ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

باهوش!!!

اگر شما از جمله افراد باهوش هسیتد بگویید اشبتاه کجاست؟

123456789

123456789

123456789

................................................

یعنی شما الآن به این موضوع تمرکز کردید؟؟

:))

اشتباه این هست که:

کلمه هسیتد-هستید

اشبتاه-اشتباه

من نگفتم اشتباه در اعداد است!!!!

بهتر نیست بریم اول اتبدایی بخونیم؟؟

.

.

.

حتی کلمه ابتدایی هم اشتباهه!

................................................

پس بریم اول مهدکودک بخونیم!

.

.

حتی کلمه مهدکودک هم اشتباهه!!!!

چرا رفتید مهدکودک رو دوباره ببینید؟؟؟

:)))

هههههههههههه

الو بیمارستان دیوونه ها؟؟؟

بیاید این دیونه ها رو ببرید

.

.

=))))

حتی بیمارستان هم اشتباهه!



دیووووووونه یادگاری من کووووووووووووووووو؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
robin جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43

من همیشه ب متن و املای کلمه ها دقت میکنم ولی این مربوط به هوش نمیشد چون من خیلی خنگم ولی همشو فهمیدم!!

آره ربطی به هوش نداره!
کی گفته تو خنگی؟؟؟

مسی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45

اولش فکر کردم متنو اشتباه نوشتی.بعدش فهمیدم قاطی کردی.اخه این چه ربطی به هوش داشت ولی خوبه که یه چیزی نوشتی

تو چرا هیچی نمینویسی؟؟

الیا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47


چی شد اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچی تو باهوش نیستی, نفهمیدی چی شد!

مسی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:28

چیزی ندارم بنویسم

یاسمین جعفری جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 http://www.zyz.blogsky.com

کارنامه ات رو دیدی؟
چطور بود؟!
فظولم دیگه!!!

خیلی خوب بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد