ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

شمع

این شمع مگر نه خود من است؟

کارش چیست؟

سوختن و افروختن و گریستن و گداختن

و دم برنیاوردن

و ایستادن و ذوب شدن

و روشنی از سوزش خویش به محفل کوران بخشیدن

و در زیر باران اشک

با شعله سوزان آتشی که از عمق هستی اش سر میزند

بر چهره هر ابلهی لبخند زدن

و در انبوه خلایق تنهای تنها بودن

و شمع هر انجمن بودن

و با هیچ کس خو نکردن و....

شب ها زنده بودن

و از روز ها هراس داشتن

و هر لحظه کاستن

و به ناخن اشک هستی خویش را تراشیدن

و قطره قطره فرو ریختن و.....

آه که چه شباهتیست میان من و این شمع.....

                                                                       دکتر شریعتی


گاهی مجبوری برای اینکه امانت کسیو لو ندی ادای احمقا رو در بیاری....چقدر بدم میاد وقتی بخاطر امانت داری خرد میشی اون بدتر خردت کنه......


نظرات 2 + ارسال نظر
n.ch جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:21

قشنگ بود.

میدونم مگه من چیز زشتم میذارم؟؟؟

n.ch یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:46

آخی نازی،ببخشید. نه بابااون من بودم مطلب اموزنده بوجودامدن بچه روگذاشته بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد