ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

سوسک برای emma !

بچه ها من دلم برای درو دیوارای مدرسمون تنگیده... 

چه مدرسه ی باحالی داشتیما خداییش واسه خودش یه پا "هاگوارتز"بود!  

احتمالا اسماعیلی هم شکل دامبلدوره؟؟؟؟!!!!   

امان از دست مدرسه های راهنمایی دیگه که منو اما و الیا و مهتاب و نمکدون و چراغ و محدثه...  

بیخیال... 

بچه های کلاس ما که خوب میدونن emma چقدر از سوسک میترسه؟؟ 

توی یکی ازین مدارس که احتمالا سازمان پرورش سوسکه (چون معلماش یه طوری رفتار میکردن که انگار این موجودات خوشگل مزه ی پفک نمکی میدن...) یه سوسک اومد توی کلاس ما...! 

اومده بود به emma سربزنه که با استقبال حدود پنجاه دانش آموز که یکی جیغ میکشید و یکی رفته بود بالای صندلی...چند نفر به اینی که پریده بود بغل من (emma) میخندیدن!یکی از روی صندلی ها میپرید(emma)...  

پروفسور جات خالی بود باید قیافشو میدیدی!

بالاخره عده ای از دانش آموزان تونستن از مهلکه در برن تو راهرو! 

حالا رفتن تو راهرو...بازم جیغ میزنن که الان سوسکه میاد میخوردشون! 

خلاصه با تلاش ارتش بابای مدرسه و معلمان شیر دل و فداکار ما از خطر دشمنی بزرگ و خونخوار نجات پیدا کردیم...  

نکته:این مدرسه یه جورایی شکل خونه های اسباب بازیه...چون هرروز صبح حیاط و دیوارهاش با شلنگ شسته میشه و بازم پره سوسکه! 

و تازه آخرشم اسمش مدرسه ی دکتر حسابیه...

نظرات 12 + ارسال نظر
n.ch سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

واقعا مدرسش خیلی خیلی خیلی گنده.اَه اَه اَه.

سام پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36 http://www.havayetora.blogsky.com

هاگوارتز
نمکدون و چراغ

میگما حالا مطمئنین سوسک بوده ... اینجوری که شما کردین حتما گووودزیلایی چیزی بوده

ولی خدایی هر کی فکر نکنه فکر میکنه نیروهای ارتش امریکا به مدرستون حمله کردن و شما نجات پیدا کردین ...

منو با اینا جمع نبند!
من سوسک و مارو مارمولکو زنده زنده میخورم!
چراغ و نمکدون اسم مستعاره!

emma جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:57

مرده شور ریختتو نبرن....
این چه طرز نوشتن بود؟؟؟؟
من اصلا سوسک دوست ندارم....از تیپش بدم میاد
درضمن من اصلا فکر نمیکردم بیاد عقب...خانوم ترکی نژاد خودش در رفت منم تا بخودم اومدم دیدم زیر پامه براهمین از رو صندلی پریدم...

مرده شور ریختتو نبرن به همون معنیه که سر کلاس توضیح دادی؟؟

یگانه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:50

گنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بریدخداروشکرکنید.مدیرداریدماه.بااین ک ترسناکه ولی براتئن امکانات خوبی گذاشته.واینوبدونیدراضیه حرف نداررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره.

دیگه نه مدیریتش به درد ما میخوره ونه اون مدرسه ای که حرف ندارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره.

الیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:19

وای رابین موقعی سوسکه اومد زیر میزمون دقیقا قبلش اما پریده بود بغل تو حالا من ازشدت خنده فرارکه هیچی اصلا نتونستم پامو از رو زمین تکون بدم قیافه اما خییییییییییییییییییییییییییلی دیدنی بود

واسه همین بهت اشاره کردم ک نگاش کنی...نخواستم اون لحظه رو از دست بدی!

سام شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:02 http://www.havayetora.blogsky.com

بالاخره عصبانی هی یا خوشحال؟

emma شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:45

اره....ولی فکر کنم باید میگفتم ببرن...

خب حالا فعلا که نگفتی...

الیا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:57

یه سوال مگه سوسک تیپ میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثلا عینک دودی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره کت شلوار و کراواتم دارن!چطور مگه؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:28

عجب معادله پیچیده ای:
سوسک از موش می ترسه
موش از گربه می ترسه
گربه از سگ می ترسه
سگ از اما می ترسه
اما از سوسک می ترسه


تو رسما از دست رفتی اسمت کو؟؟

پروفسور جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 http://happy.iran.sc

چرا از دست رفتم؟؟

خیلی قشنگ نوشتی!

چی چرا از دست رفتی؟؟هان؟؟؟
مغسی دوستم!

پروفسور دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:10 http://happy.iran.sc

ای بابا، اونی که اسم نداشت رو من نوشته بودم!

الیا جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:41

اخه اما نوشته از تیپ سوسکه بدم میاد
حالا یه خوش تیپشو واسه اما پیدا کنیم که دیگه از سوسکای بد تیپ نترسه بچه ترشید

خب عزیزم ی خوشتیپشو داره اونم خودتی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد