ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

مدل های ایرانی

بچه ها بحث مدل شد من دیروز رفتم تویکی از این وبلاگای بلاگ اسکای نوشته بود مدل های ایرانیشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز  خلاصه  برام جالب شد رفتم توش دیدم یه سری عکس از دخترای ایرانی گذاشته که مدل های خارجی اندشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز 

یه سریاشونم بازی گر بودن عکس یکیشونو میذارم ببینینید میشناسید؟؟؟؟؟؟؟من که نشناختم

شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز
واقعا هدفشون چیه که میرن اونجا مدل میشن؟؟؟؟؟؟
شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز
بعد این شکلی اند(شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز) این قدر عمل جراحی میکنن که این شکلی میشنشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز 
()  
این یکیشونه که من نمیدونم چرا اینقدر ازش خوشم اومده
 
لیلا میلانی :

لیلا میلانی (به انگلیسی: Leyla Milani) (زادهٔ ۲ آوریل ۱۹۸۲) مانکن، طراح مد و بازیگر کانادایی ایرانی الاصل

 

 

قشنگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نمیدونم چرا این قدر ازش خوشم اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

بعدیش مه لقا جابریه خیلی قشنگه ولی بنا به دلایلی به شدت ازش بدم اومد(حالا دلایلشو نمیشه اینجاذکر کرد)  البته این خانوم رو هرچی تو اینترنت در موردش سرچ میکنی به عربی مطلب میاد شایدم عرب باشه من منبع موثقی برای اینا ندارمشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

  

اینم در جواب اما خانم که نوشته بود مدل نداشته ایران......(ایرانیام میتونن مدل شن اما یکیش همین خانم جابری) حالا بعدا میگم چرا ازش بدم اومده  

اینا خیلیم قشنگ نیستنا یکیشون هست به قدری زشته اسمش طلاست حالا بعدا راجبش مطلب میذارم

نظرات 2 + ارسال نظر
emma یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32

ایران مانکن نداره که تو جهان معرفی کنه..
اینا هم کسایین که رفتن کشورای دیگه..نه تو ایران

M.... دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:09

این چهره واقعی مه لفا جابری نیست.فتوشاپه که تو دنیای مجازی چرخیده.مانکن بودن اهمیتی نداره که ایران بخواد داشته باشه اونا که بودن کجارو گرفتن مثلا؟

اما فکر نمیکنم این همه عکس مختلف فوتوشاپ باشه
با حرفتون که میگید اینا کجای دنیارو گرفتن کاملا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد