ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

بهترین خطای دید سال 2012

 

چه تفائوتی بین قسمت بالا و پایین این شکل میبینید؟؟

رنگ هر دو قسمت یکیه!

برای اطمینان یک بار دیگر به تصویر برگردین و انگشتتونو را  روی خط جداکننده بذارید و نگاه کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
emma چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

هه!!!
جالبه...ولی من بازم نفهمیدم ...سر کاری نیست؟
راستی پاشو برو اون نظراتتو جواب بده...
بدون عنوانه مال توئه...

مال خودته!!
تو خنگی به من چه !
سرکاری نیست!!

emma چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

من مطلب بدون عنوان ندارم...
آخه تازگیا با تو میگردم تنم خورده به تن تو خنگ شدم...بله

هی تو که با من میگردی!
سر چی شرط میبندی که بدون عنوانه مال خودته؟؟

the life شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:18 http://www.thelife7.blogsky.com

عجب خطای دیدی هست بابا دمت گرم ...

دم طراحش گرم!

سام پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:41 http://www.havayetora.blogsky.com

خیــــــــــــــلی مسخره بود اه اه

موافقم...از بیکاری بود...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد