ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

یک خاطره

شاید یکی از جالب ترین خاطره ما بچه های راضیه همین استفاده مفید ما از هوشمند شدن مدرسه بود!!!!


دلم تنگ میشه واسه زمانایی که....
s.s.t مینشست پشت کامپیوتر و آهنگ میذاشت....یا وقتی s.s.t نبود الهام یا نگار میرفتن میذاشتن....یا گاهی یاد قدیما میکردیم و مسی میرفت میزد رو این کمدا و بقیه همراهیش میکردن...
دلم تنگ میشه واسه زمانایی که .....
آهنگ میذاشتیم و همه وسط حرکات موزون از خودمون در میاوردیم....لامپارو میبستیم و مرادی هم بهمون خونه داری یاد میداد..... حالا الیا هم اونور هی غر میزد بس کنین و منو رابین هم هی میچرخیدیم و پروفسور بهمون نگاه میکرد و میخندید و چراغ هم اون وسط خودشو نقل مجلس میکرد....
دلم برای همه این روزا تنگ میشه....

نظرات 7 + ارسال نظر
n.ch سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:52

یه خورده تیپ مطلبت مثل مطلب خانم فرهمند نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه......مطلب من با دوستی و دلتنگی واقعی نوشته شده!!!!
خانوم فرهمند بالاخره شاگردای دیگه ای هم پیدا میکنن و این دلتنگی فراموششون میشه....ولی من نه....دلم برا همه بروبچه های 25فراری تنگ میشه...

messi چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37

تا اون جایی که یادمه زهرا یه سره میرفت تو اینترنت
مهتاب و الهام هم فقط بک گراندو عوض میکردن

آره خوب!!!اونا هم هست....ولی من فقط قسمت رقصشو گفتم!!!
درضمن اون بک گرانده ....و زهرا هم تازگیا اینترنتو ول کرده....بی معرفت شده!!!!

فاطمه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:12 http://nokhte-chin.blogsky.com

وای چه قدر اسم مستعار!
همه ی شما ها اسم مستعار داشتین؟


بعضی از ما آره.....
اسم بعضیارو هم که مستعار ندارن مال خودشونو نوشتم

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:40

hello
khanoomaaye mohtaram
mishe ye link download (albate hd baashe)baraaye aahang carl rae jespen bezaarid????????????????mamnoon misham
bye

باشه...

یگانه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:44

اخییییییییییییییییییی مسی.چقدراین بشرنازه.....دیگه خوئتونو لوندیدک.............اااااااااا

روشا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:44

Eli یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:27

آره عزیزم منم دلم خیلی تنگ میشه
راستی عزیزم اسم مستعار من Eli

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد