ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

24خرخون

هی ی ی ی؟؟؟؟ 

همتون در حال خر زدنین که سراغ وبلاگ نمیاین؟؟ 

بابا حوصلم سرید... 

یکی ی چیزی بزاره... 

اصلا همتون خرخونید! 

نظرات 5 + ارسال نظر
professor شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:10

خودت چرا هیچی نمینویسی؟؟؟؟

هیچی ندارم بنویسم...

s.s.t یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:50

عزیزم تو هم خر بزن...چند روز دیگه وبلاگو با هم میترکونیم...

حسش نیست!!

مسی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:27

من خر نمی زنم ولی کامپیوترو برام قد قن کردن

تو؟؟؟؟
تو خر نزنی؟؟

سام پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:38 http://www.havayetora.blogsky.com

رووووووبــــــــــــــــــــــــــین خدا بگم چیکارت نکنه خو بیا یه سر بزن وبلاگم یکم پستامو مسخره کن

چشم تشریف میارم!

emma جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:00

آهان تو خر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟
لابد عمه من بود سرکلاس گفت تا چها صبح علوم خونده؟؟؟؟
اون 24 خر خون نیست 1 خرخونه که اونم خودتی...

من کی گفتم تا 4 صبح علوم میخوندم؟ گفتم تا 4 صبح بیدارم!!!
بچه پرروی خرخون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد