ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

جاستین؟؟؟؟؟؟بچه پررو!

این خواننده ۱۸ ساله مضنون به ضرب و جرح یک خبرنگار است .

بنا به گفته این وب سایت خبری ، عصر روز یک شنبه جاستین به یک مرکز خرید با نام "کامونر" که در نزدیکی محل زندگی او واقع شده است ، رفت . یک عکاس سمج سعی کرد از او عکس بگیرد و بنا به گزارش ماموران امنیتی این مرکز ، یک درگیری فیزیکی بین این عکاس و جاستین رخ داده است.

این عکاس بلافاصله بعد از درگیری با پلیس تماس گرفت و وقتی پلیسها رسیدند ، جاستین از آنجا رفته بود.

بنا به گزارشات رسیده ، وقتی پلیسها به محل حادثه رسیدند ، مرد عکاس در ناحیه بالا تنه شدیدا" احساس درد می کرد و به همین دلیل فورا" با یک آمبولانس به بیمارستان محلی منتقل شد و توسط پزشکان این بیمارستان تحت آزمایش و درمان قرار گرفت اما بعد از مدت زمان کوتاهی ار بیمارستان مرخص شد.این عکاس از این حادثه یک گزارش رسمی تهیه کرد و در آن جاستین را مجرم و مقصر این حادثه نامید.در حال حاضر پلیس درحال پیگیری و بررسی این پرونده به عنوان یک پرونده ضرب و جرح است. 

 

(بچه ها تو این عکسه رژ لب زده؟؟) 

بعد از اینکه دعوای جنجالی جاستین با یک عکاس در این آخر هفته منتهی به «اتهام کیفری ضرب و جرح»ِ معروف شد، فقط چند نفر هستند که در این میانه مقصر این رفتار او هستند: دوستانش که «سابقۀ خشونت در منزل» دارند، مثل کریس براون و فلوید مِیوِدِر کوچک. جاستین دیگر باید خودش بهتر بداند!

چه کسی عاشق جاستین بیبر نیست؟ (من من!) شخصیت زیادی تر و تمیز او رؤیای هر والدینی هست و وقت گذراندن و گشتن با او مطمئناً باعث میشود به شما به دید بهتری نگاه کنند. پس خیلی غافل گیرکننده نیست که افرادی همچون کریس براون و فلوید میودر کوچک از شهرت جاستین در جهت اهداف خود بهرهبرداری کنند. دوست بودن با او مطمئناً تمرکز و توجه را از گذشته و خشونتهای خانگی آنها برمیدارد. این واقعاً نگرانکننده است!

همۀ ما از بلاهایی که کریس بر سر ریحانا آورد خبر داریم، همینطور مسائل دیگری که این طرف و آن طرف، درگیرشان بوده، از جمله شکستن پنجرۀ اتاق رختکنش در سال گذشته، بعد از حضورش در «صبح بخیر آمریکا». پس از آن دیدیم که جاستین بعد از دعوای بزرگش در 5 می، به نوچههای دوست جدیدش، فلوید، در این حلقه پیوست.
و حدس بزنید چه شد؟ فلوید در اول ژون، به جرم خشونت در منزل که عبارت از کشیدن مو، مشت پرانی وپیچاندن بازو با دوست دختر سابقش (جلوی چشم دو تا از بچه هایشان)، جوزی هریس در سپتامبر 2010 است، در زندان خواهد بود.
چه بچه ی باحالی شده! 

یوهووووووووووووووووووو ازش خوشم اومد! 

نظرات 5 + ارسال نظر
emma یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:45

آره خوشم اومد....
داره یه پا جانی میشه واسه خودش!!!

خشنشو دوست دارم!

سام یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:56 http://havayetora.blogsky.com/



مهد کودک ؟؟؟؟
خیلی بدجنسی همه پست های منو مسخره کردی
خب اگه صداش شبیه مهدکودک بود حداقل شعرش یه ذره خوب نبود
من اینو تو خونه بدون هیچ سابقه ی کاری با کامپیوتر درست کردم هی یه ذره کیفیتش خوب نبود
اصلا فهمیدی که اون یه نفر کی بود ؟؟؟ تعلیقه ترانه یه ذره خوب نبود
حس هایی که تو صدا بر حسب واژه ها میگرفتم هم یه ذره خوب نبود
آکسان هایی که با واژه ها ترکیب میشد هم یه ذره خوب نبود
اصلا امروز فک کنم کلا اعصابت خرابه

یکی بگه چرا اینایی که منو نمیشناسن انقدر زود قضاوت میکنن....
هی زندگی اصلا چه اهمیتی داره!
ب نظر من هم صدات خوب بود هم میکسش و هم همه چیزش...
جز دکلمه و آهنگش!

الیا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:23

نمیخواید تموم کنید این مسخره بازی رو جاستینو اون اماو کریستین کلا همه این خرا هر کاری میکنن به خوشون مربوطه نه ما

نه خیر!من از هالیوودیا خوشم میاد و هر چقدر دلم بخواد تو وبلاگ میذارم!
بهتر از اینه که بشینم چرت و پرت راجع به سکوت و ازین حرفا بنویسم!

سام یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:30 http://havayetora.blogsky.com/

آره والا بروبچ این چه وضعشه آخه یکیو نمیشناسین چرا قضاوت میکنیی هی
آره بابا اهمیتی نداره ... حوصله داری ... والا
حرفامو پس میگیرم فک کردم عمدا این حرفا رو زدی ... آره موافقم ضایع خوندمش البته احتمالا دوستام که اومدن و نظره مسائد دادن واسه این بود که شاید مثلا منو خوشحال کنن ... ولی خب تو راستشو میگی فک کنم خیلی بیشتر ب من کمک کنه ...
بازم واسه همـــــــــــــــــــــــــــــــــه نظرا مرسی ...
ببخشی امروز زیاد حرف زدم
پست هات خیلی متنوع هستش ... و این خیلییییییییی خو پــــــــــــــه ...
فعلا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

اره دیگه...
خب اگه پسشون هم نمیگرفتی زیاد مهم نبود!!
مغسی!
بای !!

الیا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29

منم ایم جور مطالبو دقت کنی بیشتر تو وبلاگ خودم میذارم خیلی دیگه جالب باشه اینجام میذارم میتونی بری مطالب قبلمو بخونی بعد بیای حرف بزنی منم نگفتم اصلا نذار اما صفحه اخر وبلاگو نگاه کنی دقیقا 2تا پست از این پسره جاستین 2پست از اما واتسون باز گریم ها... بد نیست بعد 2پست وسطش بعد دوباره ریحاناو مانکن برزیلیییییییی!!!!!!!!!در صورتی که مایه پست از اخباری که توی ایران میگذره نداریم غیر از اون 2تاپست تبریک منو اون پستs.s.t منم از کریستین خوشم میاد اما فقط یه پست گذاشتم که اونم به خاطر کریستین نبود کلا همه بودن اماو ریحانام بودن
تو ام سعی کن انتقاد پذیر باشی اگر به من میگفتن پستت زشته همون موقع برش میداشتم اینم که گفتم اگه فقط نظر شخصی خودم بود نمیگفتم ما مثلا میخواستیم راجب مدرسه بنویسیم من یه پست گذاشتم هیچکس نظر نداد جز پروفسور و خودت منم گفتم دوسش ندارن دیگه نذاشتم پستای شمام خوبه اما دیگه نه اینکه همش از اینا بذارید

من انتقاد پذیر نیستم!
تو هم برو پستای قبلیمو ببین حدود ده تا پست پشت سر هم گذاشتم که هیچ ربطی به اینا نداره!
من که حرفی نزدم اگه با صفحه ی آخر مشکل داری پس زودتر 4 تا مطلب بزار!!
منو هم دعوا نکن ...بدجنس!
نمیدونم چته؟؟؟ولی به من گیر نده حوصله ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد