ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

خداحافظ راضیه

بچه ها روزای آخره.....
داره کم کم تموم میشه......
دلم میخواد هرکدوتون یه جمله برای خداحافظی به مدرسمون بگین.....
هرچی تو دلتونه بگین....

اولیتون خودمم:
و آنگاه که جدید ها جای قدیمی ها را میگیرند.....بهتر است بدانید تنها معرفت قدیمیان ماندگار است راضیه!خداحافظ تا ابد

تو قسمت نظرات منتظرتونم

نظرات 7 + ارسال نظر
الیا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41

من فقط الان میتونم یه چیزی بگم میشه یکی به من بفهمونه داره تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم چرا هیچ چیزخاصی رو احساس نمیکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط وقتی زینبونگاه میکنم واسه چند لحظه همه چی جلوی چشمم رژه میره

الیا جان نگران نباش....روز آخر باورت میشه....منم مثل تو هنوز باورم نمیشه....زینب....زینب هم....من طاقت نگاه کردن به زینبو ندارم....
فقط میتونم بگم ای کاش میشد خیلی چیزای دیگه رو هم تموم کنیم...
جمله به راضیتو نگفتی...

the life شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 http://www.thelife7.blogsky.com

من هنوز مدرسه ام تموم نشده که ازش خدا حافظی کنم .

پ . ن :
1-یادتون نره برای موفقیت تو امتحاناتم دعا کنید .

2 - همتون خیلی باحالید

3- من رو فراموش نکنید

4 - موفق باشید

مال ما هم چهارشنبه تموم میشه....
شما هم مارو فراموش نکنید...
امیدوارم پله های موفقیتو طی کنین...

زینب شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:45

حوصله خداحافظیو ندارم!!
اونوقت چرا منو میبینید غصتون میگیره؟؟؟؟این همه دوست دارید!!

آخه نیست منو خیلی دوست داری....تو چشات میبینم چون داری ازم جدا میشی ناراحتی...برای همین طاقت ندارم

هستی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:47

متن اخرت خیلی مسخره بود

حقیقته.....حقیقت همیشه مسخرست...همیشه تلخه...همیشه اونی که میخوای نیست

n.ch چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:29

اتفاقاَ خیلی هم قشنگ بود.

با تشکر از n.ch عزیز از تکرار حقیقت...

یگانه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:41

وااااای باخوندن این مطلب یادخودمون افتادم.چقدربدبودپارسال موقع خدافظی نمیدونستیم سال دیگه کیارومیبینیم.اصلاهمدیگرومیبینیم چقدرگریه کردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میدونم خیلی سخته ولی نگران نباشیدمیایددبیرستان بزرگ میشید...روزای بهتری توذهنتون جا میگیره و......ودرپایان باایمکه میدونم ازمون امسال سخته ولی امیدوارم همتون موفق بشین اگرم قبول نشدین غصه نخورین.خدابزرگه.تادرودی دیگربدرود.

آزمون سخت نبود مرسی.....امیدوارم دبیرستان بهتر باشه....

مهتاب شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

دلم واسه همتون(بیشترتون) شده اندازه سوراخ جوراب مورچه های مدرسمون.

بله.....
روشاهم اسمه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد