ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

معرفی دوباره

میخوام برای آخرین بار بچه های کلاس ۳/۳ رو معرفی کنم .  

   

عشایری:یکم مذهبیه و عاشق امام و ولایت فقیه.    

پیمان :بچه مثبت کلاسه .هر چی هم بهش بگی بدش میاد.تو هیچ فعالیتی هم شرکت نمی کنه.خلاصه به سر به زیریه.   

 

پروفسور:باهوش ُ تقریبا ساکته ولی آتیش زیر خاکستره.البته یکم خول وچل.....    

 

الهام:جزوه هاش خیلی تمیزه .عمرا کتاباشو پاره نمیکنه (حتی کتاب پرورشی رو ).خیلی گله و....    

 

مهتاب :تازگیا تقلب میرسونه و خلاصه را افتاده ولی حرفه ای نشده.دختر خیلی مهربونیه.  

 

مریم :خیلی حساس و اگه کوچکترین حرفی بزنی فوری قهر میکنه .اما گله و شاعر خوبیه و هنرمند و ......  تاالآن فکر کنم عاشق هزار نفر شده.

 

اصلان:خیلی تند حرف میزنه به شدت غیرتیه اینه اسب یا به عبارتی خر میدوه ولی مهربونه.  

 

امیری خواه:از اون خر خوناس که اگه کل کتابو زیر رو نکنه و قورت نده راحت نمیشه.سر امتحان دینی بخاطر اینکه متنو نخونده بود گریه می کرد البته تو خونه.   

 

رابین:همه ی اتفاقات جالب کلاس مربوط به اونه یه عروسک هم داره که اسمش زهراست.نقاشیش هم عالیه و خلاصه عشق هنره.از آهنگ های فارسی حالش بهم می خوره.  

 

اس اس تی :خیلی عجیبه .اصلا نمیتونی شخصیتشو حدس بزنی .عشق جاستینه و البته مث یه آهنربا همرو جذب خودش میکنه.  

 

نگار :صداش خوبه ولی صدا مامانش عالیه . باحال ولی اگه یه رازیو بهش بگی دیگه راز نیست .تجربش کردم تو مشهد.در کل بچه باحالیه.  

 

فاطمه حسین پور :مو هاش خیلی جیگره و چشاشم رنگیه در کل خوشکله فقط بایه یکم لاغر کنه.  

 

تاجیک :دختر خوبیه خیلی هم دل سوزه.  

 

الیا :وقتی یه جا میشینیم باید مجبورش کنی تا با بچه ها دست بده.سوژهای واسه مشهدی باقره تا بهش گیر بده.  

  

حامی:مهربونه و هندبالیسته دست خطشم عالیهو تو دعوای بین الیا و اما همش کتک می خوره. 

 

اما :خر خونه قدش سر به فلک میکشه یکم خلو چله و بچه ی باحالیه.  

 

 مهسا : به عبارتی قاضی اکبر قلی .هنرمند به تمام معنا و خیلی هم جوکه و صداش عالیه  

 

نوری :خیلی خیلییییییییییییییییییی ساکته و هیچوقتم حال نداره. 

 

نمکدون:این یکی جدی جدی خل وچله .بامزه ترین بچه کلاسه وبه نظر من خوشکله .  

 به خودت نگیری ها.  

 

کوروشلی :کوچولوی کلاسه و دختر آرومیه.  

 

جمالی :همه با حاش اینجورین.  

 

جعفری :.........................................  

 

افی:خرخون .بچه ی گلیهوخیلی مهربون فکر کنم مشاور خوبیبشه.  

 

و چراغ :وقتی دست میزنه صداش به اندازه دست زدن ده نفره . سر کلاس خزایی هم هی آتیش می سوزونه.

نظرات 11 + ارسال نظر
الیا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:05

حداقل خودتم مینوشتی داغون

میخواستم ریا نشه.

پروفسور چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:11

خل و چل خودتی!

بابا جنبه داشته باش

emma چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:27

قد تو چی؟؟؟؟؟سر به زیرزمین میکشه....

robin چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:42

واقعا همه ی اتفاقای جالب مربوط به منه؟؟؟

آره یادته برای نمایش کلاس الیا داشت اتفاقای جالب کلاسو می گفت .همش به تو مربوط می شد

robin چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:56

در ضمن علاوه براین که از آهنگ فارسی حالم بهم میخوره از ورزش خصوصا فوتبال بدم میاد...
عروسکم شبیه شپیشه مگه نه؟؟؟
چرا ننوشتی که من خل وچل و دیوونم؟؟؟
آهنربای اون میکروبو خوب اومدیا!!

سوال اول:نخیرم مث گله
سوال دوم:خوب چه فرقی داره خودت اعتراف کردی

emma چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:00

می گم خوبه من باز یه کاری کردم که ازم تقلید کنی...وگرنه خودت خلاقیت نداری که

s.s.t پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23

هه...تو هم فوتبالیست کلاسی و یکم ریزه و خیلی پایه...
تو کلاس تو جلوی من بودی و همیشه ی جوری مینشستی ک معلما منو نبینن!
اگه غایب میشدی من بدبخت بودم...یادش بخیر...

raha جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

خرخون منم یا تو که انقدر تو خونه میخوندیو از خودت مطمئن بدی که تو مدرسه لای کتابوهم باز نمی کردی

اولا تو کی هستی ؟
دوما من حوصله نداشتم که کتابو باز کنم بخونم .من که مثل شما نیستم دو سه بار دوره کنم دوباره هم تو مدرسه بخونم.

الیا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:48

خیلی چرت و پرت نوشتی......
کی همه رو مثل اهنربا جذب میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تورو جذب کرده ماها رو جمع نبند
ما s.s.tرواندازه یه دوست دوست داریم
ببینم خوب از زنت دفاع کردیا....فاطمه بیشتر کتک میزنه
کی مثل خر میدوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما به خودش میگیم مث خر میدوه ولی بهش بر نمی خوره

روشا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:31

من مهتابم تو کی هستی؟

شما لطف داری عزیزم.

واقعا نفهمیدی من کیم
من تو میز پشتیتون وسط میشستم

Eli یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:11

مرسی گلم لطف داری
توهم خیلی ماهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد