ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

امتحان نمونه

بچه ها،سطح آزمون پارسالو با امسال مقایسه کردین؟   

 

میدونم همتون حسابی شاکیین،که چرا امسال اینقدر سخت بود .   

 

البته برای اماو مهتاب والهام و زینب که اینقد خر زده بودن معلومه آسون بود  

 

میخوام نظرتونون درباره آزمون بنویسید

نظرات 7 + ارسال نظر
n.ch جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:48

سلام واقعا برای پارسال راحت تر بود تازه پارسالیا میگفتن سخته،ریاضیش سخت بود.علوم اجتماعیش هم که بیشترش برای سال اول و دوم بود.توچه طور دادی؟

ما بد شانس ترین نسل رو کره زمینیم.کاشکی یه سال بزرگتر بودیم

نمی دونم چه طور دادمنه خوب دادم نه بد

تو چه طور دادی

emma جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:01

ببخشیدا ولی امتحان خیلی خیلی راحت بود....
من خوب دادم تو چی؟؟؟؟

برای تو که این همه خر زدی معلومه باید آسون باشه

یگانه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:45

واقعابرای شماهم سخت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من فکرکردم داداشم خالی میبنده ولی توروخدانظرتونو بگید.دارم از استرس میمیرم.

خیلی که نه .ولی نسبت به امتحان های سال های پیش خیلی سخت تر بود

n.ch جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:47

منم مثل تو دادم،یگانه خانوم داداش شما چطوری داده؟چراتو استرس داری؟دعا کن قبول بشیم،یگانه منو شناختی؟؟

من شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:44

سلام! روز آخر مدرسه ها سر جشنتون با دوستام اومده بودیم راضیه!گریه هاتونو که دیدم یاد ژارسال خودمون افتادم....آخرشم از شماها فقط اما رو شناختم!
سال دیگه تو عاشورا می بینمتون و ایشا... می شناسمتون! خیلی استرس الکی هم نداشته باشید همتون قبول میشید فوقش ذخیره میشید دیگه!!!
فعلا..........................

ایشالا

زینب چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:51

آزمون پارسال مگه چه طوری بود؟
من مثل تو خرخون نیستم که آزمونای سال پیش رو بزنم!

در عوض کتاب ها رو قورت دادی
هر کی ندونه من که می دونم

Eli یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

آره جون تو خیلی خرزدم برای آزمون ورود به راهنمایی اینقدر نخونده بودم. همه بچه هامون خرزدن...........مطمئنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد