ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

آخی...دلم براش میسوزه!

اما واتسون سلیقه خودش را اصلا قبول ندارد. این بازیگر که از سوی مجله گلیمور به عنوان خوش لباس ترین زن سال ۲۰۱۱ انتخاب شد ، احساس می کند که سبک لباس پوشیدن او خسته کننده است.او گفت: تنها مشکم این است که کمی خسته کننده هستم.به گزارش پارس ناز من همیشه و هرروز باید روی لباس پوشیدنم دقت کنم و سعی کنم همیشه لباسهای مناسب بپوشم. من باید از شخصیت هرمیون گرنجر در مجموعه هری پاتر تشکر کنم زیرا باعث شد که من علاقه زیادی به مد پیدا کنم.  
اما واتسون
من همیشه برای بازی کردن در این نقش مجبور بودم یک یونیفورم ساده مدرسه بپوشم و آنقدر از این لباسها و موهای تکراری خسته شده بودم که برای دور شدن از آن به مد روی آوردم و سعی کردم از طریق مد به همه نشان بدهم که ظاهر واقعی من کاملا با هرمیون گرنجر متفاوت است. هر وقت می توانستم خودم لباسهایم را انتخاب کنم خیلی خوشحال می شدم که می توانم اما واتسون باشم و ظاهر واقعی خودم را به همه نشان بدهم. وقتی نقش هرمیون گرنجر را بازی می کردم ، حق هیچ کاری را نداشتم: اجازه نداشتم موهایم را کوتاه کنم، نمی توانستم لاک بزنم حتی اجازه نداشتم که رنگ پوستم را برنزه کنم . 
 
اما واتسون
  
نظرات 4 + ارسال نظر
سام یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 http://www.havayetora.blogsky.com


روبین میگما کلا فک کنم اعصابت خورد بود ازاینکه دعوتت کردم وبلاگم
البته شایدم نه
مرسی واسه نظرات
نظرات توپ بووودن
فقط اون شکلکه که گذاشته بودم زیره شعرم داشت گریه میکرد منظورش این نبود که تو گریه کنی ... منظورش این بود که داره در حال پیاز پوست کندن این شعرو میگه
هرچی تو اینترنت گشتن شکلک فردی رو پیدا کنم که داره پیاز پوست میکنه پیدا نکردم واسه همین دیگه این شکلو گداشتم

تازه همین الان تصمیم گرفتم سنجابرو بندازم بیرون 10 بیستا مار افعی بیارم خونه

خیلی به این شکلا علاقه داری؟
حدود ده بار اینو گذاشتی!
تو که شکل فردی که پیاز خرد مبکنه پیدا نکردی حداقل باید توضیح میدادی!
آفرین
فقط مواظب باش مارها نیشت نزنن!

emma یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34

اینو خونده بودم....یه جایی قبلا همین حرفو زد که خیلی عصبی شدم....
ولی مرسی....زحمت کشیدی...

دستم درد نکنه!

سام یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 http://www.havayetora.blogsky.com

خب این یعنی دیگه زیادی ی ی تعجب کردم ... یعنی اینکه کلا عجیب غریبی ...
آهان آره حتما زیرنویس میکنم که شاعر در هنگام پوس کندن پیاز این شعرش به مخش رسید
والا مارا کاش نیشم بزنن فقط زنده زنده نخورنم

من؟ عجیب غریب؟؟؟
جدا داشتید پیاز پوس میکندید شعر گفتید؟
مارا اول نیش میزنن بعد می بلعند!

سام یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:41 http://www.havayetora.blogsky.com

روبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنچی خیل بامزه بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد