ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

تصوریر بسازید

بچه ها این برنامه خیلی باحاله برید توش تصویرکسی که دوست داریدو درست کنین از اونجایی که هیچ کدوم تو این وبلاگ عاشق نیستیدمیتونم حدس بزنم تصویر کی رو میخواید درست میکنید  البته اخرشم بهتون خوش بگذره بیچاره اون شخصی که شما دارید تصویرشو درست میکنید 

برید اینجا

نظرات 11 + ارسال نظر
n.ch جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:09

معذرت، خیلی بی شعوری.

اخی شیدا خیلی از این خوشگلتر بود نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

robin شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09

چه بی مزه...من گفتم موهای تو مشکیه ولی تورو با موهای طلایی و دقیقا برعکس اون چیزی که گفتم نشون داد!!ولی خیلی شبیهت بودا....

اما من مطمئنم که تو میخواستی تصویر ........ رو بسازی نه منو
بگم تصویر کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته s.s.tاز این یکم خوشگلتره

من شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:36

خیلی مسخره بود!!!!!!!!!!!

چرا میزنی خب؟؟؟؟؟؟؟
تو با مریم دانشجواینا اومده بودی راضیه روز اخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

emma شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:07

اتفاقا میخواستم شکل تورو درست کنم چقدر درست نشون داد عین خودت بود مو نمیزد...

اما من فکر نمیکردم تو عکس منو درست کنی
تو ورابین خیییییییییییییییلی ضایع این شما مگه عاشق منید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اول از روی متن بخونید که لااقل اینطوری ضایع نشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:00

آره ولی مریم دانشجو با آرمیتایا اومده بود و منم با چندتا عاشورایی ! شانسی هم دیگه رو دیدیم!
اسماعیلی ---- هم اجازه نداد به عنوان فارق تحصیل راضیه بیایم تو جشنتون!دلمون تنگ شده بود آخه!

اخییییییییییی ولی منم هرچی فکر کردم اسمتو یادم اومد اما قیافتونه فکر نمیکنم همو بشناسیم امیدوارم حالاتو عاشورا اشناشیم

پروفسور چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:47 http://happy.iran.sc

خیلی عالی بود!
خودتو اینجا بنگر!
http://s3.picofile.com/file/7420688167/elya.jpg

در ضمن سایت گفته دوست دخترتو بکش! خیلی خوشگلی!

اولا که خودم میدونم خیلی عالی بود
دوما چه عجب زینب خانم بالاخره یاد ماهم افتادید
بعدشم زینب منو با خودت جابه جانگیر این مرض واگیر داره از اما گرفتی؟؟؟؟؟دیگه کم کم باید دنبال واکسنش باشم
بعدشم الیا اون طوری که تو نوشتی میشه ال یا درستش این شکلیهeliya حالا نخندید خدا افریده

پروفسور چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:42 http://happy.iran.sc

اشتب نشده، مشخصات دقیقتو دادم!
elya از نظرم قشنگتره!

اینترنتم همین امروز درست شد!

اخ خدایا بگو کم اوردم خودتو راحت کن
ناراحت نباش دنبال واکسن این مشکل هستم

souri پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:13

Kheyli bad shod man behet etemad karde bodam fekr kardam vagheiye)))))))))):

خب مامانی از این به بعد یاد میگیری بهم اعتماد نکنی
اخییییییییی بابام

روشا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:06

خیلییییییییی لوسی


عاشقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

n.ch یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

ه خیرم شکل اونو نکشیده بودم.چراتوتاهرچی میشه میگی شیدا؟؟؟؟

همین طوری ببخشید خب نمیدونستم یکی دیگه اومده روکار؟؟؟؟؟
زنگیدی؟؟؟؟؟؟

n.ch یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:34

خواهش میکنم.اره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد