ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

دانلود دیکشنری لانگ من برای موبایل اندرویید

ســـــــــــلام دوستای خوب و فراموشکارم چطورین خوبین؟؟؟

بچه ها یه چندتا برنامه خوب معرفی کنید بخدا آدم پشیمون میشه بهتون رو میندازه....

امروز پدرم در اومد تا تونستم اینو پیدا کنم گفتم بذارم اینجا اون بدبختایی که مثل من دنبال یه دیکشنرین تو این وبای مسخره گرگیجه نگیرن


دانلود دیکشنری لانگ من برای گوشی اندروویید


راستی الی جون نترکی اینقدر اس هامو ج میدی شاید کار واجب داشتم....

نظرات 2 + ارسال نظر
Eli دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:46

مرسی مفیدبود
عزیزم توکه فعلا اس ام اسی بهم ندادی یا اگه دادی بهم نرسیده!!!!!!!!

نرسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا باهات قهرم واقعا که....اس من نرسیده تو نباید یادی ازم بکنی؟؟؟؟؟؟دلمو شکستی...برو حالشو ببر
(الیا الیا نمک شدم)

الیا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:39

ببخشید اینجا شکلکی وجود نداره که ادم نشون بده از شدت نمکی یه بنده خدا مرده؟؟خوبه خودشم اعتراف میکنه
بعدشم اون دلمو شکوندیه نه دلمو شکستی قافیش جور نیست

کی نمک شده؟؟؟؟
کی دل شکسته؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد