ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

...........

من نمی دونم اون استادی که ترم قبل از درسش افتادم

این ترم دوباره با چه رویی می خواد بیاد سر کلاس ...

……………………….

آگهی تبلیغاتی پخش میکنه ، میگه ، مهاجرت به آمریکا "فقط" با 500 هزار دلار

دلم میخواد برم یقه اون مجری رو بگیرم بگم لامصب برداشتت از کلمه فقط چیه ؟

……………………….

سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود !!!

……………………….

گوگل با نصیحت های من گوگل شد...

اولش گاگول هم نبود من آدمش کردم...

.................................

در ایران :

تو دستشویی فکر میکنند،

تو حمام اواز میخوانند،

سر کلاس میخوابند،

تو رختخواب تلفن حرف میزنند،

موقع درس خوندن بازی میکنند،

موقع تی وی دیدن فیسبوک چک میکنند،

موقع فیسبوک چک کردن غذا میخورند،

موقع خواب بیدارند،

موقع بیداری خوابند،

سر کار روزنامه میخوانند،

و اوقات فراغت کار میکنند...

  …………………….

تو اتوبوس نشستم با راننده گرم گرفتم ازم پرسید چی خوندی؟

گفتم: کامپیوتر

گفت میتونی یه سی دی آهنگهای باحال واسم بزنی

……………………….

 

دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه

هر جا نگا میکنی میبینیش

……………………….

 

اینقــد بدم میاد از اینهایی که دماغ میخرن چسبشو نمی کنن!!!!

……………………….

 

پیر شدم آخرشم نفهمیدم کاربرد مداد سفید تو جعبه مداد رنگی چی بوده ؟

……………………….

تلویزیون داره میگه :

جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...

یهو مامانم برگشته میگه :

مسیرشون مشخصه دیگه ...

اینترنت ..آشپزخونه...

اینترنت...دستشویی...

اینترنت...تخت خواب ...!!!

.................................

همیشه فکر میکنم یه چیزی تو یخچال هست و من ازش بی خبرم!!!

ولی هرچی میگردم پیداش نمی کنم....

شماچطور؟


نظرات 4 + ارسال نظر
الیا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 http://notes-of-ourhaunt.blogsky.com

مثل همیشه خیلی باحال بود
اما اون اخریه فقط یخچال نیستا شامل کابینت هام میشه

مث هردفعه؟
آره، درست میگی!

robin یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:26

بهت ازین پستا نمیاد!
در ضمن مداد سفید خیلی هم کاربرد داره!میشه رنگا رو باهاش تغییر داد!

چرا نمیاد؟؟؟
من خودمو کشتم ولی یه بار برای دلخوشیم هم رنگو تغییر نداد؛ البته من که بلد نیستم معلومه دیگه.

emma یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:00

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
جالب بود...
بعد یه سوال:دلتنگی برا اونایی که عینک نمی زنن مثل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودت حدس بزن!

S.S.T دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:07 http://25farary.blogsky.com

اوووووووووووووووووف......خیلی باحال بود
مرسی

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد