ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı
ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

ıllıllı25ⓕⓐⓡⓐⓡⓨıllıllı

آدمای عکس خراب کن

وای ی ی ی ی....

اینقدر حرصم میگیره وقتی یکی گند میزنه تو عکس...

نمونه های کلاسمونو نام بردم...

برید ببینین....

نگاه کن....بعضیا واقعا نمیتونن عین آدم عکس بندازن...


نگاه کن....

هه هه....با مزه.....بعضیا واقعا فکر میکنن خیلی نمکن..


اون کسی که عکسش بخاطر عده ای بیشعور خراب میشه چه حس بدی پیدا میکنه....


من کشیدم....میدونم واقعا خیلی سخته وقتی تعدا افراد کسایی که عکس میندازن زیاد میشه هماهنگ کردنشون خیلی مشکل میشه...نمونش همین یجه های کلاسمون!!

واقعا هماهنگ کردن چندتا مونگول سخته .....یوقت میای میبینی معجزه شده همه صاف وایسادن... عکسو که میندازی بعد میبینی معصومه دوباره نیشش بازه چشاشم بسته است...

اصلا تو عالم خودشه....داد میزنی معصووووووم به چی میخندیدی؟؟؟؟

میگه هیچی دوباره موهای sst بد وایساده.....آخ خ خ خ ...خدا....بخاطر یه نفر عکس 15 نفر دیگه خراب میشه....


این چراغ هم خیلی عکس خراب کنه...... تو همه عکسا پاهاش بالائه سرش پایین!!!!!!!

باید عکسو سرته کنی تا تشخیصش بدی....


از قلم نیوفته : رابین تا حالا واقعا جزو کسایی بوده که خوش عکسه...هم آدم وایمیسته هم خوب میوفته.....نه مثل من و الیا که بدعکسیم....صافم وایسیم کجیم...

نظرات 6 + ارسال نظر
الیا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:14

اما راست میگه ما دو تامون فوق العاده بد عکسیم من که قشنگ مثل یه جنازم انگار یکی با دستش منو صاف کرده امام که عاشق ژست گرفتنشم وااااااااای 2تا عکس 2نفره انداختیم هر کدوم از اعضای خانواده میدین تایه ربع به ما میخندیدن یه عکس سه نفرمونم که اما احساس کرده خیلی خوش تیپه فاطمه اومده ژست بگیره اما ضایع شده اخه عینک دودیش کاملا برعکسه (مال خودشم نبود نخند بیشعور خب بچه تا حالا عینک دودی ندیده بود) بعدشم 6تا دست روهم روهم جلوی دوربینه الهام و مهتابم که تو همه عکسا عین دوتا مرغ عشق دست همو گرفتن


محض اطلاع من خوش تیپ هستم....

پروفسور جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:30 http://happy.iran.sc

یکی بیاد بامن عکس بندازه که من عکسشو خراب کنم!

با من اصلا حرف نزن....
پر رو !!!نامرد!!!1 نا دوست!!!چقدر خواهش کردم بیای باهامون عکس بندازی....گفتی نمیام...
بعد رفتی با الیا عکس انداختی....فرق گذاشتی....نامرد..
با الیا صحبت میکنم عکساتو بهم بده.....نامرد...

robin شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:37

من خوش عکس؟؟؟

آره.....خدایی تو همشون خوب افتادی...
دوست خودمی دیگه چکارت کنم؟؟؟؟؟

الیا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:44

اما من از طرز نگاه کردن میترا تو عکس متنفرم یه طوریه حالمو بهم میزنه اما به جز چشماش اره واقعا خوش عکسه
اره یکی تو خوش تیپی یکی اون ریحانا اه اه حالا عزیزم ناراحت نشو تو از ریحانا خوش تیپ تری
اما اون مقنعه مشکیه رو که وقتی سرت کردی من روز بعدش طاقت نیووردم اومدم خواستگاریتو یادتهمن اصلا به خاطر اون مقنعه عاشقت شدم اون مقنعه از ترشیدگیت جلوگیری کرد

اتفاقا من از طرز نگاهاش خوشم اومده....
خیلی باحال نگاه میکنه....البته غیر از موقعی که میخواد خودشو لوس کنه یا به زور عکس بندازه.....در حالت عادی خوبه...من خوشم اومد..
رابینم برو واسه خودت یه اسفند دود کن گلم!!!چشم نخوری یوقت

الیا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:36

در ضمن من بدون اجازه پروفسور عکساشو به کسی نمیدم دلتو صابون نزن
اونم دوست داشته با من عکس بندازه ببینه فضولش کیه؟
پروفسورم عکساشو بخواد بده عکسامون همه دونفریه منم خوشم نمیاد عکسای شخصیم دست کسی باشه

باشه..آقا عکسارو نده.....
چرا می زنی؟؟؟؟

ROBIN یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:50

خدایا شما منو تو عکسا میخورید؟به چه چیزایی توجه میکنید!
در ضمن یکی به اون خره بگه ریحانا خوشتیپه!
بعدشم با اون مانتوها چجوری میشه تیپ زد!؟
نهایت بعضی ها موهاشون تو حلقشونه و یه عینک آفتابی زدن دیگه نه؟

نه گلم نمیخوریمت!!!
فقط بین ماها که همه بد عکسیم تو بینمون که یکم خوش عکسی تو چشم میزنی!!
میخوای فردا تو مدرسه برو به الیا بفهمون ریحانا خوش تیپه....بد نیست بدونی مرغ الیا یه پا داره....چه راست بگی چه نگی اون از ریحانا خوشش نمیاد ریحانا اگر خوش تیپ هم باشه میگه بیریخته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد