ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

چی بگم؟؟

اااااااا....

من اینجا چیزی نگم بهتره...

خودتون برید ببینین

هه....!!گوجه هاش شبیه سیبه....مدل جدیده....



هه....فکر کنم رابین الآن غش میکنه....یکی رابینو بگیره...



حتما میان عوض میکنن....



الآنه که sst پس بیوفته.....



هه........



کیلومتر؟؟؟؟؟؟..........انگار بهم توهین شده........به ریاضی توهین کردن......



اهم....جالبه کارکنان بیمارستانن....



خواهشا این جا دیگه رابینو بگیرین.......الآن بچم از دست میره.....



من فکر کنم...فکر کنم...بازم مطمئن نیستم..ولی فکر کنم دوربینو اونجوری نمیگیرن...



اهم   اهم......

نظرات 4 + ارسال نظر
ROBIN شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:59

دوستان! اگه انگلیسی بلد نیستید مگه مجبورررررررریییییییید بنویسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره....دقیقا.....
من که گفتم الآن رابین غیرتی میشه......

من یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:01


.
.
.

آره....واقعا جای تاسفه...

S.S.T دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:09 http://25farary.blogsky.com

چشات داره در میاد....

یاسمین جعفری دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:53 http://www.zyz.blogsky.com





این دیگه چیه!!!!!!
چند تا احساس داری؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد