گفت :____تویی؟؟؟

شناختتم.... جواب دادم آره چطوری؟؟؟؟گفت مرسی خوبم تو خوبی؟؟؟ بشر چه پرروئه چکارش میکردم؟؟؟بعدیه سال میپرسه خوبی؟؟دروغی گفتم خوبم ممنون چخبر؟؟؟

و کم کم موضوعات مختلف پیش اومد و من بعد هفت ماه دوباره صداشو شنیدم....تصمیم گرفتم سوالیو که بخاطرش بهش زنگ زده بودم بپرسم.....وقتی پرسیدم باشوق منتظر جواب آره بودم که یهو دیدم با ریلکسی تمام گفت:نه..... یهو آب یخو خالی کردن روم.....پرسیدم نه؟؟؟ چرا نه؟؟؟ توضیح داد ولی من دیگه هیچی نمیفهمدم.....همش ذهنم مشغول بود بخاطر کی یکسال خودمو کشتم....بخاطر کی یکسال تموم خودمو داغون کردم.....که آخرش بشنوم نه.....اونم با خنده....جلو اشکامو گرفتم.....چقدر بی رحمه....چقدر زجرم داد....از شدت بغض داشتم خفه میشدم ...... اون حرف میزد میخندید....شاد بود....ولی یادش رفته بود شادی منو خنده منو ازم گرفته...... خدایا.....خدایا.......شاید فقط اسم نویدبخش خدا بود آرومم کرد.....خدایا دلم براش تنگ شده....خـــ یـــــ لـــــ ــــــی......ز  یــــــــ ا د...


نظرات 6 + ارسال نظر
despicable me سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

ببخشید اما درست متوجه نشدم

عیب نداره سخت نگیرید....

Eli سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:31

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:40

خیلییی قشنگ بود...خیلی زیاد...من تاحالا یه همچین چیزی رو تجربه کردم....

مرسی...خوشحالم یکی درکم کرد...ولی اسمتون؟؟؟

الیا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:14

ناگفته نماند که بنده یا ساعت خودمو خفه کردم که زنگ بزنن بعضیا اخرشم معلوم نیست انگار موجی شد زنگ زد

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:07

عزیزم...مهم نیس که تو منو نمیشناسی....بدون من میشناسمت...

اتفاقا مهمه برام کی؟؟خوب یه اسم مستعار برای خودت میذاشتی نمیشه که خالی..

رابین پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

گوووووووووووووووجییییییییییییییییییییییییییییییی!!
اگه معنیشو نفهمیدی یه اس بهم بده!!


اس دادم ج ندادی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد